Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
OB har da aldrig været kulturløs. Man kan så diskutere om man er enig i den kultur der er/var. Men kulturløs, nej... det er kun et narrativ TB fremfører for at understøtte egen "succes".Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man kan diskutere om Falk skal tilbage eller ej. Dyr, for skadet og for gammel. Grundende kan være mange.
Grunde kunne også være gammel OB dreng, top kvalitet og dækker 3 pladser på midtbanen..
Hjulsager snakker man også med. Han er også en mulighed og vel også høj kvalitet.
Vi må se hvad der sker. Det kan ende med begge eller ingen.
Men ambitionerne fejler ingenting. Man vil kun hente A-spillere som skal supplere U-Spillere fra akademiet.
Præcis som er meldt ud. Og det giver jo perfekt mening. Fremadrettet skal vi ikke forvente de store salg fra spillere udefra(er der heller ikke historie for), men der imod satses der på at det er fra akademiet at de store salg og penge skal komme fra.
Jeg elsker det her “nye” OB. Er helt tosset med det. Vi må se hvor længe det holder
Samtidig må jeg sige, at jeg synes det er lidt specielt, at man decideret har afskåret sig fra, at man kan hente spillere som Casper Nielsen, Barrett, Tverskov, Bashkim, Ryan, Tingager osv.
Respekt for at være så afklaret, men jeg kan også godt frygte man taber noget, ved ikke længere at kigge efter sådan nogle spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er jo fair nok, at man har valgt en klar strategi på den front, og spændende om man følger den fulgt ud og kommer i mål med den.
Samtidig må jeg sige, at jeg synes det er lidt specielt, at man decideret har afskåret sig fra, at man kan hente spillere som Casper Nielsen, Barrett, Tverskov, Bashkim, Ryan, Tingager osv.
Respekt for at være så afklaret, men jeg kan også godt frygte man taber noget, ved ikke længere at kigge efter sådan nogle spillere.
Idag koster det jo millioner at handle de bedste i 1. Div og 15-25+ mill at hente en profil i superligaen. Så det er jo ligegyldigt da det jo er næsten umuligt.
Så jeg tror man går efter 12-14 A-spillere/profiler og 10-11 U-Spillere/akademister ~ ish i truppen. Så sker der selvfølgelig det at spillere som Ejdum og Kjerrumgaard går fra den ene til den anden kategori på et tidspunkt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg skal da ikke kunne sige at de ikke kunne lave en god handel som man gjorde med nogle af de spillere som du nævner. Men den gang kunne de købes for små beløb
Idag koster det jo millioner at handle de bedste i 1. Div og 15-25+ mill at hente en profil i superligaen. Så det er jo ligegyldigt da det jo er næsten umuligt.
Så jeg tror man går efter 12-14 A-spillere/profiler og 10-11 U-Spillere/akademister ~ ish i truppen. Så sker der selvfølgelig det at spillere som Ejdum og Kjerrumgaard går fra den ene til den anden kategori på et tidspunkt.
Comment
Comment