Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Wow. Læs lige det her referat fra Campo. Vidst en der ikke så kampen

https://campo.dk/2025/06/20/zorniger...t-mod-esbjerg/
    fedt at markus jensen reducerede efter klumpspil...straffesparket er ikke engang nævnt. Den "artikel" er vidst skrevet på baggrund af tweets eller lign.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

fedt at markus jensen reducerede efter klumpspil...straffesparket er ikke engang nævnt. Den "artikel" er vidst skrevet på baggrund af tweets eller lign.
      De kunne bare gå på ob.dk og tage info derfra. Sindssygt amatøragtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

OB har da aldrig været kulturløs. Man kan så diskutere om man er enig i den kultur der er/var. Men kulturløs, nej... det er kun et narrativ TB fremfører for at understøtte egen "succes".
        TB har aldrig fremført den fortælling, at OB var kulturløs.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Man kan diskutere om Falk skal tilbage eller ej. Dyr, for skadet og for gammel. Grundende kan være mange.
          Grunde kunne også være gammel OB dreng, top kvalitet og dækker 3 pladser på midtbanen..

Hjulsager snakker man også med. Han er også en mulighed og vel også høj kvalitet.

Vi må se hvad der sker. Det kan ende med begge eller ingen.

Men ambitionerne fejler ingenting. Man vil kun hente A-spillere som skal supplere U-Spillere fra akademiet.
          Præcis som er meldt ud. Og det giver jo perfekt mening. Fremadrettet skal vi ikke forvente de store salg fra spillere udefra(er der heller ikke historie for), men der imod satses der på at det er fra akademiet at de store salg og penge skal komme fra.

Jeg elsker det her “nye” OB. Er helt tosset med det. Vi må se hvor længe det holder
          Det er jo fair nok, at man har valgt en klar strategi på den front, og spændende om man følger den fulgt ud og kommer i mål med den.

Samtidig må jeg sige, at jeg synes det er lidt specielt, at man decideret har afskåret sig fra, at man kan hente spillere som Casper Nielsen, Barrett, Tverskov, Bashkim, Ryan, Tingager osv.

Respekt for at være så afklaret, men jeg kan også godt frygte man taber noget, ved ikke længere at kigge efter sådan nogle spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Det er jo fair nok, at man har valgt en klar strategi på den front, og spændende om man følger den fulgt ud og kommer i mål med den.

Samtidig må jeg sige, at jeg synes det er lidt specielt, at man decideret har afskåret sig fra, at man kan hente spillere som Casper Nielsen, Barrett, Tverskov, Bashkim, Ryan, Tingager osv.

Respekt for at være så afklaret, men jeg kan også godt frygte man taber noget, ved ikke længere at kigge efter sådan nogle spillere.
            Jeg skal da ikke kunne sige at de ikke kunne lave en god handel som man gjorde med nogle af de spillere som du nævner. Men den gang kunne de købes for små beløb
            Idag koster det jo millioner at handle de bedste i 1. Div og 15-25+ mill at hente en profil i superligaen. Så det er jo ligegyldigt da det jo er næsten umuligt.

Så jeg tror man går efter 12-14 A-spillere/profiler og 10-11 U-Spillere/akademister ~ ish i truppen. Så sker der selvfølgelig det at spillere som Ejdum og Kjerrumgaard går fra den ene til den anden kategori på et tidspunkt.

Comment

Jeg skal da ikke kunne sige at de ikke kunne lave en god handel som man gjorde med nogle af de spillere som du nævner. Men den gang kunne de købes for små beløb
              Idag koster det jo millioner at handle de bedste i 1. Div og 15-25+ mill at hente en profil i superligaen. Så det er jo ligegyldigt da det jo er næsten umuligt.

Så jeg tror man går efter 12-14 A-spillere/profiler og 10-11 U-Spillere/akademister ~ ish i truppen. Så sker der selvfølgelig det at spillere som Ejdum og Kjerrumgaard går fra den ene til den anden kategori på et tidspunkt.
              Det er en god pointe, der har tingene helt sikkert rykket sig og gjort det markant sværere. Til gengæld er niveauet nok også noget bedre på de spillere og de kan sælges videre for væsentligt mere end før i tiden. Men det er i hvert fald et spændende strategisk valg, som jeg glæder mig til at se, om man tør leve helt ud.

Comment

Working...
              X