Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Interessant udvikling: meget står og falder med, hvordan en trup, der er mere vant til en mere afslappet stil, tager imod en helt anden tilgang. Det er modigt, og jeg kan sagtens se for mig, at det enten bliver ret godt eller ret skidt. Der er ikke meget midt imellem m Zorniger.
    det tror jeg sagtens du kan have ret i. Men siger mig også at man vil mere end blot at være et superliga hold, ikke den første sæson men på sigt.

Man kunne sikkert godt have fundet en mere "sikker" løsning, en træner der kunne sikre OB overlevelse og gøre os til et hold placeret mellem 9. og 6. igen. Lidt en "grå-mus" løsning.

Det her virker ambitiøst for mig at se - men ja der er bestemt en risiko for det brænder sammen.

MEN - Troels og Zorninger kender hinanden...det er ikke noget de har fundet på over en kop kaffe i går eftermiddags, snakken har jo nok stået på det sidste halve års tid, så man må have fået afstemt forventningerne til hinanden.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg ved ihverfald godt hvor jeg skal tilbringe en del af min sommer
      Forventer dagligt en morgen-, en middag- og en aftenrapport. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Det må være farvel til samtlige kantspillere i truppen :)
        sådan noget pjat gider han ikke bruge som jeg husker det. Fra Brøndby :)
        Jævnfør Transfermarkt, så spillede han primært 5-3-2 i Greuther Fürth. Hvor offensive dine wingbacks i sådan et system kan jo variere, og vi har før set kanter blive omskolet til gode wingbacks. Men nej, han har på ingen måde historik for at være en træner med en forkærlighed for kanter i 4-3-3 system.

Comment

Med Zorninger ved roret er jeg pisse ærgerlig over at vi ikke kunne forlænge med en spiller som Max Fenger. imo. ville han have passet perfekt under Zorninger som en super stærk og uortodoks presspiller a la Pukki i Brøndby.

Hvem fra vores nuværende trup tænker i bliver vinderne ved denne træner rokade? Jeg tror at Trybull kan blive mega vigtig, og tænker også at Ejdum og Grot vil passe fint ind. Luca er så stærk en angriber at han også nok skal blive vigtig mm. vi sælger ham. Juul-Sandberg har jeg ikke set så frygteligt meget til, men når jeg har set ham har jeg altid fået lidt Frendrup vibes. Elias Hansborg kan man være i tvivl om har niveauet, men i forhold til mentalitet og attitude har han ihvertfald alt det som Zorninger kræver.

I det hele taget synes jeg at meget af det vi fodre vores unge spillere med fra akademiet flugter godt med Zorningers måde at spille fodbold på. For hulen hvor er jeg spændt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Forventer dagligt en morgen-, en middag- og en aftenrapport. ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg sagtens du kan have ret i. Men siger mig også at man vil mere end blot at være et superliga hold, ikke den første sæson men på sigt.

Man kunne sikkert godt have fundet en mere "sikker" løsning, en træner der kunne sikre OB overlevelse og gøre os til et hold placeret mellem 9. og 6. igen. Lidt en "grå-mus" løsning.

Det her virker ambitiøst for mig at se - men ja der er bestemt en risiko for det brænder sammen.

MEN - Troels og Zorninger kender hinanden...det er ikke noget de har fundet på over en kop kaffe i går eftermiddags, snakken har jo nok stået på det sidste halve års tid, så man må have fået afstemt forventningerne til hinanden.
              Måske også derfor at TB meldte meget skråsikkert ud, at der hentes tre spillere. Lyder til at man allerede har fundet dem, så de er klar til trænings-/sæsonstart... bare en strøtanke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Måske også derfor at TB meldte meget skråsikkert ud, at der hentes tre spillere. Lyder til at man allerede har fundet dem, så de er klar til trænings-/sæsonstart... bare en strøtanke
                Tre tyskere ….
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tre tyskere ….
                  Ikke hvis man skal tro på TBs udtalelse om, at fokuseret er på kendte/etablerede spillere fra Skandinavien... men hvem ved

Comment

Beslutningen om Zorniger skete ja åbenbart efter et længere forløb med flere møder TB/AZ så der er helt sikker allerede aftaler på bordet hvordan holdet forstærkes. Og kan ikke forestille mig at Zorniger var villig at skrive under med en klub som kun skal slås om overlevelsen i Superligaen. Er optimistisk at det betyder at vi åbner pengepungen og vi får et lovende transfervinduet.
                    Det er en fed dag for mig fordi der betyder at ledelsen ikke kun snakker om ambitioner men også handler ambitiøst.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Ikke hvis man skal tro på TBs udtalelse om, at fokuseret er på kendte/etablerede spillere fra Skandinavien... men hvem ved
                      Derfor kan de jo godt være tyskere
                      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

det vil da være fantastisk hvis de har tre nye spillere stående klar om 14 dage. Det har jeg svært ved at se som noget negativt. Ser da hellere man henter lidt mere realistisk ind og får dem ind tidligere - end den hvor man venter til sidste sek i et forsøg på at lande noget lidt bedre, passer heller ikke så godt ind i fortællingen om spillere der "vil OB"

Zorninger eller ej så må 1 sæson tilbage handle om overlevelse (hurtigste måde at sikre den er selvf ved en top 6 placering )

- men det giver også klubben og Troels lidt arbejdsro - der er en målsætning man kan melde ud som lyder fornuftig, og ikke uambitiøs. År 2 kan man ikke nøjes med sådan en udmelding.

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Altså hvis Zorniger stadig har Mukhtar på speed dial, så er jeg da ikke afvisende

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Beslutningen om Zorniger skete ja åbenbart efter et længere forløb med flere møder TB/AZ så der er helt sikker allerede aftaler på bordet hvordan holdet forstærkes. Og kan ikke forestille mig at Zorniger var villig at skrive under med en klub som kun skal slås om overlevelsen i Superligaen. Er optimistisk at det betyder at vi åbner pengepungen og vi får et lovende transfervinduet.
                            Det er en fed dag for mig fordi der betyder at ledelsen ikke kun snakker om ambitioner men også handler ambitiøst.
                            jeg har ikke noget problem med at første sæson tilbage kommer til at handle om overlevelse. Men på sigt skal der være ambitioner om mere end blot at være med.

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Bestemt, det siger jeg heller ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Med Zorninger ved roret er jeg pisse ærgerlig over at vi ikke kunne forlænge med en spiller som Max Fenger. imo. ville han have passet perfekt under Zorninger som en super stærk og uortodoks presspiller a la Pukki i Brøndby.

Hvem fra vores nuværende trup tænker i bliver vinderne ved denne træner rokade? Jeg tror at Trybull kan blive mega vigtig, og tænker også at Ejdum og Grot vil passe fint ind. Luca er så stærk en angriber at han også nok skal blive vigtig mm. vi sælger ham. Juul-Sandberg har jeg ikke set så frygteligt meget til, men når jeg har set ham har jeg altid fået lidt Frendrup vibes. Elias Hansborg kan man være i tvivl om har niveauet, men i forhold til mentalitet og attitude har han ihvertfald alt det som Zorninger kræver.

I det hele taget synes jeg at meget af det vi fodre vores unge spillere med fra akademiet flugter godt med Zorningers måde at spille fodbold på. For hulen hvor er jeg spændt.
                                Jeg tænker McCoy er en rigtig Zorninger spiller

Comment

Working...
                                X