Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Med til det her hører selvfølgelig, at de brugte en del af efteråret på at finde ud af hvordan man reelt gerne ville spille. Men jeg er stadig ikke med på hvor du synes TB har sagt en ting, gjort noget andet og så kommet med en forklaring efter. Har du eksempler?
    Tror Plum bl.a. henviser til, at tiden i 1. division skulle bruges på at indkøre talenter på holdet. Selv da oprykningen (næsten) var sikret gjorde vi ikke brug af dem, men sendte i stedet for Owusu på midtbanen og Bjørn i angrebet

Desuden har vi hørt en masse snak i det sidste års tid mht. ny strategi og identitetsprojekt. Vi nærmer os snart sæsonstarten og INTET er meldt ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Er godt nok spændt på om Falk er om bord på flyet når FCK i dag rejser på træningslejr… Ingen opdateringer på deres hjemmeside omkring trup
      Nogen der har set noget på sociale medier?
      Jeg har kun set lidt på Instagram, men ingen Falk. Dog var det kun 8-10 spillere der blev vist.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg har kun set lidt på Instagram, men ingen Falk. Dog var det kun 8-10 spillere der blev vist.
        Vi må se. Han skulle have været i Ådalen i mandags

Niels T kom også her kl 11,45 og mødtes op med Troels. Så man kan jo tænke sit her i vinduet.
        Hvad ved jeg… Det kan være alt eller intet

Slotsager var i Ådalen og hyggede sig lidt. Tror han bruger deres fitness lokaler i hans ferie

Comment

Niels T kom også her kl 11,45 og mødtes op med Troels. Så man kan jo tænke sit her i vinduet.

Slotsager var i Ådalen og hyggede sig lidt. Tror han bruger deres fitness lokaler i hans ferie
          kan jo være man vil præsentere ham i morgen til træningskampen...omvendt signer man ham i dag så er der nok 2000 til træningskampen i morgen - plus en del landsdækkende medier...

Comment

og nu skulle fck være ved at signe moukoko (dortmund) så kunne man da godt tænke de er ved at få frigjort lidt midler ved at lade falken flyve

Comment

Hvad pokker laver Falken i Ådalen, når han er på kontrakt i København.

Den lugter alle steder af noget der er på trapperne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror Plum bl.a. henviser til, at tiden i 1. division skulle bruges på at indkøre talenter på holdet. Selv da oprykningen (næsten) var sikret gjorde vi ikke brug af dem, men sendte i stedet for Owusu på midtbanen og Bjørn i angrebet

Desuden har vi hørt en masse snak i det sidste års tid mht. ny strategi og identitetsprojekt. Vi nærmer os snart sæsonstarten og INTET er meldt ud
                Jeg kunne godt forestille mig det er noget Plum ville pege på. Men til det vil jeg sige (og jeg tror TB ville sige det samme hvis man spurgte til det udenfor citat):

Det er jo SK, der satte holdet. Det skal Bech reelt ikke blande sig direkte i. Han kan påvirke spillervalgene ved ikke at hente nye, voksne spillere ind på de pladser. Og så kan de løbende (når der er ro til det) have nogle overordnede snakke om hvilke roller de håber at se de forskellige spillere i.

TB har efter sæsonen sagt, at han havde håbet på mere spilletid til "u-landsholdsspillerne" på midtbanen. På en måde så jeg ikke synes der er meget tvivl om, at det også var en medvirkende årsag til fyringen.

Selvom der har været snak om, at oprykning bare var et sideprodukt har det været tydeligt, at SK udmærket var klar over, at det selvfølgelig var det vigtigste når det kommer til stykket. Han har følt sig presset (af dårlige præstation, omgivelser, konkurrenter) til at holde fast i de "sikre" løsninger for at opnå det. Jeg kunne forestille mig, at TBs holdning er, at han som udgangspunkt burde kunne sikre sikker oprykning og samtidig give 10-15 kampe til William Martin og Juul-Sandberg. Med tanke på det forspring vi havde til 3. pladsen ved vinterpausen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  og nu skulle fck være ved at signe moukoko (dortmund) så kunne man da godt tænke de er ved at få frigjort lidt midler ved at lade falken flyve
                  Ja, det er vildt at se FCK i øjeblikket har 15 midtbanespillere på kontrakt som nok tilsammen får samme løn som et dobbelt samlet OB-budget

Falk, Claesson, Mattsson, Elyounoussi, Leager, Froholdt, Delaney, Achouri m.fl....

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvad pokker laver Falken i Ådalen, når han er på kontrakt i København.

Den lugter alle steder af noget der er på trapperne.
                    Snakke med Troels og Niels vel. Han har vel fået lov af FCK.
                    For der er jo noget om snakken. De snakker om kontrakt. Det er 100% sikkert og ikke bare rygter at de snakker eller har snakket.

Men derfra og så til at lande ham er der jo lang vej.

OB vil helt sikkert have det til at ske nu. Falk vil måske gerne vente og lige se tiden an i FCKs opstart.
                    Hvis Falk er med på FCKs træningslejr tror jeg den er død for nu. Så kan der måske ske noget sent i august hvis han får splinter i røven derovre.

Davidsen kom lige som jeg kørte med kameraer osv. Så kan jo være at de skal interviewe Troels og vi måske får et hint senere. Who knows

Comment

Nu hvor Krogh og Lyng er ude, så er det måske en et-årig lejekontrakt i Superligaen? Medmindre problemet med OB var bundet mere op på Troels Bech, end på Krogh - hvem ved?

