Hold nu denne tråd til rygter for 117 gang fremfor endnu engang skal der måles hvem som har ret i øst og vest.....kom.nu FUCKING videre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
ACH og EFB er enige om 8 mill for Freiks der har været rygtet til OB
https://x.com/manne8700/status/1951739558036439053
Er sgu glad for vi hopper fra til den pris!!!!siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægACH og EFB er enige om 8 mill for Freiks der har været rygtet til OB
Er sgu glad for vi hopper fra til den pris!!!!
Kan godt forstå, hvis han afventer andre tilbud end fra Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Principielt enig men at kunne skrue ned for en plade der er gået i hak er en fin løsning for min sjælefred.
Den der evige repetition af ens yndlings kæphest er trættende. Det beriger ikke min verden at høre folks gentagelser.
Laaaangt de fleste debattører kommer med ting, jeg er uenig i fra tid til anden, og det er super fint, og laaaangt de fleste har alsidige indlæg.
At slukke for enkelte debattører for at få ro i sindet er fuldt forståeligt.
Jeg har ikke blokeret nogle brugere selv indtil nu men jeg har fuld forståelse for dem der har valgt det
Edit: og i øvrigt er det jo nøjagtigt sådan aviser er lavet. Nogen læsere er til information og nogen til Berlingske og det giver forskellige vinkler og debat sektioner
Der er efterfølgende ikke mange måder at komme i dialog med personen/-erne efterfølgende på trods af samme personer ikke holder sig tilbage for at kommentere på en eller stille spørgsmål de alligevel ikke vil drøfte.Last edited by Plum; i går, 12:26."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tjae, men det er sq underligt at finde ud af at det er sådan man pludselig bliver opfattet efter over 25 år på Forum og da først en meldte det ud var der pludselig mange.
Der er efterfølgende ikke mange måder at komme i dialog med personen/-erne efterfølgende på trods af samme personer ikke holder sig tilbage for at kommentere på en eller stille spørgsmål de alligevel ikke vil drøfte.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ærgerligt, at et debatforum skal transformeres til et ekkokammer
Jeg taler meget med mange fra andre kulturer, religioner, politiske ståsteder m.m. På den måde lærer jeg nyt, udvikler mig og får afprøvet egne argumenter og standpunkter.
Partilederrunder op til et valg giver jo ikke mening (i min verden), hvis kun én fløj er repræsenteret i debatten.
Synes denne verden bliver fattigere og går i den forkerte retning, når der bliver sagt "fake news" og folk blokeres fordi de ikke afspejler ens egne holdning.
Hvis Entusiastens gerne vil komme med sine holdninger, så skal han da have lov til det. Ingen er tvunget til at svare !
Det næste er vel, at der bliver krævet, at man på nyhedsmedierne, kun ser artikler/vurderinger, som afspejler ens egne holdninger...
Go' søndag til alle
Forumets egne ignore-funktioner er allerede en anerkendelse af, at folk har forskellige grænser for, hvad de ønsker at læse og interagere med. Det her script udvider blot den eksisterende funktion ved også at skjule citater, så det ikke bliver nødvendigt at læse rundt om den, man har valgt at ignorere.
Jeg er helt enig i, at uenighed og perspektivforskelle er værdifulde. Det her handler ikke om at afskærme sig fra divergerende synspunkter – det handler om at bevare lysten til at deltage i debatten, når visse brugere konsekvent formår at afspore eller nedbryde den. Hvis du ikke oplever det som et problem, er der jo slet ikke behov for at bruge scriptet. Men det er en mulighed for dem, der – som jeg – gerne vil fortsætte med at deltage og læse med i de gode, saglige tråde uden hele tiden at skulle bruge energi på det, der dræner lysten.
God søndag herfra også (og så tilbage til emnet)
- Likes 5
Comment
-
Tjae, men det er sq underligt at finde ud af at det er sådan man pludselig bliver opfattet efter over 25 år på Forum og da først en meldte det ud var der pludselig mange.
Der er efterfølgende ikke mange måder at komme i dialog med personen/-erne efterfølgende på trods af samme personer ikke holder sig tilbage for at kommentere på en eller stille spørgsmål de alligevel ikke vil drøfte.
Det står alle frit for at deltage herinde men det står også alle frit for at blokere eller ignorerer andre debattører. Jeg tror du skal have fat i den store pyt knap istedet for at søge svarene på dine spørgsmål. Der er nok bare nogen man har en dårlig debat kemi med
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægACH og EFB er enige om 8 mill for Freiks der har været rygtet til OB
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-tim-freriks
P.S. Mon ikke han så er OB-spiller om et par sæsoner
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
RYGTETRÅD...... .sværere er det ikke vel"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Jeg kan ikke svarer på hvorfor folk har blokeret dig, men man har vel ikke krav på at blive lyttet til eller indgå i dialog.
Det står alle frit for at deltage herinde men det står også alle frit for at blokere eller ignorerer andre debattører. Jeg tror du skal have fat i den store pyt knap istedet for at søge svarene på dine spørgsmål. Der er nok bare nogen man har en dårlig debat kemi med
Men det er satme dårlig stil at opfordrer andre til at uddybe eller stille spørgsmål og når man så svarer så er der tavshed … men ghosting er vel “new normal” .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 3
Comment
-
Har oplevet meget værre herinde så det rører mig ikke men er for så vidt enig med Online i at det samlet set svækker et debatforum at nogle debatører ignorerer andre .. det kommer der ikke meget debat ud af ..
Men det er satme dårlig stil at opfordrer andre til at uddybe eller stille spørgsmål og når man så svarer så er der tavshed … men ghosting er vel “new normal” ..
Comment
-
Middelfart lader til at kæmpe med det efter oprykning til 1. div. efter et point i tre kampe.
Burde det ikke være win/win for alle parter hvis Middelfart lejede nogle af de unge fynske talenter i OB der ikke står til spilletid p.t.?
Ville også give plads til et par tilgange i OB."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMiddelfart lader til at kæmpe med det efter oprykning til 1. div. efter et point i tre kampe.
Burde det ikke være win/win for alle parter hvis Middelfart lejede nogle af de unge fynske talenter i OB der ikke står til spilletid p.t.?
Ville også give plads til et par tilgange i OB.
Tror det vil styrke begge klubber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Meget enig. Var nu heller aldrig helt varm på ham. Han bliver 27 om to måneder, og har en enkelt god sæson i 1. Div på cv’et, og ikke så meget mere. 8 mio er en vild pris, hvis det passer.
Ville nu gerne have haft ham til OB, men der er også bare den store risiko for at han ville havne i kategorien “lige knap god nok” og en dårligere version at Grot.
Så havde han været billig ville det være ok. Men slet ikke en der skal smides hele transferbudgettet efter
Jeg tror og håber at OB har større planer end ham eller i det mindste har trukket sig pga den alt for høje økonomi
Comment
Comment