Den strategi blev smadret for længe siden... Derfor "tidligere".
Der er vel reelt ikke en tidligere før en ny er præsenteret ?!
Den "tidligere" ligger jo stadigvæk på hjemmesiden og bliver stadigvæk præsenteret for eventuelle nye sponsorer... selv om man i over et år har sagt at der "snart kommer en ny"
Håber på at AZ satser på at vinde og ikke som SK bange for at tabe !
Men den tidligere strategi bliver da fuldstædigt smadret i øjeblikket... virkelig spændt hvornår den nye kommer og hvad den indeholder
Hvis du ikke ved, hvad den nye strategi indeholder, er det din egen skyld. Zorniger er et udtryk for den nye strategi, bl.a.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Der er vel reelt ikke en tidligere før en ny er præsenteret ?!
Den "tidligere" ligger jo stadigvæk på hjemmesiden og bliver stadigvæk præsenteret for eventuelle nye sponsorer... selv om man i over et år har sagt at der "snart kommer en ny"
Njaaa... det kan der da være en pointe I, men det er 4 trænere siden den blev udformet, 3 sportsdirektører og en ned- og oprykning. Der er nok enkelte elementer i det endnu, som jeg tænker er gældende i alle strateger, men den må være død ellers.
Ja, fornuftigt. Men hvis der faktisk kommer de to eller tre forstærkninger vi forventer så er ikke i mindste måde bange om en nedrykning. Zorniger har allerede sat sit aftryk og spillere arbejder sig mere end mere ind i det nye system. Især første halvleg mod Randers var meget lovende og det bliver endnu bedre med tiden
Hvis de finder de rigtige tilføjelser så ville det ikke overraske mig at se os spille om Top6.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Ja, fornuftigt. Men hvis der faktisk kommer de to eller tre forstærkninger vi forventer så er ikke i mindste måde bange om en nedrykning. Zorniger har allerede sat sit aftryk og spillere arbejder sig mere end mere ind i det nye system. Især første halvleg mod Randers var meget lovende og det bliver endnu bedre med tiden
Hvis de finder de rigtige tilføjelser så ville det ikke overraske mig at se os spille om Top6.
Meget enig. 3 spillere mere af høj kaliber burde sikre os en fornuftig sæson i superligaen med overlevelse. Luca vil selvfølgelig blive savnet men er ikke uerstattelig.
Vi ligner nogle der har gang i en kraftig oprustning økonomisk og de rigtige folk til at forvalte det
Jeg tror vi lander på en sexy 8. Plads. Det ligger lidt i tarok kortene når den hjemvendte søn tog nr 8 på ryggen
Hvis du ikke ved, hvad den nye strategi indeholder, er det din egen skyld. Zorniger er et udtryk for den nye strategi, bl.a.
MvH ChrisOB
Hvad ellers? Jeg er heller ikke bekendt med den nye strategi som TB tidligere har proklameret ville blive offentliggjort efter Identitetsprojektet var færdig og vist før den nye sæson startede.
Går ikke ud fra at Identitetspapiret er den nye strategi.
Er med på at du qua dit arbejde med Identitetsprojektet er væsentlig tættere på klubben og givetvis ved en masse vi andre ikke gør men at sige at der er vores egen skyld syntes jeg ikke er fair.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Hvad ellers? Jeg er heller ikke bekendt med den nye strategi som TB tidligere har proklameret ville blive offentliggjort efter Identitetsprojektet var færdig og vist før den nye sæson startede.
Går ikke ud fra at Identitetspapiret er den nye strategi.
Er med på at du qua dit arbejde med Identitetsprojektet er væsentlig tættere på klubben og givetvis ved en masse vi andre ikke gør men at sige at der er vores egen skyld syntes jeg ikke er fair.
Tror det var meningen at den skulle være præsenteret nu.
Men der sker så mange positive ting i klubben at man vidst nok har måtte justere et par gange fordi det ikke var ambitiøst nok.
Der er rigtig mange aspekter i strategien som skal gå op i en højere enhed og jo så har Identitetsprojektet nok forsinket det hele også.
Så alle må væbne sig med lidt tålmodighed og glæde sig til alt den fremgang der i klubben på alle tangenter
Comment