Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Uhhh Ejdum får stor gavn af en falk ved siden af sig. Han burde glæde sig.

Så må vi jo ha købt det dumme svin der er et niveau over TT :)
    Haha et nyt dumt svin siger man sku ikke nej til :) falk kommer til at give så meget offensivt hvis han kommer :) alt det vi manglede i foråret han kan drible en mand og ligge den afgørende aflevering :) også har du nok ret i at ejdum bliver meget bedre med en legekammerater på midtbanen:)

Comment

Få Jacob Lungi Sørensen ind også og så begynder det at ligne noget. Han kan også til nøds vikariere på venstrebacken.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Haha et nyt dumt svin siger man sku ikke nej til :) falk kommer til at give så meget offensivt hvis han kommer :) alt det vi manglede i foråret han kan drible en mand og ligge den afgørende aflevering :) også har du nok ret i at ejdum bliver meget bedre med en legekammerater på midtbanen:)
        Spændende at se hvordan Zorninger ser Falk. Jeg tænker umiddelbart som en 8`er. Men som kan afløse på 6`eren og 10`eren

Comment

Spændende at se hvordan Zorninger ser Falk. Jeg tænker umiddelbart som en 8`er. Men som kan afløse på 6`eren og 10`eren
          Det tror jeg også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det lyder til du har noget info
            Så var det ikke et Falks (falsk) rygte jeg havde hørt

Comment

Han skal helst spille 8 eller 10 er så vi kan få det bedste ud af ham:)

nu hører Martin Davidsen osse at han er tæt på ob skriver det skriver han på blusky

Comment

Meget enig. Jeg har i min stille sjæl tilgivet ham for det han lavede dengang

Satme flot og “billigt” vindue af OB indtil videre hvis den lykkedes
                Jeg siger bare JATAK til Falk uden forbehold .. det der skete for 9 år siden er ude af systemet.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg tror, du hører, hvad du ønsker at høre...

Deres mål er at gøre OB økonomisk uafhængig/bæredygtig, så den ikke påvirkes af en ny Covid-bølge, hvor hoteller/catering lukker eller lignende.

Desuden bliver det også nemmere at hente kapital udefra - nye investorer, ny ejer, børsnotering o.lign.

Jeg synes personligt det er fesent, hvis en klub ikke kan holde sig kørende uden hjælp fra Odeon, Lalandia eller Qatar Airlines. Ja, NT har reddet klubben et par gange, men ikke OS&E... men nu bliver det selvfølgeligt lidt regnskabsteknisk.

Horsens brænder ikke de penge af hver dag ! Igen kommer du med en fuldstændig udokumenteret påstand
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...empe-underskud

udokumenteret og udokumenteret, jeg troede det var gængs viden, at ACH har tabt 220.000 kroner hver eneste dag i 2024, og intet tyder på at 2025 bliver bedre.

Jeg føler selv, jeg læser det meste OB-stof, og jeg mindes simpelthen ikke, jeg nogensinde har læst eller hørt om, at det skulle være et mål i sig selv, at fodboldforretningen skulle være uafhængig. Jeg siger ikke, du tager fejl, jeg siger bare, jeg slet ikke har set, hørt eller opfanget den nuance af OS&E - og det er jeg ikke ene om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Kan du ikke selv se forskellen på løgner og "fuld af lort" ?

Hvornår har jeg løjet ?

Jeg har mange gange fulgt op med fakta, men erkender at jeg nogle gange ikke har været god nok til det. Men det bliver bedre og håber I vil gøre det samme ? !
                    Nej, ikke nødvendigvis. Hvad skulle forskellen da være? Enten taler du sandt, eller så gør du ikke? Du vil, og kan tilsyneladende ikke bevise de påstande du gentagengange har bragt, trods for du siger det, trods for du gentagende gange bliver spurgt. Så må du enten lade være med alt det vrøvl, dokumentere det, eller finde dig i at blive kaldt løgner, fuld af lort og blive "forfulgt".

Ja det lyder jo meget godt...........
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Falk tæt på
                      Halv vild mandag, hvis......

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg siger bare JATAK til Falk uden forbehold .. det der skete for 9 år siden er ude af systemet.
                        Ja, "vores" mening om det var han vidst ikke i tvivl om, det fangede han godt. Nu må vi se om vi kan afslutte historien på en god måde, hvad det angår. Jeg håber så bare han holder sig mere skadesfri end på det seneste. Der kunne jeg godt være lidt bange.

Comment

Jeg tager gerne et par unge tyskere hvis det baner vejen for gudekøbet. Hvis der er nok spillere, der kan lære at forstå hans spil, og Z magter at iscenesætte det, går vi gode tider i møde. Det LOVER jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, "vores" mening om det var han vidst ikke i tvivl om, det fangede han godt. Nu må vi se om vi kan afslutte historien på en god måde, hvad det angår. Jeg håber så bare han holder sig mere skadesfri end på det seneste. Der kunne jeg godt være lidt bange.
                            Det var han givetvis ikke. Så vidt jeg husker var han ude med en forklaring om at hans og OBs ambitioner ikke matchede helt eller lign. Trøjestuntet .. tja det var nok mest en "hjernefis" fra hans side p.gr.a. lidt glæde og kådhed over en for ham rigtig fin aftale. Hvis han efter eget ønske vil tilbage til OB og slutte karrieren bør alt andet være fortid. Så kan man jo sagtens håbe på at færre kampe gør at kroppen ikke belastes så hårdt på trods af Zornigers træningskadence.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg har det på helt samme måde. Håber den transfor går hjem.

Comment

Ikke for at ødelægge stemningen.. Men en af mine kilder melder om at Falk også var/er i dialog med “en pengestærk klub”….. Ikke OB…
                                det må jo så være en udenlandsk klub hvis det var

Men håbede da selv at Davidsen og bold.dk havde ret.

Det bliver spændende dage

Comment

Working...
                                X