Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

uden bold ligner det en 5-4-1 med Arp på top

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg er virkelig opløftet af spillet i dag. Falk er pissegod. BP ser bedre ud end nogensinde før.
      Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en ny sæson
      Zorniger nævner også Bjørn Paulsen, som en af dem der har overrasket ham meget positivt i avisen idag.

Comment

Jeg vil hermed gerne være den første til at offentliggøre min fuldkommen overraskelser over hvor godt Bjørn P. gør det i det her system…

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Er det ikke et ubemandet bevægelsessensor kamera?
          Jo. Om det er årsagen til den manglende lyd og grafik, er så ikke til at sige

Comment

Åbenbart Arp på toppen nu og Martin tager 10eren.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jo. Om det er årsagen til den manglende lyd og grafik, er så ikke til at sige
              Nej, det er nok bare manglende engagement.

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Jeg vil hermed gerne være den første til at offentliggøre min fuldkommen overraskelser over hvor godt Bjørn P. gør det i det her system…
                Du kom lige et minut for sent

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Zorniger nævner også Bjørn Paulsen, som en af dem der har overrasket ham meget positivt i avisen idag.
                  Vildt. Jamen så ser han det samme som os herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Åbenbart Arp på toppen nu og Martin tager 10eren.
                    ser ud til jenner er på toppen nu. De skifter vidst lidt rundt....generelt ser vi ud til at være gået lidt flade

Comment

straffe til OB friløber til...tror det var jenner - skubbes i ryggen

Comment

Hvem var det der tog bolden med der i fuld sprint med hæl-aflevering over hovedet på og til sig selv!?!?!!

Comment

2-0 straffe

Comment

2:0
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Owusu tager og scorer sikkert 2-0

Comment

Tror det var Jenner der tog den med, med hælen. Godt så det i hvert fald ud!

Comment

Working...
                                X