Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Derfor "vi"...

Det er en deal

Comment

Her er en fin beskrivelse af vores måske kommende 6'er som TipsBladet har fået af analysefirmaet OPTA .. og det ligner noget vi i høj grad har brug for

https://fyens.dk/ob/stjerne-rygtes-t...Gq-ZXsliWznQ7A
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det var jeg som laffe bemærker desværre ikke. Jeg forstår stadig ikke forlængelsen med Bjørn (og så lige før vi fik ny træner). Fint nok hvis det var for kulturen og han skulle have en perifær rolle men han var ikke god nok til SL for to år siden og det er ikke blevet bedre. Fin på låget men ikke meget andet. Burgy koster flere mål end han scorer og jeg erindrer ikke at vi har snakket om positive defensive aktioner. Gomez har højt topniveau men lige så lavt bundniveau og det er farligt i forsvaret.
        Rart med en ekstra angriber netop af de grunde du nævner men nødvendigt med nye forsvarsspillere. Så må Bjørn komme ind og stange den ind til sidst i kampen når man skal bruge lange bolde frem ..
        Kan forstå at Yaya og Askou gjorde det godt så det varmer ..
        Jeg mener en defensiv midt, central forsvarsspiller og gerne to og så en angriber.

Men det er jo det et debatforum er til for
        ok fair nok

Forlængelsen af Bjørn - ud over kulturen, så har det nok også været et forsøg på at sikre nogle spillere - som min. til opstarten og helt generelt så Troels ikke skulle ud og finde alt for mange, det bryder han sig jo ikke om. Jeg kan sagtens se logikken i forlængelsen, men havde nok også foretrukket man havde hentet en ny - men det havde bare gjort at der var endnu større pres på i opstarten, og når BP ryger på bænken og får en position som rotationsspiller, så syntes jeg det giver ganske fin mening. Han skal ikke starte.

Jeg er enig med dig så langt at vi sagtens kunne bruge nogle kvalitetsmæssige opgraderinger i forsvaret. Men vi har BP, Bürgy, Gomez, Julius og Yaya - så der er reelt fem spillere til de pladser. Imens har vi to angribere til to pladser, og to centrale midtbanespillere til to pladser. Det er for mig at se klart her vi mangler forstærkninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Her er en fin beskrivelse af vores måske kommende 6'er som TipsBladet har fået af analysefirmaet OPTA .. og det ligner noget vi i høj grad har brug for

https://fyens.dk/ob/stjerne-rygtes-t...Gq-ZXsliWznQ7A
          Han virker enormt spændende og - på papiret - tilsvarende godt scoutet.

Men nu trænger vi snart til at få skudt den bjørn!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han virker enormt spændende og - på papiret - tilsvarende godt scoutet.

Men nu trænger vi snart til at få skudt den bjørn!
            En rendyrket 6er så vi går vel til 4-4-2 diamant hvis han kommer. Og det kunne vel også betyde at der sker intet mere i forsvars kæden. Med Bürgi, Gomez, Bjørn, Julius og Askou har vi ja allerede 4 for to positioner, medmindre en rykker eller bliver udlejet. Og ville ikke udleje Julius eller Yaya efter søndagens kamp viste de at de allerede nu er klar til at hjælpe.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Undskyld hvis den her har været posted (opdatering af første nyhed på sport24):

Ifølge nye oplysninger er der indgået en aftale mellem de to hold, og kun underskrifterne er tilbage for at fuldføre handlen. Peristeri-holdet vil modtage et beløb tæt på 1 million euro for overgangen af ​​midtbanespilleren fra Burkina Faso, som vil underskrive en fireårig kontrakt.​

Det er værd at bemærke, at dette bliver det dyreste køb i den danske klubs historie og et af de dyreste salg i Atromitos' historie.​

Faktisk er Atromitos' ledelse allerede på udkig efter Ouedraogos efterfølger. Den 25-årige midtbanespiller blev købt af PAOK i sommeren 2024, hvor han spillede 33 kampe for Atromitos og blev en af ​​Pablo Garcias konstanter.​

Comment

Dårlig oversættelse af græsk side:

Detaljerne skal endnu færdiggøres for at fuldføre Ismaila Ouedraogos transfer til den danske klub Odense.

Midtbanespilleren fra Burkina Faso har fundet alt hos Odense og har været i den danske by siden mandag for at fuldføre sit transferkøb, mens Atromitos forventes at indskyde et beløb tæt på 900.000 euro i kassen fra den kommende aftale.​

https://www.gentikoule.gr/the_others...o-stin-ontense

Comment

Det hjælper at kunne lidt græsk (altså sproget ), for at finde disse sider:
                  Ismaila Ouedraogos skifte fra Atromitos til Odense er i sin sidste fase, da det nu kun er et spørgsmål om dage eller endda timer, før det officielt bliver annonceret.

