Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Prøv og tænk vi har hentet en transferfri Grot, og Jørgensen skal koste den slags penge.
    Jeg ved godt hvem jeg helst vil have på holdet.
    110% enig. Kan vi holde ham skadesfri har vi lavet et scoop og han kan blive vigtig i vores nye spillestil

Forventer også at Ejdum vil blive en kongespiller under AZ. Har store forventninger til den kombi

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

110% enig. Kan vi holde ham skadesfri har vi lavet et scoop og han kan blive vigtig i vores nye spillestil

Forventer også at Ejdum vil blive en kongespiller under AZ. Har store forventninger til den kombi
      Kunne også sagtens se MJ have den rette "Zorniger-mentalitet", men der er helt sikkert også andre dygtige spillere vi kan lokke til, som ikke koster +10 mio.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Kunne også sagtens se MJ have den rette "Zorniger-mentalitet", men der er helt sikkert også andre dygtige spillere vi kan lokke til, som ikke koster +10 mio.
        Helt sikkert. Men han ender i 2+ mill euro så det er alligevel uden for vores rækkevidde

Er nu heller ikke så sikker på at han ville passe ind i formationen 100%. Men indstillingen fejler intet

Jeg forventer i det hele taget lidt rokeringer af spillere som omskoles af en art og/eller får nye pladser.

Bliver spændende. Kan ikke mindes hvornår jeg har glædet mig så meget til en sæson som den kommende.

Hvis man kunne holde på Luca og hente 3-4 profiler ville det jo nærmest give en voldsom optimisme sjældent set

Comment

Helt sikkert. Men han ender i 2+ mill euro så det er alligevel uden for vores rækkevidde

Er nu heller ikke så sikker på at han ville passe ind i formationen 100%. Men indstillingen fejler intet

Jeg forventer i det hele taget lidt rokeringer af spillere som omskoles af en art og/eller får nye pladser.

Bliver spændende. Kan ikke mindes hvornår jeg har glædet mig så meget til en sæson som den kommende.

Hvis man kunne holde på Luca og hente 3-4 profiler ville det jo nærmest give en voldsom optimisme sjældent set
          Hvis vi beholder Luca, så er det også bare svært at se, hvor pengene til 3-4 profiler skal komme fra hvis Mathias Jørgensen koster 15-20 millioner.

Comment

vi er tidligt i vinduet - hvis det da overhovedet er åbnet endnu. Hvis der er rimelig med interesse så behøver AAb jo heller ikke tage det første det bedste bud - spiller de spillet for at få prisen lidt op.

Og er det FCN og BIF der kommer og snuser - altså FCN med alle de store salg de har lavet, BIF (bløder vidst penge) men blander sig jo konstant i toppen - det påvirker også prisen. Han har nu aldrig stået specielt højt på min ønskeliste så passer mig sådan set fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvis vi beholder Luca, så er det også bare svært at se, hvor pengene til 3-4 profiler skal komme fra hvis Mathias Jørgensen koster 15-20 millioner.
              vi kommer næppe til at handle i Superligaen - det er nok for dyrt. Tænker vi lægger omkring 1 mill euro pr spiller...sådan lidt a la Gomez. Kan man så finde en transferfri kan det være man kan snige sig lidt højere op. Men 20 mill for en enkelt spiller - det kan jeg ikke se vi kommer til at lægge.

Skal vi op og blande os for alvor - så på sigt ja. Men der er vi slet ikke endnu

Comment

Man kunne starte med at sælge DD. Men ja det bliver svært. Man skal nok håbe på at finde nogen der passer ind og lave dem til profiler..

Comment

Man kunne starte med at sælge DD. Men ja det bliver svært. Man skal nok håbe på at finde nogen der passer ind og lave dem til profiler..
                  det er vel ikke anderledes end andre år? Tænker Troels har et budget - ligesom han havde sidste sommer, i vinters osv. Det er klart at han ikke bare kan gå ud og smide om sig med penge - men syntes de handler der er lavet det sidste 1½ års tid viser at der er en vilje til at bruge penge.

Når man så samtidig henter Zorninger ind - angiveligt den dyreste træner i OB, det gør man trods alt ikke hvis man kun har råd til spillere fra 2. div.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er vel ikke anderledes end andre år? Tænker Troels har et budget - ligesom han havde sidste sommer, i vinters osv. Det er klart at han ikke bare kan gå ud og smide om sig med penge - men syntes de handler der er lavet det sidste 1½ års tid viser at der er en vilje til at bruge penge.

