Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det blev sgu en 3 årig aftale

Comment

Tre år til Falken! :D

Velkommen hjem Rasmus.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det blev sgu en 3 årig aftale
        Vel derfor vi skal have flere hotelværelser for at finansiere det

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Samme. Jeg siger ikke jeg fik en klump i halsen, men altså.. det er sgu tæt på :D
          Så lækkert. Og så kommer han fra et helt andet træningsmiljø.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg er enig i nogle af dine pointer, men ikke helheden.

Er selvfølgelig enig i, at hans timing i feltet og afslutninger er hans største styrker. Internationalt niveau, som du siger. Han har mangler i andre dele af spillet, men jeg synes han er blevet god til at kende sine begrænsninger så det i mindre grad bliver udstillet. De fleste tophold vil nok gå efter en spiller, der i højere grad har hele pakken. Men for mange midt- og bundklubber er det rigeligt med en angriber, der er bedst til det nok vigtigste for en angriber: at score mål (og som i øvrigt er ganske god i presspillet). Det er også klubber, der sagtens kan betale 8-10 mio. € for en potentiel topscorer.

Det er sjældent OB-spillere jeg tror kan gøre sig flere niveauer over OB. Luca er en.

Grundlæggende mener jeg vi fans fokuserer for meget på salg af spillere. Luca er en af de fedeste spillere, der har været i OB de sidste mange år. Jeg vil se ham score et par kasser imod FCK eller på Brøndby Stadion. Det er for mig en større skandale hvis han skifter inden han har haft chancen for det, end at han skulle skifte på fri transfer. Jeg vil se Luca i Superligaen (sådan rigtig for alvor).

Det er så rigtigt det er et sats. Man kan stå om et år og det kan være gået galt på flere måder så han ikke længere er så attraktiv. Men det er også den slags chancer man skal turde tage som klub. Hvis vi ikke SKAL bruge pengene nu, er det oplagt at tænke: succes for ham og klubben i et år vil i hvert fald ikke sænke hans værdi.

Og så skal vi da i hvert fald forsøge at forlænge kontrakten.

Men det kan selvfølgelig spille ind hvordan Zorniger ser det. Hvis han foretrækker to løbemaskiner i front, så Luca måske ikke vil være fast mand, er det oplagt at sælge nu. Indtil videre er signalerne fra klubben (skift til nr. 9 og kampe med anførerbind): Luca er vigtig for os og der skal nok en del til at ændre på det.
            Fuldstendig enig!! Det værste er da, når de fede spillere skifter væk. Jeg vil meget hellere have dem længere til i klubben end at tjene lidt flere penge på dem i dag. Som da Rasmus Falk skiftede gratis til FCK. Jeg var ked af, at han forsvandt - ikke at han forsvandt gratis. Men det er også bare min romantiske måde at være fodboldfan på...

Comment

Jeg har sgu godt nok svært ved at glæde mig over Falk er retur.

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                Det respekterer jeg. Kan du forklare lidt om hvorfor? Jeg er nysgerrig :)

Comment

Så er det godt, at vi er en masse andre, der er så rigeligt euforiske over det. :D Der er plads til os alle.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Det respekterer jeg. Kan du forklare lidt om hvorfor? Jeg er nysgerrig :)
                    Det kan da ikke undre nogen

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Det kan da ikke undre nogen
                      Jo? Det er da derfor jeg spørger.

Comment

Det kan da slet ikke undre nogen i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Så er det godt, at vi er en masse andre, der er så rigeligt euforiske over det. :D Der er plads til os alle.
                          Aaarrggghhhh.... men jeg glæder mig også

Comment

Vi mangler vel stadigvæk en 10'er, en 6'er, en CB og en keeper.
                            siden 1887

Comment

Kan sku mærke en tur til Nyborg kalder i morgen..

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Kan sku mærke en tur til Nyborg kalder i morgen..
                                Ved du hvornår de træner ?

Comment

Working...
                                X