Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør
    Det er da netop ikke mig, som har stillet et krav

Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?

Comment

syntes både Grot og Ganaus ser ud at være gået lidt ned i kadence...skulle man have arp op foran og martin ind på 10'erne?

Comment

Grot er vel mere Luca-isk end Ganaus.

Comment

Jenner ind for Ganaus
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Ganaus gik ud - Markus J ind

Comment

Ganaus havde nogle muligheder for at komme i dybden, men han kunne ikke overløbe RFcs venstre stopper. Synes ikke han ligner et lyn. Teknikken heller ikke finslebet

Comment

Men syntes at Gomez imponerer

Jenner ind og Ganaus ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men syntes at Gomez imponerer

Jenner ind og Ganaus ud
                  og vi så lige hvorfor han SKAL spille...den speed har hverken BP eller Burgy

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er da netop ikke mig, som har stillet et krav

Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?
                    Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera

Comment

Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera
                      jeg ved ikke hvilke kamera JFM brugte i ådalen - men placeringen her er bedre. Det er måske et lidt mere "levende" kamera end hvad vi så i ådalen - men det lever jeg faktisk fint med. Syntes det er en skam der ikke er lyd på - og det burde jo være til at klare uden en mand der skulle sidde der.

Comment

fin aktion af Arp - driver bolden på tværs af randers felt - ligger den af til Owusu - der så sender den laaangt over mål

Comment

- Jeg synes også, at en af dem, der måske er gået lidt under radaren, som vi ikke har snakket så meget om, det er vores anden tysker, Noah (Ganaus, red.). Speed, power.

- Altså han har gjort det rigtig godt i træningskampene, og man kan tydeligt se, at når han får de lange stænger i gang, så er der ikke mange, der kan følge med, siger Adam Sørensen til Bold.

Noahs manglende speed i dag kan sagtens skyldes træthed efter en meget hård periode. Adam Sørensen nævner det i hvert fald som en fremstående kvalitet.

Comment

Er det ikke et ubemandet bevægelsessensor kamera?

Comment

Burgy, Grot og Falk ud. Askou og Martin er kommet ind - så ikke lige hvem den 3. var

edit: den sidste er vidst Sandberg

Comment

Jeg er virkelig opløftet af spillet i dag. Falk er pissegod. BP ser bedre ud end nogensinde før.
                                Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en ny sæson

Comment

Working...
                                X