Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Tror i at Theo Sander lejes ind som første valg over Martin Hansen?
    Ja men Hansens sygdom kan blive hans chance … ellers lidt risky at starte med ham mindre end et par dage før premieren … det kan så blive nødvendigt men han kender joniske forsvaret og de ikke ham og der bør være noget kendskab og tillid ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nogle der er til træning, og kan berette om Zorniger er der?

Har hørt noget med han ikke er der

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Der er ingen garantier i fodbold, men tror hellere han ville blive boende og sidde på bænken i København, end at sidde på bænken her.
        Så mon ikke han er blevet stillet førsteholds fodbold i udsigt, ellers har han vel et så godt navn, at han sagtens kunne finde en klub i skandinavien?
        Theo Sander var virkelig god for Hvidovre i sidste sæson, så jeg tror hurtigt han bliver vores første keeper, men enig med dig i at der ikke er nogen garantier. Spændende hvor meget købsoptionen er på.

Velkommen til Theo, når den er faldet på plads. For min skyld må han gerne tage William Clem med fra FCK’s overskudslager.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Theo Sander var virkelig god for Hvidovre i sidste sæson, så jeg tror hurtigt han bliver vores første keeper, men enig med dig i at der ikke er nogen garantier. Spændende hvor meget købsoptionen er på.

Velkommen til Theo, når den er faldet på plads. For min skyld må han gerne tage William Clem med fra FCK’s overskudslager.
          Chancen for at I kan hente Clem er præcis 0%, det er jeg nødt til lige at sige.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Hvorfor skulle man ikke kunne hente ham på leje i et år?
            Ikke meget spilletid han fik sidste år

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvorfor skulle man ikke kunne hente ham på leje i et år?
              Ikke meget spilletid han fik sidste år
              Leje i 6 måneder er selvfølgelig det nærmeste I kan komme, men Clem vil med stor sikkerhed mere end OB.
              Last edited by Entusiastens; 16-07-2025, 11:17.

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Leje i 6 måneder er selvfølgelig der nærmeste I kan komme, men Clem vil med stor sikkerhed mere end OB.
                Mon ikke det nok skal lykkes med Fyn og Clem

Comment

Dig og dine forudsigelser du har taget fejl så mange gange.
                  Lad mig i flæng nævne: Obbekjær, Fagir, Futte og et helt hav af andre.
                  Tydeligt du ikke er menneske kender.

Comment

Leje i 6 måneder er selvfølgelig det nærmeste I kan komme, men Clem vil med stor sikkerhed mere end OB.
                    Det ved du selvfølgelig heldigvis lige nøjagtigt nul om. Hvor tit er det lige du rammer rigtigt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Dig og dine forudsigelser du har taget fejl så mange gange.
                      Lad mig i flæng nævne: Obbekjær, Fagir, Futte og et helt hav af andre.
                      Tydeligt du ikke er menneske kender.
                      Hov, hov... han er da pædagog

Comment

Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

Det ved du selvfølgelig heldigvis lige nøjagtigt nul om. Hvor tit er det lige du rammer rigtigt?
                        Ligesom når man sidder og kloger sig på økonomien i transfers, lønninger mm... Ikke at du gør det - synes bare det sjovt, at se de tal folk kommer med nogle gange. Oftest ingen hjemmel, bare rene og skær skud i tågen

Comment

Nu er det jo ikke Neestrups 1. valg vi snakker om, ville faktisk give god mening med Clem i OB såfremt han vil spille i stedet for at sidde på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Nu er det jo ikke Neestrups 1. valg vi snakker om, ville faktisk give god mening med Clem i OB såfremt han vil spille i stedet for at sidde på bænken.
                            FCK satser på SL, pokalen og europæisk, så han skal nok få sine kampe, da de ikke ligefrem vader i defensive spillere. Delaney/Lerager holder ikke til alle kampe og Sarapata skal spilles ind på holdet/modnes, så sikker på at Clem får masser af spilletid.

Edit:
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-forlaengelse
                            Last edited by Online; 16-07-2025, 12:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Nej det er klart, men han fik dog sådan okay med spilletid > 1443 min i 26 kampe, altså 15+ hele kampe i spilletid.
                              Jeg er stensikker på at han foretrækker det for OB og hvis han skulle andet ville det med ekstremt stor sandsynlighed blive udlandet, hvor der godt kan være en mindre italiensk klub, eller noget hollandsk der vil være klar.
                              Last edited by Entusiastens; 16-07-2025, 13:08.

Jeg er ikke fan.

Comment

Leif skriver følgende på x

OB-træner giver Rasmus Falks krop mulighed for at blive helt klar ved at lade ham springe træninger over.

så mon ikke han er klar søndag ;)

Comment

Working...
                                X