Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Der er ingen garantier i fodbold, men tror hellere han ville blive boende og sidde på bænken i København, end at sidde på bænken her.
Så mon ikke han er blevet stillet førsteholds fodbold i udsigt, ellers har han vel et så godt navn, at han sagtens kunne finde en klub i skandinavien?
Velkommen til Theo, når den er faldet på plads. For min skyld må han gerne tage William Clem med fra FCK’s overskudslager.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Theo Sander var virkelig god for Hvidovre i sidste sæson, så jeg tror hurtigt han bliver vores første keeper, men enig med dig i at der ikke er nogen garantier. Spændende hvor meget købsoptionen er på.
Velkommen til Theo, når den er faldet på plads. For min skyld må han gerne tage William Clem med fra FCK’s overskudslager.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Hvorfor skulle man ikke kunne hente ham på leje i et år?
Ikke meget spilletid han fik sidste årLast edited by Entusiastens; 16-07-2025, 11:17.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Chancen for at I kan hente Clem er præcis 0%, det er jeg nødt til lige at sige.du har taget fejl så mange gange.
Lad mig i flæng nævne: Obbekjær, Fagir, Futte og et helt hav af andre.
Tydeligt du ikke er menneske kender.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg
Det ved du selvfølgelig heldigvis lige nøjagtigt nul om. Hvor tit er det lige du rammer rigtigt?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Nu er det jo ikke Neestrups 1. valg vi snakker om, ville faktisk give god mening med Clem i OB såfremt han vil spille i stedet for at sidde på bænken.
Edit:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-forlaengelseLast edited by Online; 16-07-2025, 12:24.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Nu er det jo ikke Neestrups 1. valg vi snakker om, ville faktisk give god mening med Clem i OB såfremt han vil spille i stedet for at sidde på bænken.
Jeg er stensikker på at han foretrækker det for OB og hvis han skulle andet ville det med ekstremt stor sandsynlighed blive udlandet, hvor der godt kan være en mindre italiensk klub, eller noget hollandsk der vil være klar.Last edited by Entusiastens; 16-07-2025, 13:08.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment