Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæghttps://x.com/geo_tsar/status/194768...YxPoNolgPMgCtg
No Way, det her er rigtigt. Han skal ikke nærme sig striwerne. Han må være tiltænkt 10’eren vel? Men hvorfor?
intet af det passer vidst på det nuværende OB.
Comment
-
Pione Sisto er ikke ligefrem det, jeg ville kalde for en spillestils-spiller.
Havde vi stadig spillet med kanter som brede fikspunkter, tror jeg egentlig, at jeg ville være villig til at give Sisto en chance. Han er tydeligvis i besiddelse af et gudsbenådet fodboldtalent, og alle mennesker har lov til at blive klogere.
Han er 30 år gammel, har spillet på en usandsynligt høj hylde i Europa, og han har noget X-faktor i dribling og flair. Sistos problemer har mere ligget ved det mentale, men det kan man arbejde med.
Jeg er dog - under Zorniger - tilbøjelig til at håbe på, at det er en and. Vi har ikke behov for en dyr overskuds-kantspiller, der skal omskoles til angriber eller off. Midt. Så hellere finde andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMon der snart sker noget på transfer siden? Her er ved at være lidt stille.
Start 11 ser ok fin ud men vi får jo skader og karantæner på et tidspunkt. Kom nu i gang.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Synes jo også det "haster" med den midtbane, må dog indrømme, at efter fint spil og resultat og ingen skader i første kamp, så fik jeg to grams mere tålmodighed, men de er så også ved at være opbrugtdet giver lige lidt afveksling fra konens ævler og kævlen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mangler bare et ferie fix her i varmendet giver lige lidt afveksling fra konens ævler og kævlen.
Det er et stort og fint sundhedstegn at det utætte vandrør ikke er i Ådalen længere, hvem det så end var, men man savner rygterne/fixet.
- Likes 1
Comment
-
Enig.
Det er et stort og fint sundhedstegn at det utætte vandrør ikke er i Ådalen længere, hvem det så end var, men man savner rygterne/fixet.
Siden prøvede han kortvarigt lykken i Horsens, men er også ude der.
Som sagt, det er et rent gæt, men tætningen af rørene falder mistænkeligt sammen med hans afgang. Desuden kendte han jo Gud og hver mand i byen, og mon ikke han mere end en gang har fortalt en hemmelighed til en “ven, der helt sikkert ikke siger noget til nogen”.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Mit bedste gæt, og det bygger jeg kun på en mavefornemmelse er, at vores utætte vandrør blev opsagt inden mindre skandalesag om bagdørssalg af “matchworn” trøjer.
Siden prøvede han kortvarigt lykken i Horsens, men er også ude der.
Som sagt, det er et rent gæt, men tætningen af rørene falder mistænkeligt sammen med hans afgang. Desuden kendte han jo Gud og hver mand i byen, og mon ikke han mere end en gang har fortalt en hemmelighed til en “ven, der helt sikkert ikke siger noget til nogen”.
- Likes 1
Comment
-
Enig.
Men hvilke spillere har TB og JN i kikkerten efter et års forberedelse til SL?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De handler der har været ud var da “offentlige” længe før de blev offentlige. Det samme med Falk ind og de to ukendte tyskere kom meget kort efter at AZ var tiltrådt så ikke noget overraskende der …
Men hvilke spillere har TB og JN i kikkerten efter et års forberedelse til SL?
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De handler der har været ud var da “offentlige” længe før de blev offentlige. Det samme med Falk ind og de to ukendte tyskere kom meget kort efter at AZ var tiltrådt så ikke noget overraskende der …
Men hvilke spillere har TB og JN i kikkerten efter et års forberedelse til SL?
Hvis dette står til troende, så er det måske ikke så underligt de ikke er hentet så tidligt i transfer vinduet.
Selvfølgelig har TB og JN et eller andet skyggehold, eller en liste over navne, at tro andet er for useriøst.
- Likes 4
Comment
Comment