Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tvivler på at den X konto er pålidelig. Men den skal nok lande over 5 mill uden tvivl
Ville nu gerne have haft ham til OB, men der er også bare den store risiko for at han ville havne i kategorien “lige knap god nok” og en dårligere version at Grot.
Så havde han været billig ville det være ok. Men slet ikke en der skal smides hele transferbudgettet efter
Jeg tror og håber at OB har større planer end ham eller i det mindste har trukket sig pga den alt for høje økonomi
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tvivler på at den X konto er pålidelig. Men den skal nok lande over 5 mill uden tvivl
Ville nu gerne have haft ham til OB, men der er også bare den store risiko for at han ville havne i kategorien “lige knap god nok” og en dårligere version at Grot.
Så havde han været billig ville det være ok. Men slet ikke en der skal smides hele transferbudgettet efter
Jeg tror og håber at OB har større planer end ham eller i det mindste har trukket sig pga den alt for høje økonomi
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Mon ik han ender i Viborg ;-)
Håber da at TB & co har noget bedre i kikkerten - og gerne til alle 3 kæder!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMiddelfart lader til at kæmpe med det efter oprykning til 1. div. efter et point i tre kampe.
Burde det ikke være win/win for alle parter hvis Middelfart lejede nogle af de unge fynske talenter i OB der ikke står til spilletid p.t.?
Ville også give plads til et par tilgange i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægNu begynder der at blive skrevet "wow-spiller", før var det "A+"... hvilke hylde(r) regner I med, at vi kan hente fra ?
Jeg er selv meget i tvivl, da bl.a. målfarlige 9'ere ikke ligefrem er nogle vi bare kan vælge og vrage imellem.
Ligner vel snart et par "et-minut-i-12-kontrakter".
Der er 4 uger tilbage af vinduet. At hente spillere, der normalt er over OBs hylde, er vanskeligt, når spillerne jo gerne vil spille på øverst muligt niveau. Derfor venter de, og ser om der kommer noget bedre end OB.
Jeg er da ikke i tvivl om at OB har kontaktet de spillere man ønskers bagland, for at sige man er interreseret.
Hylden over OB er Falk niveau, ikke Rasmus Jonsson eller Troels Kløve niveau.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
Jeg er i tvivl. Er de ikke på et deltids setup? Får vores talenter så nok træning?
Forstår hvad du mener, men tror ikke du skal se så meget på træningen, men mere selve kampene (hvor der er noget på spil), som giver erfaring og "hår på brystet".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror Middelfart træner mere i disse dage end i Ådalen
Forstår hvad du mener, men tror ikke du skal se så meget på træningen, men mere selve kampene (hvor der er noget på spil), som giver erfaring og "hår på brystet".817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Der er 4 uger tilbage af vinduet. At hente spillere, der normalt er over OBs hylde, er vanskeligt, når spillerne jo gerne vil spille på øverst muligt niveau. Derfor venter de, og ser om der kommer noget bedre end OB.
Jeg er da ikke i tvivl om at OB har kontaktet de spillere man ønskers bagland, for at sige man er interreseret.
Hænger heller ikke helt sammen med ønsket om spillere der VIL OB.
Vi har 4 kampe inden vinduet lukker.
OB - Randers
OB - AGF
Fck - OB
OB - Fcn
Vi skal gerne have 6 point som minimum i de kampe. Derefter starter sæsonen for alvor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fint nok. Så må vi ikke håbe de finder noget bedre så OB står tomhændet tilbage.
Hænger heller ikke helt sammen med ønsket om spillere der VIL OB.
Vi har 4 kampe inden vinduet lukker.
OB - Randers
OB - AGF
Fck - OB
OB - Fcn
Vi skal gerne have 6 point som minimum i de kampe. Derefter starter sæsonen for alvor.
Truppen SKAL styrkes, og det kan godt være alle ikke bliver de drømme signings de har i sigte, men mindre vil kunne gøre det. Trybull passer øjensynligt ikke ind, Grubbe - jeg tror ikke på ham som mere end maks. trup spiller - indskifter til de sidste 15-20 min. så vores midtbane ser utrolig tynd ud.
Angrbet - der mangler noget så vi kan skifte ind, Luca, Don D ude - Markus jensen på vej videre og Hansborg næppe god nok. Så der mangler to spillere.
Forsvaret - BP skulle have en mere perifær rolle - han har startet alle kampe hidtil - og fart det mangler han, samme med Burgy - og Adam S. har Zorniger åbenbart ikke den store fidus til...
Jeg kunne snildt argumentere for 6-7 nye spillere...det kommer næppe, men tænker da 4 bør være min.
Og så håber jeg virkeligt de har kig på at få sendt nogle på leje ophold...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Vil vi kun hente fra Falk hylden så får vi næppe mere ind, og der må være bedre spillere niveauet over Kløve o. l. som vil kunne styrke, om ikke andet så bredden på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
også lidt den jeg går og frygter - tænker også man er nødt til at have kig på nogle lidt mere realistiske emner - så der rent faktisk også kommer noget ind.
Truppen SKAL styrkes, og det kan godt være alle ikke bliver de drømme signings de har i sigte, men mindre vil kunne gøre det. Trybull passer øjensynligt ikke ind, Grubbe - jeg tror ikke på ham som mere end maks. trup spiller - indskifter til de sidste 15-20 min. så vores midtbane ser utrolig tynd ud.
Angrbet - der mangler noget så vi kan skifte ind, Luca, Don D ude - Markus jensen på vej videre og Hansborg næppe god nok. Så der mangler to spillere.
Forsvaret - BP skulle have en mere perifær rolle - han har startet alle kampe hidtil - og fart det mangler han, samme med Burgy - og Adam S. har Zorniger åbenbart ikke den store fidus til...
Jeg kunne snildt argumentere for 6-7 nye spillere...det kommer næppe, men tænker da 4 bør være min.
Og så håber jeg virkeligt de har kig på at få sendt nogle på leje ophold...
Siden da har DonD og Luca forladt klubben så jeg tænker at der mangler mindst to mere - træneren ønsker fire men der er også et lønbudget der skal skeles til. Så der skal mere ud...
Grundlæggende mangler OB jo stadig en stamme .. den manglede i forrige sæson og sidste sæson bestod den af Myhra, Bjørn, Ejdum og Luca, hvilket var fint i 1. div. men Myhra er ude, Bjørn skulle som du skriver have en perifær rolle og det er næppe Burgy eller Gomez man skal bygge op om. Luca er solgt.
Det er fint at bygge en stamme med Falk og Ejdum men der mangler altså en central forsvarsspiller vi kan bygge op omkring og så afklarethed på målmandsposten og så er det svært med en "ramt" Myhra, en aldrende Hansen og en lejet Sander. Så skal man gå all in på Sander uagtet at det måske koster i en periode - er han bedre end Hansen?
Kan vi forvente at Ganaus eller Grot er her længe? Har de hvad der skal til for at være en stamme? Jeg tror desværre at Arp er her på lånt tid."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment