Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så ingen 6’er og to 8’er?

…………X…………..
    ….X……X…….X……
    X………………….X…
    ….….X……..X………
    …………X……………
    …….X……….X……..
    Den midterste stopper rykker op som 6’er.

Den rolle har Burgy forsøgt sig.

Comment

Så ingen 6’er og to 8’er?

…………X……………………….1…………
      ….X……X…….X………..2…….3…….4…
      X………………….X…..5…………………6.
      ….….X……..X………………7……..8……..
      …………X……………………….10………..
      …….X……….X…………….11………12….
      Lige så snart at modstanderens pres er væk går den midterste centerforsvarer op(nok Burgy) op og spiller 6`er og derved rykker 6`eren(Trybull) op som 8`er

Derfor har jeg svært ved at se Trybull i den rolle da han er en jævn 6`er men jo nok en malplaceret 8`er

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg var. Ikke rigtig noget at berette om, udover den vante opvarmningsøvelse. Spil på 2 mål med fokus på pres, og ikke så mange berøringer.
        Det ligner Falk er tiltænkt en 8’er, men det må vi se.
        Løb som vanligt, og så kunne man høre hans tilstedeværelse.

Trybull løb for sig selv igen. Der må være noget galt.

Jenner spillede venstreback. Han er snart væk.

Før træningen havde Bjørn P, og Martin Hansen et lille oplæg lignede det, hele truppen, var ihvertfald samlet foran dem, og grinte et par gange.

Træningen sluttede af med Straffesparkskonkurrnce.

Tænker jeg tager afsted i morgen igen.
        Tog lige en tur mere til Nyborg. Kan jo ikke lade vær

Men ikke så meget at rapportere.

Træningen startede igen med oplæg. Først nogle af spillerne og til sidst Zorniger. Mit bud er at de har skulle præsentere hinanden, for de andre.

Så var det kant, både den normale slags efterfulgt, af at når man har spillet bolden, videre - så skal man bevæge sig et nyt sted hen.

Så blev der spillet Volley på lille bane.

Derefter opbygningsspil, hvor det modsatte hold, laver højt presspil. Zorniger kontant på, og sidste kommentar før spillet var slut “Uhhh I love it, I love it”.

Så var det spil på 2 mål på 1/3 bane, 6-6 med bander. Ingen lange bolde.

Der så man vand glimt af hvad Falk kan. God i presset, og i de små kombinationer.

Zorniger på hele tiden. Der skal være intensitet, og han er ikke bleg for at råbe efter dem, når der ikke er intensitet nok.

Jeg kørte før træningen sluttede, men igen - det sku svært ikke at være optimist.

Viljar, Don og Bonde i Fitness. Tom løb solen sort rundt om banen.

Glæder mig til på Søndag, hvor vi forhåbentligt får A kæden fra start mod gymnasterne, så vi kan se hvordan vi står.

Tænker at tage turen der ud igen i morgen.
        Last edited by Brogaard99; 03-07-2025, 16:48.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Lige så snart at modstanderens pres er væk går den midterste centerforsvarer op(nok Burgy) op og spiller 6`er og derved rykker 6`eren(Trybull) op som 8`er

Derfor har jeg svært ved at se Trybull i den rolle da han er en jævn 6`er men jo nok en malplaceret 8`er
          Men så er det jo i hvert fald nok ikke Falk der skal være 6’er og dermed bliver han 8’er og formentligt sammen med Ejdum hvis han kommer i omdrejninger.

Er Gomez, Askou eller Burgy så den centrale styrmand i centerforsvaret der kan rykke frem … har jeg svært ved at se så håber at der kommer en ny der, hvilket må være den vigtigste plads at kigge på nu.

Ejdum spm 10’er? Martin? DonD?

Luca, Grot, Arp eller Ganaus på top .. måske lige luksus nok …

………….Hansen.
          ….Askou. Burgy. Gomez.
          Owusu………….. Sørensen
          ……., Ejdum…..Falk…
          ……………Martin ..
          ​​​​​……….Arp …… Luca …

Kan man vel også være bekendt som oprykker …

Myhra/Eskildsen
          Grubbe. Paulsen. Yaya.
          McCoy. Talent?
          ………..Trybull. Sandberg.
          DonD
          Grot. Ganaus

Bonde, Hansborg, Magnus,
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Men så er det jo i hvert fald nok ikke Falk der skal være 6’er og dermed bliver han 8’er og formentligt sammen med Ejdum hvis han kommer i omdrejninger.

Er Gomez, Askou eller Burgy så den centrale styrmand i centerforsvaret der kan rykke frem … har jeg svært ved at se så håber at der kommer en ny der, hvilket må være den vigtigste plads at kigge på nu.

Ejdum spm 10’er? Martin? DonD?

Luca, Grot, Arp eller Ganaus på top .. måske lige luksus nok …

………….Hansen.
            ….Askou. Burgy. Gomez.
            Owusu………….. Sørensen
            ……., Ejdum…..Falk…
            ……………Martin ..
            ​​​​​……….Arp …… Luca …

Kan man vel også være bekendt som oprykker …

Myhra/Eskildsen
            Grubbe. Paulsen. Yaya.
            McCoy. Talent?
            ………..Trybull. Sandberg.
            DonD
            Grot. Ganaus

Bonde, Hansborg, Magnus,
            Burgy bliver trænet i at være den midterste stopper som skubber op.

Men jeg er ret sikker på det er en position som vi forstærker os på.

Det samme med keeper.

Comment

Tog lige en tur mere til Nyborg. Kan jo ikke lade vær

Men ikke så meget at rapportere.

Træningen startede igen med oplæg. Først nogle af spillerne og til sidst Zorniger. Mit bud er at de har skulle præsentere hinanden, for de andre.

Så var det kant, både den normale slags efterfulgt, af at når man har spillet bolden, videre - så skal man bevæge sig et nyt sted hen.

Så blev der spillet Volley på lille bane.

Derefter opbygningsspil, hvor det modsatte hold, laver højt presspil. Zorniger kontant på, og sidste kommentar før spillet var slut “Uhhh I love it, I love it”.

Så var det spil på 2 mål på 1/3 bane, 6-6 med bander. Ingen lange bolde.

Der så man vand glimt af hvad Falk kan. God i presset, og i de små kombinationer.

Zorniger på hele tiden. Der skal være intensitet, og han er ikke bleg for at råbe efter dem, når der ikke er intensitet nok.

Jeg kørte før træningen sluttede, men igen - det sku svært ikke at være optimist.

Viljar, Don og Bonde i Fitness. Tom løb solen sort rundt om banen.

Glæder mig til på Søndag, hvor vi forhåbentligt får A kæden fra start mod gymnasterne, så vi kan se hvordan vi står.

Tænker at tage turen der ud igen i morgen.
              Tak. Det er nok tiden til at nærme sig en start 11 som skal kunne spille 60-70 min.
              Bliver spændede at se mod et AGF hold der vel er en smule svækket om vi kan følge med i tempo og måske score på et superliga hold i åbent spil
              Mit gæt er

Hansen
              Julius Burgy Gomez
              Falk
              Owusu Sørensen
              Ejdum
              WCM
              Luca Arp

Ellers bliver det med Trybull på 6`eren og Falk rykkes op på 10`eren

Comment

Tak. Det er nok tiden til at nærme sig en start 11 som skal kunne spille 60-70 min.
                Bliver spændede at se mod et AGF hold der vel er en smule svækket om vi kan følge med i tempo og måske score på et superliga hold i åbent spil
                Mit gæt er

Hansen
                Julius Burgy Gomez
                Falk
                Owusu Sørensen
                Ejdum
                WCM
                Luca Arp

Ellers bliver det med Trybull på 6`eren og Falk rykkes op på 10`eren
                Hvorfor er der ingen der snakker Ejdum som 10 :) jeg synes klart det var der han var bedst sidste sæson specielt da han havde manneh og bonde bag sig :)

Comment

Burgy bliver trænet i at være den midterste stopper som skubber op.

Men jeg er ret sikker på det er en position som vi forstærker os på.

Det samme med keeper.
                  Ja man kunne godt forstærke den plads og måske rykke Burgy ud til højre hvis Julius ikke overbeviser AZ om andet
                  Samt en 6`er og en ny keeper

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvorfor er der ingen der snakker Ejdum som 10 :) jeg synes klart det var der han var bedst sidste sæson specielt da han havde manneh og bonde bag sig :)
                    Er helt bestemt også en mulighed. Han er bare ikke blevet spillet der i hver kampe eller træninger jeg har set. For jeg er helt enig

Comment

Er helt bestemt også en mulighed. Han er bare ikke blevet spillet der i hver kampe eller træninger jeg har set. For jeg er helt enig
                      men jeg håber de henter en 6er så må Martin få chance. Som 10 også må man sku hente en ny der hvis han falder igennem :) så har vi osse noget at snakke om til januar

Comment

men jeg håber de henter en 6er så må Martin få chance. Som 10 også må man sku hente en ny der hvis han falder igennem :) så har vi osse noget at snakke om til januar
                        Men skal man bruge en 6’er hvis det er den mest centrale forsvarsspiller der rykker frem?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Men skal man bruge en 6’er hvis det er den mest centrale forsvarsspiller der rykker frem?
                          Måske spiller vi bare sådan lige nu fordi vi mangler en 6er med kvalitet få mennesker ved det :)

Comment

Måske spiller vi bare sådan lige nu fordi vi mangler en 6er med kvalitet få mennesker ved det :)
                            Håber da at man er ved at indspille et system og løbemønstre etc. på trods af at man mangler kvalitet på en enkelt plads .. skidt hvis hele holdet ikke træner optimalt grundet den ene ..

Comment

Håber da at man er ved at indspille et system og løbemønstre etc. på trods af at man mangler kvalitet på en enkelt plads .. skidt hvis hele holdet ikke træner optimalt grundet den ene ..
                              Jeg tror stadig man er ved at finde frem til hvad der fungerer bedst. Og så er hele pointen med de to systemer (som jeg ser det), at de er så ens. De fleste roller er nok næsten identiske i begge systemer. Vi har jo nærmest kun transfermarkt-oversigterne til at se hvilke systemer han spillede i de seneste klubber. Og der skiftede det jo ret meget. Det er sikkert også skiftet i selve kampene afhængigt af forløb.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-til-broendby

Comment

Working...
                                X