Den 25-årige defensive midtbanespiller er allerede i Danmark på deres vegne, og alt, der mangler, er at afklare de sidste relevante detaljer i handlen.​

Dermed vil den internationale midtbanespiller fra Burkina Faso være fortid for Peristeriotes, hvortil han kom sidste år fra PAOK.

Som overhovedet vil modtage penge fra sin transfer, da han opretholder en videresalgsprocent (red. ca. 20%).​

https://www.sportal.gr/podosfairo/ar...82515100259869

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Undskyld hvis den her har været posted (opdatering af første nyhed på sport24):

Ifølge nye oplysninger er der indgået en aftale mellem de to hold, og kun underskrifterne er tilbage for at fuldføre handlen. Peristeri-holdet vil modtage et beløb tæt på 1 million euro for overgangen af ​​midtbanespilleren fra Burkina Faso, som vil underskrive en fireårig kontrakt.​

Det er værd at bemærke, at dette bliver det dyreste køb i den danske klubs historie og et af de dyreste salg i Atromitos' historie.​

Faktisk er Atromitos' ledelse allerede på udkig efter Ouedraogos efterfølger. Den 25-årige midtbanespiller blev købt af PAOK i sommeren 2024, hvor han spillede 33 kampe for Atromitos og blev en af ​​Pablo Garcias konstanter.​
                    Generelt synes jeg det lyder som der er gjort et fint arbejde af Nagel m.fl. i fht. scoutingen af af ham her. Lad os håbe på han præsenteres hurtigst muligt.
                    Jeg tvivler dog på at han bliver OBs dyreste køb nogensinde, men det er jo også sekundært.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Der er stadig nogle detaljer tilbage mellem de to hold for at nå til enighed, da den 25-årige midtbanespiller rejser til Danmark i dag, mandag (25/8), for at fuldføre sit skifte til den danske klub. Han skal gennemgå lægeundersøgelser, og hvis alt går glat, vil de relevante annonceringer sandsynligvis blive offentliggjort tirsdag (26/8).​

Atromitos forventes således at foretage endnu et betydeligt salg i de seneste måneder, efter at Kaloskamis og Athanasiou er blevet solgt til henholdsvis AEK og Olympiacos.​

https://www.sport-fm.gr/article/amp/...se-amp/5070037

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Generelt synes jeg det lyder som der er gjort et fint arbejde af Nagel m.fl. i fht. scoutingen af af ham her. Lad os håbe på han præsenteres hurtigst muligt.
                        Jeg tvivler dog på at han bliver OBs dyreste køb nogensinde, men det er jo også sekundært.
                        Ja, det virker til at vores scoutingen team gør et godt stykke arbejde indtil nu. Men det ville da være rart hvis vandrørene ikke var så tætte.

Hvem er endelig vores dyreste indkøb indtil nu igennem tiderne?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Der er stadig nogle detaljer tilbage mellem de to hold for at nå til enighed, da den 25-årige midtbanespiller rejser til Danmark i dag, mandag (25/8), for at fuldføre sit skifte til den danske klub. Han skal gennemgå lægeundersøgelser, og hvis alt går glat, vil de relevante annonceringer sandsynligvis blive offentliggjort tirsdag (26/8).​

Atromitos forventes således at foretage endnu et betydeligt salg i de seneste måneder, efter at Kaloskamis og Athanasiou er blevet solgt til henholdsvis AEK og Olympiacos.​

https://www.sport-fm.gr/article/amp/...se-amp/5070037
                          Noget om hvorfor de er interesseret i at sælge ham efter 1 sæson?
                          Han er åbenbart fast mand, og har 2 år tilbage af kontrakten. Er 1 million € mange penge for dem siden de allerede sælger? Synes det er lidt mærkeligt hvis han er så god.

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Ja, det virker til at vores scoutingen team gør et godt stykke arbejde indtil nu. Men det ville da være rart hvis vandrørene ikke var så tætte.

Hvem er endelig vores dyreste indkøb indtil nu igennem tiderne?
                            Erik - Bo Anderesen tror jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han er åbenbart fast mand, og har 2 år tilbage af kontrakten. Er 1 million € mange penge for dem siden de allerede sælger? Synes det er lidt mærkeligt hvis han er så god.
                              Jeg tænker måske at klubben er i økonomiske vanskeligheder, siden de sælger tre profiler på kort tid?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er en stor transfer for dem. De har lige solgt en offensiv for 1,2 mill euro som var en af deres højeste transfer nogensinde. Så tænker de er tilfreds med 850.000 euro for en defensiv midtbanespiller

Comment

Working...
                                X