Første gang i lang tid jeg er glad for en ny træner. Vi får en træner der er garant på nogle værdier i vores klub. Jeg tror også at dialogen har varet længe så han har nok haft arbejdshandskerne på i noget tid, så han starter velforberedt op. Tænker helt fra da han blev spottet Hillerød-OB kampen.
Jeg tror vores spillere vil blomstre :).
"Klokken 15.30 stiller Troels Bech og Alexander Zorniger op til interviews. Det bliver interessant at høre mere om deres forventninger til samarbejdet".
Første gang i lang tid jeg er glad for en ny træner. Vi får en træner der er garant på nogle værdier i vores klub. Jeg tror også at dialogen har varet længe så han har nok haft arbejdshandskerne på i noget tid, så han starter velforberedt op. Tænker helt fra da han blev spottet Hillerød-OB kampen.
Jeg tror vores spillere vil blomstre :).
Helt enig! Zorniger virker til at være præcis hvad klubben har brug for. Erfaren, kompromisløs, intens. Det er en del år siden, at jeg har været så begejstret pga. OB som jeg er i dag.
"Klokken 15.30 stiller Troels Bech og Alexander Zorniger op til interviews. Det bliver interessant at høre mere om deres forventninger til samarbejdet".
Vi skal spille angrebsfodbold. Og passe på nede bag ved…
Interessant udvikling: meget står og falder med, hvordan en trup, der er mere vant til en mere afslappet stil, tager imod en helt anden tilgang. Det er modigt, og jeg kan sagtens se for mig, at det enten bliver ret godt eller ret skidt. Der er ikke meget midt imellem m Zorniger.
Comment