Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lad os håbe der kommer noget. Men mon ikke vi er aktive, det er i hvert fald det Troels har sagt - så må vi se hvor meget det ender med vi henter.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sandberg har udløb næste år ja. Så det ville kræve en forlængelse. Nægter at tro på de har opgivet ham endnu.. Hansborg kunne godt ende dernede ja
      Grubbe bliver kontrakten ud er jeg næsten sikker på. Det ændrer Vejle kampen ikke på

Problemet er nok at hvis Jenner og Hansborg smutter skal der 2 ind. Man er kun 21 markspillere incl en der er på vej fra korsbåndsskade. Så det er et minimum numerisk
      Hvis Trybull og Sandberg også skulle afsted ville det kræve 4 tilgange på de sidste 3 uger. Det lyder voldsomt og næppe noget en TB er vild med. For stor mulighed for fejl

Så et forsigtigt gæt herfra ville være Jenner og Trybull smutter og man henter en forsvarsspiller og en offensiv.
      Lige 1 spiller for lidt ift min smag
      hvis man har gjort forarbejdet behøver fejl raten jo ikke være større blot fordi man henter 4 på tre uger. Pt mangler vi to erstatninger for Luca og Don D. - og så burde vi have nogle opgraderinger ifht nogle af de andre pladser. Hvis Trybull og Jenner er ude af døren skal der i min bog mere ind. Jeg kan så heller ikke lade være med at tænke om Adam S er på vej videre - Zorniger virker ikke til at være fan...

Jeg er sådan set enig i af Troels næppe ønsker SÅ meget aktivitet, og slet ikke her sidst i vinduet - men det bliver jo resultatet når man venter/trækker den i håb om noget bedre. Og når man i forvejen har udskudt handler pga 1. div. osv.

To tilgange som det ser ud nu mener jeg slet slet ikke er nok, og forsvar og angreb - ja tak. Men midtbanen er da der vi mangler noget i allerhøjeste grad. Pt vil jeg mene vi skal have fire mere ind. Afgange af spillere tæt på spilletid - som bla. Jenner, de skal så også erstattes.

Jeg får næppe alt jeg drømmer om. Men hvis man kun henter to mere som det ser ud nu - ja så beder man også om at komme til at kæmpe mod nedrykning

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
        Lad os håbe der kommer noget. Men mon ikke vi er aktive, det er i hvert fald det Troels har sagt - så må vi se hvor meget det ender med vi henter.
        Selvfølgelig kommer der noget ind - Dét er jeg ikke i tvivl om.

Spørgsmålet er hvor meget - og om det er nok...den del kan jeg godt frygte

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          Jeg tror egentligt at man arbejder hårdt på at forstærke holdet, men de spillere man kontakter - fra en forhåbentligt højere hylde - skal jo også ønske at komme til klubben. Det er måske der hunden ligger begravet?
          tænker jeg da bestemt det er en af grundende.

Men så må man jo bide i det sure æble og overbetale for nogle spillere eller hente 1½ divisionsspillere til nogle af de yderste mandater, OB vil ikke være den første klub der ikke kan tiltrække lige det de vil, når de vil - så må man bringe nogle ind som er gode nok nu - men som måske så ikke er gode nok når vi forhåbentlig næste sæson har lidt højere ambitioner.

Er det ideelt? Næ - men der er også nogle realiteter - og vi skal først og fremmest have et hold der kan overleve i superligaen.

Vi har jo lige set hvordan Viborg har handlet i 1 division - burde OB jo også kunne, det må jo være fordi man sigter højere

Comment

Målet er vel overlevelse. Uanset hvordan vi ser vores klub. Jeg ser gerne at der sker noget snart, men jeg er virkelig også ivrig efter at vi får hentet noget. Naturligvis skal det være de rette.. Glæder mig og er spændt på at se hvad Troels, Jimmi & Co. har fundet frem til. Indtil videre er det jo gået ok.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Vi har jo lige set hvordan Viborg har handlet i 1 division - burde OB jo også kunne, det må jo være fordi man sigter højere
              Vi må have vores tyske semi-scout Zorniger på banen igen. Så må han se om han kan finde lidt guldklumper syd for grænsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

4 indtil videre, enig, tjek. Der er et par ungersvende, men de tælles ikke i det store regnskab. Der er så minus to i Luca og Don D., så er vi på to netto. Troels sagde 3, men også at afgange skulle erstattes, hvis så Marcus og Tom smutter er vi på nul. Så kan man indlede en teoretisk diskussion om Theo Sander tæller, men det gør han jo økonomisk.

Jeg tror faktisk 3 “rigtige” tilgange er det mest sandsynlige. Jeg tror også det bliver de 3 positioner AZ ønsker.

Under alle omstændigheder, så bliver det spændende
                Vi skal have en midterforsvarer og en 6'er.

Og så ville det være godt at forstærke angrebet yderligere så det hele ikke hænger på Grot og Ganaus.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                  Målet er vel overlevelse. Uanset hvordan vi ser vores klub. Jeg ser gerne at der sker noget snart, men jeg er virkelig også ivrig efter at vi får hentet noget. Naturligvis skal det være de rette.. Glæder mig og er spændt på at se hvad Troels, Jimmi & Co. har fundet frem til. Indtil videre er det jo gået ok.
                  det er jo det de har meldt ud.

Men alt efter hvor meget man bringer ind kan det blive mere eller mindre let at indfri den målsætning.

