Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har på intet tidspunkt sagt andet så vidt jeg husker? Gav bare en update
mig så det var tilbage til udgangspunktet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOverlevelse er målet for sæsonen. Fornuftige ord fra Z.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...velse-er-malet
Personligt synes jeg det er en fin udmelding. Så er der ikke er overnaturligt pres fra start
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg synes der er sært stille omkring TT. Han træner ikke rigtigt men spillede så alligevel pludselig en kamp for så at forsvinde ud i skyggerne igen.
Skadet, træt krop - noget helt tredje?
https://fyens.dk/ob/der-skal-flyves-...2d45cf45840c-8
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Som du selv var inde på, udgangspunktet var anderledes. Han kunne ikke rigtig sige andet. Midt i sæsonen, pilen pegede ned, 2 point fra stregen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Nej de gik efter at overleve... ligesom OB.
At have modet til at opnå noget frem for frygten at undgå noget .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De gik efter 10. pladsen … der er mental forskel på at ville opnå noget frem for at undgå noget.
At have modet til at opnå noget frem for frygten at undgå noget ..
Vejle holdt også et arrangement de kaldte Overlevelses Fest... hvis vi skal lægge så meget i det.
Men med det sagt, så er jeg som enig med dig, at indstillingen virkede forkert. Feks. når SK eller spillerne udtalte sig, virkede det som et båndet floskel. Der var ingen glød i troen.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Når jeg om 10 år tænker tilbage på SK vil jeg huske ham som ham der rykkede OB ned.
Muligvis vil jeg have glemt han rykkede OB op sæsonen efter.Med til historien hører vel også at SK overtog en dysfunktionel trup som i mange år har lidt under "mærkelige" beslutninger og ingen rigtig retning for hvordan det hele skulle udvikle sig. Bærende spillere der af flere omgange er blevet hentet på noget der kunne ligne luftkasteller af visioner, og stærke spillere som shinede i andre klubber uden tanke for om deres styrker kunne fungere i en iøvrigt visions- og strategiløs klub som OB har været indtil Hemmes "strategi" blev fremlagt. Stakkels spillere og trænere mm. der har skulle præstere uden at vide hvad de skulle sigte efter, og hvordan med spillere der fløj ind og ud i en lind strøm. Det har imø været en overmatchet SK der skulle få mange års "mishandlet" trup til at virke som en helhed, med vrangvillige spillere der øjensynligt ikke havde til hensigt at overholde deres kontraktlige forpligtelser. Kultur ændres ikke på kort tid fra en sløj en af slagsen til en "over"vinderkultur. Nogen har i en anden tråd sagt at AZ er den bedste transfer i lang tid .. jeg vil gerne påstå at "transferen" af Troels Beck er vigtigere for OB end AZs er. TB fik Thorborg til at indse at OB var havnet i en blindgyde hvor der ingen vej frem var .. nu er kursen sat, og der er plads til optimisme men der er helt sikkert meget arbejde at gøre endnu.
Last edited by manner; 15-07-2025, 05:24.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægTror i at Theo Sander lejes ind som første valg over Martin Hansen?
Så mon ikke han er blevet stillet førsteholds fodbold i udsigt, ellers har han vel et så godt navn, at han sagtens kunne finde en klub i skandinavien?
Comment
Comment