Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det lyder helt rimeligt

jeg kan godt li' han ikke er bange for at stille nogle krav. Og samtidig godt kan tage lidt pis på sig selv
    Befriende med en træner som påpeger behovet for en bedre trup.
    Mine ønsker er en chef i centerforsvaret, en vb med kvalitet.
    På midtbanen er det tydeligt at Grubbe , Jenner og WM ikke har noget at byde ind med. Måske det kunne modne Jenner og MW at komme på leje i en lavere række.
    En angriber ville jeg også takke ja til, men de er jo umådeligt svære at finde.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Befriende med en træner som påpeger behovet for en bedre trup.
      Mine ønsker er en chef i centerforsvaret, en vb med kvalitet.
      På midtbanen er det tydeligt at Grubbe , Jenner og WM ikke har noget at byde ind med. Måske det kunne modne Jenner og MW at komme på leje i en lavere række.
      En angriber ville jeg også takke ja til, men de er jo umådeligt svære at finde.
      jeg mener en angriber så absolut er en top prioritet. Vi har lige solgt to startere fra sidste sæson til de pladser, Grot kig ned i går og kunne da heldigvis fortsætte - men han så for det første godt brugt ud efter 70 min. og tvivler på han kan holdes skadesfri over en hel sæson. Vi skal som minimum have en angriber mere ind. Og jeg tænker godt Zorniger kunne argumentere for to

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg mener en angriber så absolut er en top prioritet. Vi har lige solgt to startere fra sidste sæson til de pladser, Grot kig ned i går og kunne da heldigvis fortsætte - men han så for det første godt brugt ud efter 70 min. og tvivler på han kan holdes skadesfri over en hel sæson. Vi skal som minimum have en angriber mere ind. Og jeg tænker godt Zorniger kunne argumentere for to
        Jeg synes, at en type som Max Fenger ville passe perfekt ind i systemet med to angribere. Aggressiv, god i presset, relativ målfarlig.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg synes, at en type som Max Fenger ville passe perfekt ind i systemet med to angribere. Aggressiv, god i presset, relativ målfarlig.
          Han er på en delt andenplads på topscorerlisten i Allsvenskan.

Tror IFK Göteborg har fundet ud af, at bruge ham noget bedre end I OB, hvor han brugte alt for mange kræfter udenfor feltet og manglede når der blev slået indlæg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Med mindre han har fået en Major update af styresystemet, så er der ikke noget i Sisto’s mentalitet som rimer på hverken OB, eller Zorninger .
            Sisto tager vel til Vejle så
            siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Sisto tager vel til Vejle så
              Det må vi da ikke håbe for Vejle...
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Working...
              X