Under alle omstændigheder er jeg virkelig glad for, at Kurucay, Slotsager og andre gamle spillere er helt trygge og glade ved at komme "hjem" og hænge lidt ud i Ådalen. Det er vigtigt, at de gamle drenge, der bliver sendt videre, kan være en slags occasional hang-arounds, der bidrager positivt til fortællingen om en klub i øjenhøjde. Og hvor alle, der har båret striber er helte, der skal være mere end velkomne tilbage og låne en kondicykel eller træne med mellem kontrakter.

Comment

Snakke med Troels og Niels vel. Han har vel fået lov af FCK.
                        For der er jo noget om snakken. De snakker om kontrakt. Det er 100% sikkert og ikke bare rygter at de snakker eller har snakket.

Men derfra og så til at lande ham er der jo lang vej.

OB vil helt sikkert have det til at ske nu. Falk vil måske gerne vente og lige se tiden an i FCKs opstart.
                        Hvis Falk er med på FCKs træningslejr tror jeg den er død for nu. Så kan der måske ske noget sent i august hvis han får splinter i røven derovre.

Davidsen kom lige som jeg kørte med kameraer osv. Så kan jo være at de skal interviewe Troels og vi måske får et hint senere. Who knows
                        Jeg tror ikke Falk ville mødes med Troels i Middelfart, og tøffe til Ådalen for at snakke, hvis han gerne vil se tiden an. Hvis og såfremt de to rygter om møder holder stik.

Jeg tror alle parter ved, at skal det være - skal det være nu. Ikke noget måske eller noget senere i vinduet. Jeg tror gerne Falk vil til OB og spille bold, FCK vil af med en løntung 33-årig og OB vil gerne have en fynsk kulturbærer, der har været blandt ligaens dygtigste midtbanespillere i over et årti.

Alle uger Falk bliver i FCK ville være spild af OB's tid, Rasmus Falks tid og FCK's penge. Jeg tror den er lukket inden weekenden er overstået, den eneste usikre faktor i min verden er, hvorvidt Niels Thorborg vil åbne checkhæftet tilstrækkeligt for at få Falk hjem nu. Men omvendt set, så har vi de seneste 12 måneder sparet så mange lønkroner, at det burde være inden for skiven, at gå over budget for at få Rasmus Falk hjem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Nu hvor Krogh og Lyng er ude, så er det måske en et-årig lejekontrakt i Superligaen? Medmindre problemet med OB var bundet mere op på Troels Bech, end på Krogh - hvem ved?

Under alle omstændigheder er jeg virkelig glad for, at Kurucay, Slotsager og andre gamle spillere er helt trygge og glade ved at komme "hjem" og hænge lidt ud i Ådalen. Det er vigtigt, at de gamle drenge, der bliver sendt videre, kan være en slags occasional hang-arounds, der bidrager positivt til fortællingen om en klub i øjenhøjde. Og hvor alle, der har båret striber er helte, der skal være mere end velkomne tilbage og låne en kondicykel eller træne med mellem kontrakter.
                          Kurucay er ihverfald rejst videre og er ikke længere i ådalen

Og Slots på leje i OB sker 110% ikke. Han satser på gennembrud dernede næste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg tror ikke Falk ville mødes med Troels i Middelfart, og tøffe til Ådalen for at snakke, hvis han gerne vil se tiden an. Hvis og såfremt de to rygter om møder holder stik.

Jeg tror alle parter ved, at skal det være - skal det være nu. Ikke noget måske eller noget senere i vinduet. Jeg tror gerne Falk vil til OB og spille bold, FCK vil af med en løntung 33-årig og OB vil gerne have en fynsk kulturbærer, der har været blandt ligaens dygtigste midtbanespillere i over et årti.

Alle uger Falk bliver i FCK ville være spild af OB's tid, Rasmus Falks tid og FCK's penge. Jeg tror den er lukket inden weekenden er overstået, den eneste usikre faktor i min verden er, hvorvidt Niels Thorborg vil åbne checkhæftet tilstrækkeligt for at få Falk hjem nu. Men omvendt set, så har vi de seneste 12 måneder sparet så mange lønkroner, at det burde være inden for skiven, at gå over budget for at få Rasmus Falk hjem.
                            Jeg ved ikke hvad der er op og ned. Men kan ihverfald se på FCKs insta at han trænede i FCK igår

Comment

Kurucay er ihverfald rejst videre og er ikke længere i ådalen

Og Slots på leje i OB sker 110% ikke. Han satser på gennembrud dernede næste sæson
                              Det er også dét, jeg har hørt, men han kunne være blevet fortalt, at han stadig er for langt fra fast spilletid. Men jeg er enig, det ville være besynderligt at leje ham tilbage allerede.

Comment

Jeg ved ikke hvad der er op og ned. Men kan ihverfald se på FCKs insta at han trænede i FCK igår
                                Han er jo også stadig på kontrakt i FCK, min fornemmelse siger mig, at hvis man er nået til møder i Ådalen og gåture ved Lillebælt, så er man ret langt i processen - og det er man kun kommet fordi alle gerne vil fremad og i mål.

Falk kunne jo bare melde ud og sige til OB, "jeg vil se, hvad FCK henter og hvad Nees siger til august - lad os snakke der". Hvis rygterne om flere møder er sande, så tror jeg ikke, Falk spiller os ud mod FCK. Så har han fået løbepas, vil afsted og nu er resten talgymnastik i regnskabsbøgerne.

Comment

Working...
                                X