Får vi kun tilført to yderligere - så skal det godt nok være af høj kvalitet. Og vi skal helst undgå for mange skader - for så er truppen stadig tynd.

Man lavede jo lidt samme "eksperiment" sidste efterår, tynd trup - det gik, men mod slutningen af efteråret med pil nedaf - da Bonde så gik i stykker faldt det jo helt sammen. Så der er da ingen grund til at forsøge det endnu en gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vi skal have en midterforsvarer og en 6'er.

Og så ville det være godt at forstærke angrebet yderligere så det hele ikke hænger på Grot og Ganaus.
                    enig med de to første - men mener også en angriber bør være et krav. Luca og Deedson er solgt - det er to spillere der kunne bruges oppe foran, så mener vi burde have to ind til angrebet. Men jeg starter gerne med en

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Svært at være uenig. Syntes bare ikke det ville ligne Troels at gå transfer amok sidst i et vindue. Men truppen er virkelig 1. Div niveau udenfor start 11
                      Jeg nægter at tro man tør tage chancen med så tynd en trup. Prøv lige at forestille dig hvad en nedrykning ville betyde.
                      Hverken Zorniger eller Falk tager turen derned.
                      Det vil koste så mange penge at jorden ryster.

Nej truppen har brug for at blive kraftig forstærket nu.

Comment

Men så må man jo bide i det sure æble og overbetale for nogle spillere eller hente 1½ divisionsspillere til nogle af de yderste mandater, OB vil ikke være den første klub der ikke kan tiltrække lige det de vil, når de vil - så må man bringe nogle ind som er gode nok nu - men som måske så ikke er gode nok når vi forhåbentlig næste sæson har lidt højere ambitioner.

Er det ideelt? Næ - men der er også nogle realiteter - og vi skal først og fremmest have et hold der kan overleve i superligaen.

Jeg forstår nu også godt de Viborg fans der ser en smule bekymret til. Det er er godt nok mange superligakampe og mål de nu har skiftet ud med spillere fra lavere hylder. Skal blive spændende at se.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg nægter at tro man tør tage chancen med så tynd en trup. Prøv lige at forestille dig hvad en nedrykning ville betyde.
                          Hverken Zorniger eller Falk tager turen derned.
                          Det vil koste så mange penge at jorden ryster.

Nej truppen har brug for at blive kraftig forstærket nu.
                          Vi er slet ikke uenig. Jeg tror bare at TB bliver nød til at tænke anderledes end os andre

Vi er klar til at skifte det meste af holdet pga det vi kan se på banen 2 timer om ugen. TB har økonomi,strategi,mennesket,agenter, de næste 2-3 vinduer osv at tage hensyn til.
                          Jeg hørte i SFÅ at man ikke kunne forvente et overskud i regnskabet bare fordi man havde solgt Luca til 40 mill….. What the hell….

Dig,mig og Zorniger kan jo sagtens se manglerne. Det er super nemt. I start 11 pt har vi ca 5-6 spillere der er gode nok til Top 6 hold og ca det samme til bund 6.
                          Resten har 1. Div niveau. Men det er bare der vi er
                          Vi er stadig oprykkere og under opbygning og der er ingen garantier selvom vi fyrede 20 mill af på 2-3 spillere.

Når det er sagt er jeg stadig sikker på at der kommer noget lækkert/A-spiller/Wow eller hvad nu er tilladt at bruge som term herinde. Og vi håber alle sammen på minimum på 3 nye

Comment

Vi skal da ikke til at hente spillere i 1. Division...Igen...
                            det har vi gjort i 10 sæsoner og det har åbenlyst ikke virket.
                            Vi skal til at have lidt ambitioner, hvis vi skal rykke os. Vi er Danmarks 3. største by og bør ligge som minimum i top 6, hvert år.
                            Det kræver at man henter spillere fra højere hylde end 1. Division.
                            Hellere vente på den/de rigtige end at forringe trup og træning med dårligt fyld.

Tålmodighed Tålmodighed Tålmodighed

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

Vi skal da ikke til at hente spillere i 1. Division...Igen...
                              det har vi gjort i 10 sæsoner og det har åbenlyst ikke virket.
                              Vi skal til at have lidt ambitioner, hvis vi skal rykke os. Vi er Danmarks 3. største by og bør ligge som minimum i top 6, hvert år.
                              Det kræver at man henter spillere fra højere hylde end 1. Division.
                              Hellere vente på den/de rigtige end at forringe trup og træning med dårligt fyld.

Tålmodighed Tålmodighed Tålmodighed
                              De rette spillere kan da godt være fra 1. div. Det har SIF til fulde vist og OB har da også hentet spillere fra lavere divisioner med “held”. F.eks. Tingager og Baskim. Utaka kom fra 2. række i Belgien .. men det skal være de rigtige med de rigtige kvalifikationer til de rigtige pladser ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De rette spillere kan da godt være fra 1. div. Det har SIF til fulde vist og OB har da også hentet spillere fra lavere divisioner med “held”. F.eks. Tingager og Baskim. Utaka kom fra 2. række i Belgien .. men det skal være de rigtige med de rigtige kvalifikationer til de rigtige pladser ..
                                Enig, Luca var også nede og vende i lavere rækker. Vallys og Christian Sørensen er også gode eksempler.
                                Og du her helt ret mht at det kræver meget grundig og skarp scouting, så man finder de helt rigtige kvalifikationer som hurtigt kan tilpasse sig tempoet i superligaen.

Comment

Working...
                                X