Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Noget om hvorfor de er interesseret i at sælge ham efter 1 sæson?
    Han er åbenbart fast mand, og har 2 år tilbage af kontrakten. Er 1 million € mange penge for dem siden de allerede sælger? Synes det er lidt mærkeligt hvis han er så god.
    Min bekymring er når diverse danske medier allerede kalder ham en "stjerne". Tvivler på at de fleste journalister kendte ham eller den græske midterklub før rygtet opstod !

Hvis han er en stjerne, hvorfor Ådalen

Men jeg lader mig hellere end gerne overraske positiv

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Min bekymring er når diverse danske medier allerede kalder ham en "stjerne". Tvivler på at de fleste journalister kendte ham eller den græske midterklub før rygtet opstod !

de lever af sensationerne. Don D blev meldt solgt for 30 mill. selv om det var hvad...7-8 stk plus potentielle bonusser.

Men altså de har da taget sig tiden til at scoute, 25 årig spiller med en del landskampe på cv'et - så helt skidt kan han jo ikke være.

Men lad os se ham an når han kommer. Kan han få et indhop mod FCN?...måske men bliver jo reelt først efter landsholdspausen.

Jeg kender intet til ham - men på papiret syntes jeg det lyder ganske fornuftigt. Jeg kunne nok godt have tænkt mig lidt mere højde på ham - syntes det er en meget lav midtbane vi har samlet os...men positivt det trods alt lyder til der er en på vej.

Så mangler der to før det begynder at se fornuftigt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de lever af sensationerne. Don D blev meldt solgt for 30 mill. selv om det var hvad...7-8 stk plus potentielle bonusser.

Men altså de har da taget sig tiden til at scoute, 25 årig spiller med en del landskampe på cv'et - så helt skidt kan han jo ikke være.

Men lad os se ham an når han kommer. Kan han få et indhop mod FCN?...måske men bliver jo reelt først efter landsholdspausen.

Jeg kender intet til ham - men på papiret syntes jeg det lyder ganske fornuftigt. Jeg kunne nok godt have tænkt mig lidt mere højde på ham - syntes det er en meget lav midtbane vi har samlet os...men positivt det trods alt lyder til der er en på vej.

Så mangler der to før det begynder at se fornuftigt ud.
        Vi er enige... men ligefrem "stjerne".

Ja, vi mangler en Billing/Kraev på midtbanen (højdemæssigt), så forsvaret kan aflastes og angrebet styrkes.

Comment

Jeg er også positiv, ingen tvivl.

Kunne dog godt tænke mig at vide, hvorfor transferen først er mulig nu, og ikke for 4 uger siden.
          Men der kan selvfølgelig være andre klubber der har vist interesse.
          Så det er ingen kritik.

Comment

Vi er enige... men ligefrem "stjerne".

Ja, vi mangler en Billing/Kraev på midtbanen (højdemæssigt), så forsvaret kan aflastes og angrebet styrkes.

Efter min menig er der nogle egenskaber som er vigtigere end højde som defensiv midtbanespiller.

Det kan være at han har samme evner som N'Golo Kanté , om ikke andet så højden.

Comment

Noget om hvorfor de er interesseret i at sælge ham efter 1 sæson?
              Han er åbenbart fast mand, og har 2 år tilbage af kontrakten. Er 1 million € mange penge for dem siden de allerede sælger? Synes det er lidt mærkeligt hvis han er så god.
              Når man ser den græske tabel igennem, så minder det lidt om at se Hollands. Der er 4 storhold, som kæmper om medaljerne og så er resten et godt stykke derefter. Jeg synes også det på papiret ligner en spiller, der burde være mere værd. Han er forholdsvis ung, utvivlsomt en profil på deres hold, da han stort set spiller fuld tid hver gang, og så har han to år tilbage af sin kontrakt.
              Men man må jo også være realistisk og mene PAOK, Olympiakos, AEK eller panathnaikos, nok havde lagt billet ind, hvis han var en decideret stjerne i græsk fodbold.
              Derfor kan han selvfølgelig sagtens være den helt rigtige spiller for os, og passe som fod i hose i Odense. Det er jo gerne den umage Nagel og Bech skal have gjort sig i deres scouting.

