Meget opløftende kamp. Meget længe siden jeg har set et OB hold spille så aggressivt og fremadrettet. Giver lidt RMN vibes.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Jeg er også optimistisk med hensyn til superligastart om en uge. Det var den første kamp jeg har set med Zorniger som ny træner og ja, man kan allerede se en karakteristisk spilsignatur. Vi spiller aggressiv og dynamisk med nogle overfaldsagtige angreb, samtidig står defensiven godt og målmanden er rolig i sine indgreb. Arp og Falk er dygtige forstærkninger, Ganaus skal nok komme stærkt tilbage, han har nogle åblenlyse færdigheder. Vi skal huske, at de nye nok skal igennem en tilvænningsperiode. Ejdum ser også stærkt ud og Grot er bare et fysisk vidunder. Men alt i alt skal vi som fans være tålmodig og støttende overfor vores hold, der kommer sikkert også bagslag og modgang. Vi har kun haft fem eller seks uger for at implementere et helt nyt spilsystem. Til sidst vil jeg bare sige at jeg næsten ikke kan vente til vores første kamp mod Midtjylland, det bliver en svær kamp med os som kæmpe underdog, en rolle som traditionelt ligger godt til OB.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJeg er også optimistisk med hensyn til superligastart om en uge. Det var den første kamp jeg har set med Zorniger som ny træner og ja, man kan allerede se en karakteristisk spilsignatur. Vi spiller aggressiv og dynamisk med nogle overfaldsagtige angreb, samtidig står defensiven godt og målmanden er rolig i sine indgreb. Arp og Falk er dygtige forstærkninger, Ganaus skal nok komme stærkt tilbage, han har nogle åblenlyse færdigheder. Vi skal huske, at de nye nok skal igennem en tilvænningsperiode. Ejdum ser også stærkt ud og Grot er bare et fysisk vidunder. Men alt i alt skal vi som fans være tålmodig og støttende overfor vores hold, der kommer sikkert også bagslag og modgang. Vi har kun haft fem eller seks uger for at implementere et helt nyt spilsystem. Til sidst vil jeg bare sige at jeg næsten ikke kan vente til vores første kamp mod Midtjylland, det bliver en svær kamp med os som kæmpe underdog, en rolle som traditionelt ligger godt til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJeg er også optimistisk med hensyn til superligastart om en uge. Det var den første kamp jeg har set med Zorniger som ny træner og ja, man kan allerede se en karakteristisk spilsignatur. Vi spiller aggressiv og dynamisk med nogle overfaldsagtige angreb, samtidig står defensiven godt og målmanden er rolig i sine indgreb. Arp og Falk er dygtige forstærkninger, Ganaus skal nok komme stærkt tilbage, han har nogle åblenlyse færdigheder. Vi skal huske, at de nye nok skal igennem en tilvænningsperiode. Ejdum ser også stærkt ud og Grot er bare et fysisk vidunder. Men alt i alt skal vi som fans være tålmodig og støttende overfor vores hold, der kommer sikkert også bagslag og modgang. Vi har kun haft fem eller seks uger for at implementere et helt nyt spilsystem. Til sidst vil jeg bare sige at jeg næsten ikke kan vente til vores første kamp mod Midtjylland, det bliver en svær kamp med os som kæmpe underdog, en rolle som traditionelt ligger godt til OB.Jeg har spillet på uafgjort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, at vi ikke får flere mål er eneste minus. Det er flere år siden at jeg har set OB, virke så klar til den nye sæson.
Og jeg er helt enig i at vi skulle have scoret flere mål i dag. Holdets største udviklingspotentiale ligger i at blive endnu mere skarpe når det kommer til den sidste tredjedel af banen (mål). Og så skal vi have en klasse 6’er så Falk kan komme længere frem på banen.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation og gøre holdet mere kompakt.
Og jeg er helt enig i at vi skulle have scoret flere mål i dag. Holdets største udviklingspotentiale ligger i at blive endnu mere skarpe når det kommer til den sidste tredjedel af banen (mål). Og så skal vi have en klasse 6’er så Falk kan komme længere frem på banen.
”Offensiver sælger billetter, defensiver vinder mesterskaber.”"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Vi har holdt nullet de sidste 210 minutter mod 2 hold fra sidste sæsons top6
Det jo et step op…
Last edited by manner; i går, 07:01.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSynes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation og gøre holdet mere kompakt.
Comment
-
Træning søndag d. 13.
Let restitution. Lunterunde, Firkant, vandpause, Lunterunde.
Luca fraværende. Muligvis flere. Noah Lassen i selvtræning med separat træner.
Godt humør i flokken. AZ i længere 1:1 snakke med bla Sandberg (synes jeg det var) og Bürgy, Bjørn, TB og trænerteam.
Falk, Deedson, Bonde, Gomez og Martin Hansen kommer ud kl 12, hvor der igen lige er kort samling i rundkreds, hvorefter de fleste går ind igen.
- Likes 5
Comment
-
SFÅ har lavet "Den store optakt til Superliga-sæsonen" til jer der ikke kan vente: https://www.youtube.com/watch?v=Aq9fTFzia6gsiden 1887
- Likes 3
Comment
Comment