Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Attack
    Attack
    Attack

Halleluja
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Dejligt. Endelig en kompetent træner med massere erfaring, både fra udland og superligaen!

Kom så med forstærkningerne

Comment

Spændende at se om det får nogen betydning mht vores transitions træner

Comment

Kender dem ikke, men spændende hvad de bringer med sig

https://www.transfermarkt.com/tamas-...l/trainer/5045

https://www.transfermarkt.com/jurek-.../trainer/94043

Comment

Første gang i lang tid jeg er glad for en ny træner. Vi får en træner der er garant på nogle værdier i vores klub. Jeg tror også at dialogen har varet længe så han har nok haft arbejdshandskerne på i noget tid, så han starter velforberedt op. Tænker helt fra da han blev spottet Hillerød-OB kampen.
            Jeg tror vores spillere vil blomstre :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              De må være ret kendte for Zorniger, så forhåbentlig har han helt styr på det :D. Nu må trænings opstarten gerne komme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

De må være ret kendte for Zorniger, så forhåbentlig har han helt styr på det :D. Nu må trænings opstarten gerne komme.
                Jeg ved ihverfald godt hvor jeg skal tilbringe en del af min sommer

Comment

Fra TV2:

"Klokken 15.30 stiller Troels Bech og Alexander Zorniger op til interviews. Det bliver interessant at høre mere om deres forventninger til samarbejdet".

Comment

Velkommen til

Bliver spændende at se hvad det bringer med sig

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Første gang i lang tid jeg er glad for en ny træner. Vi får en træner der er garant på nogle værdier i vores klub. Jeg tror også at dialogen har varet længe så han har nok haft arbejdshandskerne på i noget tid, så han starter velforberedt op. Tænker helt fra da han blev spottet Hillerød-OB kampen.
                      Jeg tror vores spillere vil blomstre :).
                      Helt enig! Zorniger virker til at være præcis hvad klubben har brug for. Erfaren, kompromisløs, intens. Det er en del år siden, at jeg har været så begejstret pga. OB som jeg er i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Fra TV2:

"Klokken 15.30 stiller Troels Bech og Alexander Zorniger op til interviews. Det bliver interessant at høre mere om deres forventninger til samarbejdet".
                        Vi skal spille angrebsfodbold. Og passe på nede bag ved…

Comment

Interessant udvikling: meget står og falder med, hvordan en trup, der er mere vant til en mere afslappet stil, tager imod en helt anden tilgang. Det er modigt, og jeg kan sagtens se for mig, at det enten bliver ret godt eller ret skidt. Der er ikke meget midt imellem m Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi skal spille angrebsfodbold. Og passe på nede bag ved…
                            Presfo’bol hele ti’en

Comment

Det må være farvel til samtlige kantspillere i truppen :)
                              sådan noget pjat gider han ikke bruge som jeg husker det. Fra Brøndby :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Wow, det er lige før jeg kunne finde på at komme til OB's kampe igen. Men giv nu manden noget at arbejde med. 3-4 klassespillere, mindst
                                nah, kan man ikke være der i modgang...

Comment

Working...
                                X