Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tag den TB... ny sherif i byen

"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen.​"

Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
    Kunne man hente en Mukhtar til offensiven og en Dominic Kaiser til midtbanen, så tager jeg gerne fra Zornigers smørrebrødsseddel.
    Det bliver så spændende hvad der graves frem, at man ikke kan være i det, selvom vinduet kun har været åbent i 2 dage.

Leave a comment:

• OBtimatoren
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Lignede Owusu
    Eller James Gomez

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Yeps. Der bliver gang i den.

Nogen der nåede at se hvem der kom humpende ned af trappen? Så ikke godt ud
    Lignede Owusu

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Zorninger vil have minimum 4 nye spiller

https://www.tv2fyn.dk/odense/zornige...r-pa-vej-9abb5
    Yeps. Der bliver gang i den.

Nogen der nåede at se hvem der kom humpende ned af trappen? Så ikke godt ud

Leave a comment:

replied

Tag den TB... ny sherif i byen

"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen.​"

Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
    Last edited by Online; 17-06-2025, 16:38.

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nok ikke hvad jeg vil betragte som en A-spiller, der går direkte ind og forstærker holdet !

Men vel fin til bænken.
    Tvivler da stærkt på at vi skriver med ham. Men fint at man lader en gammel OB dreng træne med

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    hasan kurucay var åbenbart til træningen i dag

https://x.com/rasmus_tello/status/1934966017047835045

27-årig forsvarsspiller tidligere fra OB's akademi. Senest spillet i OH Leuven i Belgien og er pt uden klub.
    Nok ikke hvad jeg vil betragte som en A-spiller, der går direkte ind og forstærker holdet !

Men vel fin til bænken.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    hasan kurucay var åbenbart til træningen i dag

https://x.com/rasmus_tello/status/1934966017047835045

27-årig forsvarsspiller tidligere fra OB's akademi. Senest spillet i OH Leuven i Belgien og er pt uden klub.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    lidt off, men..
    tidligere ob’er Steffen Højer udtaler at Holland u21 ville vinde suppen med 25 point.. det er blevet testet med en super computer..
    det er i sig selv ligegyldigt.. men ifølge computeren bliver vi nr 10..
    så vi overlever i ligaen
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-superligaen

finder selv ud..
    Teknisk bliver vi nok 9’er når Fredericia regnes med

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    lidt off, men..
    tidligere ob’er Steffen Højer udtaler at Holland u21 ville vinde suppen med 25 point.. det er blevet testet med en super computer..
    det er i sig selv ligegyldigt.. men ifølge computeren bliver vi nr 10..
    så vi overlever i ligaen
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-superligaen

finder selv ud..

Leave a comment:

• manner
    replied

Haha du får jo osse kampen mod sønderjyske med i næste uge og u19 em
    Med et avis abonnement får man jo også næsten daglige nyheder fra Ådalen og mange andre fine steder, herunder lokale sager fra de forskellige fynske destinationer Ellers er det korrekt at det koster 79 kr. for et JFM-play hvor der tilføjes bl.a. ishockey-ligaen i næste sæson.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Det er denne tid på året hvor vi har mulighed for at tro, håbe og drømme. Ansættelsen af Zorninger gav et godt skud positivisme og, for mig, en større tro på næste sæson.

MEN - det er stadig den samme trup vi har at gøre med - og jeg mangler at se hvad TB kan hente ind, og han må helst ikke vente alt for længe. To klare forstærkninger (gerne til midtbanen) i denne uge så de kan nå at blive spillet nogenlunde ind, så kan man godt vente til lidt senere i vinduet med de andre ankomster.

Og så skal jeg også lige selv have mulighed for at se hvor hurtigt truppen tager de nye input til sig - nogen der ved om testkampen på fredag bliver streamet?
    AZ tilføjelsen på trænersiden har i den grad givet et skud optimisme, men det er jo ikke det eneste TB har formået. Grot og Adam Sørensen er yderst stærke tilføjelser samtidig med at flere af vores egne talenter i form af Luca og Ejdum er trådt frem og er blevet store profiler for os. Det ser bestemt ud til at TB sætter vægt bag ordene om at der skal tilføjes mere "varmt vand" for at få det den lunkne "suppe"gryde til at koge. Det bliver spændende hvad der sker de næste par uger.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Det er denne tid på året hvor vi har mulighed for at tro, håbe og drømme. Ansættelsen af Zorninger gav et godt skud positivisme og, for mig, en større tro på næste sæson.

MEN - det er stadig den samme trup vi har at gøre med - og jeg mangler at se hvad TB kan hente ind, og han må helst ikke vente alt for længe. To klare forstærkninger (gerne til midtbanen) i denne uge så de kan nå at blive spillet nogenlunde ind, så kan man godt vente til lidt senere i vinduet med de andre ankomster.

Og så skal jeg også lige selv have mulighed for at se hvor hurtigt truppen tager de nye input til sig - nogen der ved om testkampen på fredag bliver streamet?
    Største chance til OB’s fordel er stadig at der som regel er en oprykker der bliver oppe … og der tror jeg mere på OB end Fredericia …

Leave a comment:

• DD84
    replied

ok - tak for info.

SÅ meget har jeg dog ikke behov for at se en testkamp mod Esbjerg
    Haha du får jo osse kampen mod sønderjyske med i næste uge og u19 em

Leave a comment:

Working...
X