Comment

Jeg er også positiv, ingen tvivl.

Kunne dog godt tænke mig at vide, hvorfor transferen først er mulig nu, og ikke for 4 uger siden.
                Men der kan selvfølgelig være andre klubber der har vist interesse.
                Så det er ingen kritik.
                Kan det mon være, at OB først er blevet bekendte med muligheden nu? og at OB derfor har trukket sig fra Mathias rasmussen?
                den græske klub ser jo også at OB sælger spillere for store beløb, så nok derfor den lidt "lave" transfersum, men høje videresalgsklausul.
                Kan se at ham hollænderen Tim van Weert der var i Aab spiller i den græske klub, mon han har talt godt om OB?
                Jeg tror ikke det er en OB har fulgt længe, men man er blevet tilbudt ham. OB har jo ikke lagt skjul på at man søger en 6er.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Kan det mon være, at OB først er blevet bekendte med muligheden nu? og at OB derfor har trukket sig fra Mathias rasmussen?
                  den græske klub ser jo også at OB sælger spillere for store beløb, så nok derfor den lidt "lave" transfersum, men høje videresalgsklausul.
                  Kan se at ham hollænderen Tim van Weert der var i Aab spiller i den græske klub, mon han har talt godt om OB?
                  Jeg tror ikke det er en OB har fulgt længe, men man er blevet tilbudt ham. OB har jo ikke lagt skjul på at man søger en 6er.
                  kan jo også være man er rykket videre på sin interne liste da man fandt ud af Rasmussen ikke var interesseret, eller for dyr at få fingre i.

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Efter min menig er der nogle egenskaber som er vigtigere end højde som defensiv midtbanespiller.

Det kan være at han har samme evner som N'Golo Kanté , om ikke andet så højden.
                    jeg siger bestemt ikke at højde er alting - kom selv til at tænke på Kanté

men ofte møder vi bare nogle hold med store folk inde centralt - og der gjorde det jo ikke noget at kunne tage kampen op med dem, der er også hele duel spillet om høje bolde inde centralt...og der kunne vi da godt bruge lidt ekstra.

Men det er blot et af mange parametrer

Comment

Jeg har lige kigget lidt tilbage i præsentationen af Fiete Arp - hvor Troels Bech udtaler:
                      “Derudover har vi en trup med mange unge spillere samt en stamme af ældre, der holder en god struktur i det hele. Vi har lidt manglet spillere i aldersgruppen fra midten af tyverne til slutningen af dem; det man lidt populært sagt kalder ”den bedste fodboldalder”. Så vi er glade for at kunne tilføje Fiete til vores trup, da han, med alder, kompetencer, niveau samt hans ret store erfaring, er en type, vi ikke allerede har i truppen,” fortæller Troels Bech.​

Ham vores nye makker, er 25 og passer jo generelt set godt til det Troels siger. Jeg tænker også det er derfor, vi ikke har kunne hente ham noget før, da spillere i denne alder, der er inde over sit landshold (vel også til noget VM, som Troels snakker meget om?), typisk ser sig bedre end en nyoprykket dansk klub

Jeg synes vores nye makker lyder rigtig spændende, og som en væsentligt bedre 6’er end vi har haft mange år, pånær Tverskov. Jeg tror virkelig han vil passe godt ind i Zornigers system. Husker jeg forkert, eller havde Zorniger ikke Austin som 6’er i Brøndby? Han var heller ikke helt vild høj, men havde en vanvittig fysik.

Jeg er virkelig spændt på denne transfer, og tror vi spiller 4-1-2-1-2 efter landsholdspausen.

Mon ikke vi også henter 1-2 spillere i det alderspænd de næste par dage?

Comment

Working...
                      X