Når man så samtidig henter Zorninger ind - angiveligt den dyreste træner i OB, det gør man trods alt ikke hvis man kun har råd til spillere fra 2. div.
                    Bliver spændende at se. Syntes man underspiller lidt i medierne. Men med sådan en kapacitet burde der være en forventning om at de også får nogle spillere af en højere kvalitet der skal skubbe projektet godt igang

Det hedder jo A-spillere eller U-spillere nu. Nothing in between

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi er tidligt i vinduet - hvis det da overhovedet er åbnet endnu. Hvis der er rimelig med interesse så behøver AAb jo heller ikke tage det første det bedste bud - spiller de spillet for at få prisen lidt op.

Og er det FCN og BIF der kommer og snuser - altså FCN med alle de store salg de har lavet, BIF (bløder vidst penge) men blander sig jo konstant i toppen - det påvirker også prisen. Han har nu aldrig stået specielt højt på min ønskeliste så passer mig sådan set fint.
                      Omvendt er de vel interesseret i et salg .. AaB (om nogen) mangler pengene samtidig med at MJ næppe har lyst til at spille i NB. Jeg skal ikke kloge mig på om BIF har midlerne til at kaste 15 mill. efter ham. Der er ikke meget kærlighed klubberne imellem og de kan godt komme til at brænde det bedste bud af og må så senere nøjes med mindre. Never the less så synes jeg heller ikke han skal til OB i AZ 4-4-2 med diamant på midten .. der ville han kæmpe med Ejdum, W.Martin og andre om pladsen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Alt er jo til salg for den rigtige pris, men jeg ser for mig at TB/OB satser på at holde Luca i dette vindue også. Jeg kan snildt se for mig at med den super aggressive stil der lagt op til vil medføre at Luca fortsætter målscoringen i sl og så bliver prisen meget høj hvis han skal sælges.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Enig. Det er nærmest umuligt at spå om hvem der starter til superligapremieren. Som jeg husker det spiller han 3-5-2. Om det fortsat er mejslet i granit ved jeg ikke, men allerede der sker der jo ting og sager. Det bliver uhyggeligt spændende at se hvilke af de unge han tror på, og mængden af dem han hælder ud med badevandet samt kvaliteten af de erstatninger der hentes ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig. Det er nærmest umuligt at spå om hvem der starter til superligapremieren. Som jeg husker det spiller han 3-5-2. Om det fortsat er mejslet i granit ved jeg ikke, men allerede der sker der jo ting og sager. Det bliver uhyggeligt spændende at se hvilke af de unge han tror på, og mængden af dem han hælder ud med badevandet samt kvaliteten af de erstatninger der hentes ind.
                            Hvis han vil spille 3-5-2 så mangler vi ihverfald en ny centerforsvarer. Det tænker jeg at man skal have afklaret inden vinduet lukker.
                            De 4 vi har er for lidt i en 3-5-2 og 5 stk vil være for mange hvis vi kører videre med 4 nede bag ved

Ja man kan tale om at alt er oppe i luften. Alle starter på en frisk og på 0. Det siger man ofte op til en opstart som standart, men i dette tilfælde er det 100% sikkert

Comment

Tager faktisk dette positivt

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-06...udseligt-rygte

Han siger jo mellem linjerne at der er en mulighed for at han kunne lande i OB om få år. Vi må håbe at vi stadig kan bruge ham til den tid
                              Meget enig. Havde også lige været en postgang eller to for tidligt, må man nok indrømme.

Men det er sjovt med Eriksen. Han er bare helt vildt fynsk og bundet til Odense. Han bliver helt gift helt norm core på Rådhuset, brugte tiden efter hjertestoppet i Odense, genoptrænede lidt i Ådalen. Det er jo tydeligvis hjem for dem. Han er ellers en af dem, man virkelig ikke kunne klandre for at finde sin base et andet sted. Kender ham ikke personligt, men han virker som en prototype på den der joviale, lidt underspillede fynbo uden de store armbevægelser.

Comment

Hvis han vil spille 3-5-2 så mangler vi ihverfald en ny centerforsvarer. Det tænker jeg at man skal have afklaret inden vinduet lukker.
                                De 4 vi har er for lidt i en 3-5-2 og 5 stk vil være for mange hvis vi kører videre med 4 nede bag ved

Ja man kan tale om at alt er oppe i luften. Alle starter på en frisk og på 0. Det siger man ofte op til en opstart som standart, men i dette tilfælde er det 100% sikkert
                                Zornigers første sæson i Brøndby var faktisk en 4-4-2 med diamant på midten. Nørgaard som 6'er, Phiri og så en blanding af Hjulsager, Mukhtar, Greco Jakobsen og Kalmár på de to 8'er og 10'er positionen. Med Wilczek og Pukki i front.

Det synes jeg ikke er urealistisk, at han hiver tilbage igen. Det vil sandsynligvis betyde farvel til Don Deedson, Jenner og nok også Hansborg-Sørensen.

Comment

Working...
                                X