Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så længe at pengene kan ses på banen tror jeg egentlig at han godt kan strække sig lidt. Og at vi nu har nogle kompetente mennesker på ledelsesgangen der viser at de har styr på det hjælper helt klart også på Thorborgs vilje til at investere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske en del nye millioner på vej i kassen. Celtic vil have Breum. Vi får ca 27% at en evt transfer
https://bold.dk/fodbold/stillinger/h...b-breum-afvist
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
dét har jeg heller ingen forventning om. Alle de signings der bliver lavet vil ikke være på Falk niveau - både kvalitetsmæssigt og økonomisk. Dét kommer ikke til at ske.
Men mindre kan også gøre det - og for mig giver det INGEN mening hvis man bruger så mange penge på at bringe Falk tilbage, og hente Zorniger ind - for så at forsøge at spare sig til lige at overleve. For mig er det et klart tegn på ambitioner - det betyder ikke at man er på vej mod medaljer i år - men man skal da begynde at bygge op til at kunne kæmpe med i toppen igen. Og det starter med en top 6 - som måske kan blive til mere.
Og en 3-4 kvalitets signings så er det ikke helt urealistisk.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan jo godt se at det ser dumt ud nu. Men det er baseret på 2 kampe.. Og begyndte at skrive da der stod 2-1.
Men det kan være at jeg lige finder denne påstand frem igen om 8-10 kampe eller bliver gjort fuldstændig til grinTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Og da det jo er Superligaen, kan det også vende fuldstændig fra runde til runde. Der er jo ofte ikke nogen sammenhæng for de fleste hold. Taber med tenniscifre den ene weekend, og de kan overraske stort den næste. Så mon ikke de napper FcN på søndag. Lorte liga
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Hvis Brøndby stadig er inde i billedet, tror jeg vi får svært ved at konkurrere om ham, medmindre Zorniger virkelig har talegaverne i orden. På papiret kunne han dog godt ligne en typisk Zorniger sugning. Tysk spiller fra 2. Bundesliga og opfylder ønsket om forsvarsspiller og venstrebenet.
så må tyskeren være til os"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg havde da håbet på, at vi havde signet ham. Han havde krydset flere vigtige kasser af for mig. Jeg ville da heller ikke blive super-skuffet over Christian Vestergaard. ;)
Ville ikke blive overrasket hvis vi bliver kædet sammen med ham. Selvom det måske ikke stinker af store ambitioner.
Comment
Comment