Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Det virker også som en udmærket pris. 5 mio havde været helt optimalt, men det er måske de striwede briller der taler, for han har ret beset ikke bevist sig som en garant målscorer i superligaen, trods jeg sagtens kan forestille mig at han over en sæson ville score mindst 10 mål. Selvom vi ville komme til at savne hans afslutningsfod og placeringsevne, som begge er af international standard, så er mit indtryk (indrømmet, kun fra kampen mod B93), at vores presspil med Arp og Ganaus virkede mere intenst og smålrettet end da Luca (og Grot) kom ind. Han er bare ikke lige så eksplosiv som vores nye tyskere synes jeg, selvom jeg ikke kan sætte en finger på hans indsats. Med andre ord, så vil jeg savne hans mål, men jeg tror ikke at vi nødvendigvis bliver værre stillet uden ham, såfremt at Arp, Ganaus, Grot og vores midtbanespillere kan kompensere.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCampo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
- Likes 1
Comment
-
Tror mange er interesseret til en pris under 30 mio.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCampo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
Der skal noget af en videresalgsklausul til for at TB og Nagel kan forsvare at sælge til den pris.
Comment
-
Kommer ikke til at ske. Vi har ham på kontrakt i 2 år endnu. Latterligt at tro han bliver foræret væk.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCampo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
Comment
-
Så skal han have en frikøbsklausul vi ikke aner til. Ligesom Kvistgaarden havde. Ellers kan OB lige så godt beholde ham minimum et halvt år mere og håbe han får scoret nogle kasser på højeste niveauOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kommer ikke til at ske. Vi har ham på kontrakt i 2 år endnu. Latterligt at tro han bliver foræret væk.
- Likes 1
Comment
-
Ville nok ikke være det bedste karriere move at skifte til Napoli. Det kunne godt ligne en tur i udlejnings møllenOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Torino ville være et bedre valg IMO hvis det absolut skulle være Italien.
Comment
-
Det kan ikke udelukkes hverken for Elhardt eller Luca så vi må håbe at TB har is i maven og ikke lader dem gå for pewernø'erOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så skal han have en frikøbsklausul vi ikke aner til. Ligesom Kvistgaarden havde. Ellers kan OB lige så godt beholde ham minimum et halvt år mere og håbe han får scoret nogle kasser på højeste niveau
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.
Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene.
Comment
-
Men i det mindste en journalist og ikke en agent .. kan selvfølgelig være plantet meeennn.. så meget kan et mindre dansk agentbureau vel ikke påvirke dernede .. mon ikke de har rigelig travlt med Kvistgaarden og Froholdt ..Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.
Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.
Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment

Comment