Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    napoli skulle osse være interesseret i Luca

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s0xcfrd633ymrb
    Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.

Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.

Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.

Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.

Men i det mindste en journalist og ikke en agent .. kan selvfølgelig være plantet meeennn.. så meget kan et mindre dansk agentbureau vel ikke påvirke dernede .. mon ikke de har rigelig travlt med Kvistgaarden og Froholdt ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Napoli vil være ren business. De vil med al sandsynlighed leje ham ud til Bari som klubejeren også ejer, og så ellers håbe at han brænder Serie B af. Torino ville helt sikkert være en sjovere hylde, men som det er beskrevet i artiklen, så er Luca nok 1 ud af 50 som de her scouts har på radaren. Der er nok lang vej til en kontrakt og jeg vil formode de er lidt nysgerrige på om han også kan score mål i superligaen, inden han for alvor kravler seriøst op på deres scoutinglister.

Comment

Altså, jeg har det jo sådan at når et no-name som Henrik Meister kan blive solgt til Rennes fra Sarpsborg for 15m EUR, så bør vi også kunne få mere for Luca end 3-4m EUR.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Altså, jeg har det jo sådan at når et no-name som Henrik Meister kan blive solgt til Rennes fra Sarpsborg for 15m EUR, så bør vi også kunne få mere for Luca end 3-4m EUR.
            Om Luca bliver tror jeg meget afhænger af hvordan han og vi kommer igang med sæsonen. Hvis han scorer lidt mål de rigtige tidspunkter kunne det godt blive en spændende sidste uge af vinduet. Hvis målkontoen står på 0-1 mål tror jeg buddene nok bliver så lave at vi vælger at beholde ham minimum et halvt år mere

Comment

Håber at vi nåede at få en lille videre salgs klausul med i handlen…

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...r-stort-beloeb

Hvor må den svenske liga være dårlig siden han kan score 11 mål i 18 kampe. Det ville han ikke engang gøre i 1. Div herhjeme
              Eller er han bare kommet det rigtige sted hen mon?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Håber at vi nåede at få en lille videre salgs klausul med i handlen…

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...r-stort-beloeb

Hvor må den svenske liga være dårlig siden han kan score 11 mål i 18 kampe. Det ville han ikke engang gøre i 1. Div herhjeme
                Eller er han bare kommet det rigtige sted hen mon?
                Det var tydeligt, at Max var gået i stå. Bitter og brændt, men samtidig professionel, han havde brug for luftforandring og nye græsgange. Han tjente OB godt og loyalt, mens han var her, jeg under ham alt den succes han kan få, og håber da på lidt klausuler og uddannelsespenge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det var tydeligt, at Max var gået i stå. Bitter og brændt, men samtidig professionel, han havde brug for luftforandring og nye græsgange. Han tjente OB godt og loyalt, mens han var her, jeg under ham alt den succes han kan få, og håber da på lidt klausuler og uddannelsespenge.
                  Det synes jeg også var tydeligt, han var kørt fast i "cirkus OB og han havde brug for luftforandringen. Han gav jo selv udtryk for på et tidligere tidspunkt , men blev vel bedt om at sie at selvf. ville være en loyal "soldat" hvis han ikke blev solgt.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Ja så købte FCK en målmand. Så måske en i overskud ?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                      Ja så købte FCK en målmand. Så måske en i overskud ?
                      Mon ikke - de har 5.

Men hurtig opdatering af hjemmesiden.

https://www.fck.dk/holdet
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mon ikke - de har 5.

Ikke mange danskere i den trup.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mon ikke - de har 5.

9 danske spillere ud af en trup på 32............, der burde simpelthen være udlændingekvoter på trupperne i det
                          man kalder dansk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

9 danske spillere ud af en trup på 32............, der burde simpelthen være udlændingekvoter på trupperne i det
                            Jeg tænker umiddelbart Froholdt og Delaney/Lerager er de eneste danskere i deres startopstilling.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

11 Men vel prisen for at være med i toppen / spille europæisk

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

11 Men vel prisen for at være med i toppen / spille europæisk
                                Korrekt der var lige et par efternavne jeg ikke kendte, men stadig helt skævt. Til sammenligning så har OB 16 ud af 26, ikke at det er passende men trods alt
                                mere korrekt i forhold til udvikling af talenter, også en af årsagerne til at 2 direkte nedrykkere er for meget ud af 12 hold. En direkte og en playoff ville give mere
                                plads til udvikling.
                                Last edited by jojo; i går, 10:09.

Comment

Working...
                                X