Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan heller ikke vare længe inden Trybull melder ud at han vil væk.
Ligner de prøver at fryse ham lidt ud. Han skulle efter sigende IKKE være tilfreds med situationen
At Jenner ikke kommer ind må også være tegn på at han snart er væk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
"Tre spillere er nemlig blot detaljer fra at blive tilføjet OB-truppen, erfarer TV 2 Sport. Selvom navnene på de nye ansigter endnu ikke er blevet offentliggjort, skulle der være tale om markante forstærkninger på flere positioner."
Hvis ham fra SønderjyskE kommer må tiden jo først vise om han er en markant forstærkning
Comment
-
Jeg kan ikke lade være med at tænke, om han er raget uklar verbalt med AZ på modersmålet..... Tror ikke AZ finder sig i noget som helst kontraproduktivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så er det jo altid individuelt hvad man vurderer er “markante forstærkninger” men har hele tiden holdt fast i at der kommer mindst en Wow transfer, eller hvad man nu må kalde det
Hvis ham fra SønderjyskE kommer må tiden jo først vise om han er en markant forstærkning
- Likes 1
Comment
-
Det er klart. Men ville være mærkeligt, hvis det er tre spillere fra 1. div, når TB samtidig taler om spillere, som gerne vil til VM. TB er altid påpasselig med at love for meget. Så synes det er underligt, at komme med den melding. Han sælger jo sig selv fuldstændig med den kommentar, hvis det ikke er spillere som er "markante forstærkninger". Det kan selvfølgelig være en genansættelse af Sabbi, som gerne vil VM med USA
Ham kan de bare beholde :)
- Likes 1
Comment
-
Mindst én midtstopper!
Der må næsten også være en på vej ud så... men kan ikke se hvem det skulle være. Bürgy er ret ny, Bjørn lige forlænget. JBA bare et stort nej! Gomes er trods alt den yngste af de etablerede og med mest af den fart vi mangler.
Bjørn kunne måske være fin som indskiftende "altmuligmand" som kunne blive sendt ind i angrebet med 10 min. igen, de dage hvor et mål skal jagtes. Og ellers aflaste.
JBA vil jeg meget nødigt af med.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er klart. Men ville være mærkeligt, hvis det er tre spillere fra 1. div, når TB samtidig taler om spillere, som gerne vil til VM. TB er altid påpasselig med at love for meget. Så synes det er underligt, at komme med den melding. Han sælger jo sig selv fuldstændig med den kommentar, hvis det ikke er spillere som er "markante forstærkninger". Det kan selvfølgelig være en genansættelse af Sabbi, som gerne vil VM med USA
Spillere der vil til VM? Eriksen?
Ej undskyld. Jeg stopper nu.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
“to travle perioder i transfervinduet. Lige i starten hvor blandt andet transferfrie spiller der kan være i spil - der var vi flittige og fik tre ind. Og så er der som regel imod slutningen hvor der er nogen der i VM sæson godt kan se at de begynder at mangle spilletid og så kommer vi til en højere hylde”
Højere hylde end Falk og Arp lyder rigtig spændende ….
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg tænker jo lidt over hvorfor Bech har så meget fokus på VM.
Spillere der vil til VM? Eriksen?
Ej undskyld. Jeg stopper nu.
- Likes 1
Comment
Comment