Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg ved ikke hvad der er op og ned. Men kan ihverfald se på FCKs insta at han trænede i FCK igår
    så længe der ikke er skrevet under er han jo fck spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

så længe der ikke er skrevet under er han jo fck spiller.
      Yeps. Sådan er det jo..

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Han er jo også stadig på kontrakt i FCK, min fornemmelse siger mig, at hvis man er nået til møder i Ådalen og gåture ved Lillebælt, så er man ret langt i processen - og det er man kun kommet fordi alle gerne vil fremad og i mål.

Falk kunne jo bare melde ud og sige til OB, "jeg vil se, hvad FCK henter og hvad Nees siger til august - lad os snakke der". Hvis rygterne om flere møder er sande, så tror jeg ikke, Falk spiller os ud mod FCK. Så har han fået løbepas, vil afsted og nu er resten talgymnastik i regnskabsbøgerne.
        tænker økonomisk er det nok mere på fck og falks side der skal findes en løsning. Det er her alle pengene er bundet op. Vil da tro at OB - falk må være rimeligt afklaret omkring økonomien, OB skal nok strække sig et stykke og Falk skal en del ned i løn, tænker jeg begge parter må være rimeligt afklaret med. Falk kan ihvertfald ikke forvente at skulle finde sine mistede mill. i OB...

Det må være et mellemværende mellem ham og FCK

Comment

Falk er med i truppen på deres træningslejr.

Comment

Er godt nok spændt på om Falk er om bord på flyet når FCK i dag rejser på træningslejr… Ingen opdateringer på deres hjemmeside omkring trup
            Nogen der har set noget på sociale medier?
            Falk og resten af FCK er lige ankommet til deres hotel i Østrig

Comment

På den tyske version af transfermarkt står på OBs side, at der er en rygte om Noah Ganaus fra Regensburg til OB. Det virker ikke meget sandsynligt, han er en angriber på 19 år, han er ret stor og han kan fremvise en del kampe i 2. Bundesliga.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                På den tyske version af transfermarkt står på OBs side, at der er en rygte om Noah Ganaus fra Regensburg til OB. Det virker ikke meget sandsynligt, han er en angriber på 19 år, han er ret stor og han kan fremvise en del kampe i 2. Bundesliga.
                Den tror jeg slet ikke på. Sådan en type passer jo ikke til Zorniger bold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Falk er med i truppen på deres træningslejr.
                  Ja så bliver det ikke til noget lige foreløbig . Hvis overhovedet.. Vi må videre med nogle andre

Comment

Ja så bliver det ikke til noget lige foreløbig . Hvis overhovedet.. Vi må videre med nogle andre
                    Hvorfor ?? Det vil vel ikke være første gang i historien at en spiller forlader en træningslejer når klubberne er blevet enige ?:)

Comment

Ret beset mangler vi vel en targetman når Luca bliver solgt..
                      https://www.reviersport.de/fussball/...dswechsel.html

Last edited by Attila; i går, 14:04.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvorfor ?? Det vil vel ikke være første gang i historien at en spiller forlader en træningslejer når klubberne er blevet enige ?:)
                        Kan sagtens ske ja. Min mavefornemmelse siger bare noget andet

Comment

Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Ret beset mangler vi vel en targetman når Luca bliver solgt..
                          https://www.reviersport.de/fussball/...dswechsel.html
                          Der står han er 24

https://www.transfermarkt.com/noah-g...spieler/518583

Comment

Ja, du har ret, undskyld for det.

Comment

Hmmm... hvis vi skriver med ham, kan vi vist godt begynde at konkludere, at TBs og JNs transferstrategi er skyllet ud med badevandet og AZs berømte smørrebrødsseddel har indfundet sig i Ådalen

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Med til det her hører selvfølgelig, at de brugte en del af efteråret på at finde ud af hvordan man reelt gerne ville spille. Men jeg er stadig ikke med på hvor du synes TB har sagt en ting, gjort noget andet og så kommet med en forklaring efter. Har du eksempler?
                                Det går mere på at han ikke siger noget eller det han siger ikke har substans.

Sådan noget med hvad målet er for OB .. vi skal være det bedste trasitionshold .. går I efter top6, hvilke kampe skal vi så tabe ..

charmerende men så ikke meget bevendt ..

Hvis han havde en plan med at skubbe de unge frem så kunne man jo godt sige det før transfervinduet men det kom først frem da det ikke lykkedes at hente en erstatning for Manneh ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X