Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Han er jo også stadig på kontrakt i FCK, min fornemmelse siger mig, at hvis man er nået til møder i Ådalen og gåture ved Lillebælt, så er man ret langt i processen - og det er man kun kommet fordi alle gerne vil fremad og i mål.
Falk kunne jo bare melde ud og sige til OB, "jeg vil se, hvad FCK henter og hvad Nees siger til august - lad os snakke der". Hvis rygterne om flere møder er sande, så tror jeg ikke, Falk spiller os ud mod FCK. Så har han fået løbepas, vil afsted og nu er resten talgymnastik i regnskabsbøgerne.
Det må være et mellemværende mellem ham og FCK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr godt nok spændt på om Falk er om bord på flyet når FCK i dag rejser på træningslejr… Ingen opdateringer på deres hjemmeside omkring trup
Nogen der har set noget på sociale medier?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægPå den tyske version af transfermarkt står på OBs side, at der er en rygte om Noah Ganaus fra Regensburg til OB. Det virker ikke meget sandsynligt, han er en angriber på 19 år, han er ret stor og han kan fremvise en del kampe i 2. Bundesliga.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægPå den tyske version af transfermarkt står på OBs side, at der er en rygte om Noah Ganaus fra Regensburg til OB. Det virker ikke meget sandsynligt, han er en angriber på 19 år, han er ret stor og han kan fremvise en del kampe i 2. Bundesliga.
https://www.reviersport.de/fussball/...dswechsel.html
Last edited by Attila; i går, 14:04.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Ret beset mangler vi vel en targetman når Luca bliver solgt..
https://www.reviersport.de/fussball/...dswechsel.html
https://www.transfermarkt.com/noah-g...spieler/518583
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Med til det her hører selvfølgelig, at de brugte en del af efteråret på at finde ud af hvordan man reelt gerne ville spille. Men jeg er stadig ikke med på hvor du synes TB har sagt en ting, gjort noget andet og så kommet med en forklaring efter. Har du eksempler?
Sådan noget med hvad målet er for OB .. vi skal være det bedste trasitionshold .. går I efter top6, hvilke kampe skal vi så tabe ..
charmerende men så ikke meget bevendt ..
Hvis han havde en plan med at skubbe de unge frem så kunne man jo godt sige det før transfervinduet men det kom først frem da det ikke lykkedes at hente en erstatning for Manneh .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment