Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Helt enig. Heller ikke lige mit hovedargument. Det var mest for at understrege, at jeg tror, man går mere efter nogle unge og mere friske typer til at supplere en trup med rigeligt rutinerede spillere i forvejen, som kan sørge for den rette kultur og ånd i truppen (også selvom de ikke spiller hver uge). Tænker at de er stivere i korsettet rent kulturmæssigt.
    Men der er jo ikke rigeligt med rutinerede spillere i start11. Trybull er måske for “rutineret”..

Myhra.
    Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
    Trybull.
    DonD. Ejdum.
    Martin.
    Luca. Grot.

jeg er med på at Myhra, Owusu, Burgy, Trybull og både DonD samt Grot har erfaring men der er ikke meget stiver i dem .. håber at Burgy, Trybull og DonD bliver vekslet til andre erfarne spillere og gerne en med reel anførermateriale .. bliver de skiftet med yngre talenter så syntes jeg det ser svært ud ..

og ja, DonD er uden for placering ..

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men der er jo ikke rigeligt med rutinerede spillere i start11. Trybull er måske for “rutineret”..

Myhra.
      Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
      Trybull.
      DonD. Ejdum.
      Martin.
      Luca. Grot.

jeg er med på at Myhra, Owusu, Burgy, Trybull og både DonD samt Grot har erfaring men der er ikke meget stiver i dem .. håber at Burgy, Trybull og DonD bliver vekslet til andre erfarne spillere og gerne en med reel anførermateriale .. bliver de skiftet med yngre talenter så syntes jeg det ser svært ud ..

og ja, DonD er uden for placering ..
      enig - tænker vi skal have fundet nogle erfarne spillere. Jeg håber personligt så lidt mere på 25-28 årige.

Det kan sagtens være de tidligere brøndby spillere ville kunne hjælpe os, og jeg kender intet til deres nuværende niveau - men en signing af eks. Hjulsager vil godt nok ikke være noget jeg sådan tænker lyder vanvittigt spændende. Det virker bare sådan lidt....leverpostejsagtigt.

Og det kan så være at signingen af Zorninger har rykket ved mine (vores) forventninger til transfervinduet og næste sæson. Zorninger indikerer at man vil, et eller andet - men det skal naturligvis bakkes op. Jeg forventer han kan rykket holdet og de individuelle spillere - men der skal hjælp til udefra.

Og er Hjulsager den første spiller man bringer ind - så er det lidt som at hælde vand på bålet, man skruer ihvertfald ned for mine forventninger til næste sæson, hvis det bedste man kan gøre er at hente tidligere bif spillere hjem.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - tænker vi skal have fundet nogle erfarne spillere. Jeg håber personligt så lidt mere på 25-28 årige.

Det kan sagtens være de tidligere brøndby spillere ville kunne hjælpe os, og jeg kender intet til deres nuværende niveau - men en signing af eks. Hjulsager vil godt nok ikke være noget jeg sådan tænker lyder vanvittigt spændende. Det virker bare sådan lidt....leverpostejsagtigt.

Og det kan så være at signingen af Zorninger har rykket ved mine (vores) forventninger til transfervinduet og næste sæson. Zorninger indikerer at man vil, et eller andet - men det skal naturligvis bakkes op. Jeg forventer han kan rykket holdet og de individuelle spillere - men der skal hjælp til udefra.

Og er Hjulsager den første spiller man bringer ind - så er det lidt som at hælde vand på bålet, man skruer ihvertfald ned for mine forventninger til næste sæson, hvis det bedste man kan gøre er at hente tidligere bif spillere hjem.
        Hvilke spillere over Hjulsager-niveau forventer du, vi kan hente ?

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Jeg synes måske bare, det ræssonerer ret skævt med alle meldinger/fortolkninger om Zornigers præferencer.

Han vil have unge spillere han selv kan præge/uddanne og med ret klare fysiske krav til en fysisk krævende spillestil.

Så tror jeg altså ikke, at man vil gå ud og plukke en række færdiguddannede spillere på tærkslen til deres karrieres efterår.

Der skal selvfølgelig være nogle stivere i korsettet,
          en mon ikke man vurderer, at truppen allerede har disse. I hvert fald ift. kultur og identitet. På den front mener jeg ikke vi mangler noget i Paulsen, Hansen, Myhra, Trybull, Bürgy. Så skal det være fordi vi skal have en eller to med et meget højt spillemæssigt niveau, der gerne må være i slut-tyverne.
          men du skal også have nogle der er på banen. BP tænker jeg ikke kommer til at spille en specielt stor rolle på banen, ihvertfald ikke som starter. Hansen/Myhra - her er kun plads til en af dem. Bürgy var vel hentet som en potentiel starter - men syntes ikke han har overbevist endnu. Trybull - som truppen ser ud nu vil han nok spille fra start, men her var det også rart med en lidt yngre model med lidt mere fart.

Jeg håber man sigter efter nogle lidt mere færdigt udviklede spillere - i deres bedste fodbold alder, sådan 25-28ish. Talenterne tænker jeg man henter fra eget akademi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilke spillere over Hjulsager-niveau forventer du, vi kan hente ?
            aner jeg intet om. Og det kan sagtens være han har et fint højt niveau. Jeg var personligt bare mere begejstret for en spiller som Grot. At hente tidligere BIF spillere hjem virker sådan lidt...de skal lige hjem og have en sidste kontrakt inden karrieren slutter. Det er bare lidt...sløjt

(havde det på samme måde da folk snakkede om at hente JJT tilbage...han havde dog det plus i bogen at han trods alt er OB'er ;) )

Comment

aner jeg intet om. Og det kan sagtens være han har et fint højt niveau. Jeg var personligt bare mere begejstret for en spiller som Grot. At hente tidligere BIF spillere hjem virker sådan lidt...de skal lige hjem og have en sidste kontrakt inden karrieren slutter. Det er bare lidt...sløjt

(havde det på samme måde da folk snakkede om at hente JJT tilbage...han havde dog det plus i bogen at han trods alt er OB'er ;) )
              Grot kom tilbage efter et mislykket i Japan som tidligere VFFer, men ham er du åbenbart meget begejstret for ?

Comment

Grot kom tilbage efter et mislykket i Japan som tidligere VFFer, men ham er du åbenbart meget begejstret for ?
                Jeg er personligt mega begejstret for Grot, også inden vi hentede ham, og synes omvendt også at Hjulsager skriger af leverpostej. Er det noget du tænker man skal undskylde for?

Comment

ja...det er rent subjektivt...og kan være en Hjulsager ville blive en stor forstærkning. Men lige nu og her - der er det ikke noget der sådan rigtigt tænder.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg er personligt mega begejstret for Grot, også inden vi hentede ham, og synes omvendt også at Hjulsager skriger af leverpostej. Er det noget du tænker man skal undskylde for?
                    Jeg kræver ingen undskyldning, men altid "imponeret" når nogen er krænket på andres vegne

Comment

jo mere jeg tænker over det - så tror jeg også det er fordi der ikke blev bragt en enkelt tidligere BIF'er på banen - men 3-4 stykker. Gav lidt indtrykket af at Zorninger skulle tage det gamle Brøndby mandskab med sig til OB. Det ville altså give en dårlig smag i munden.

En enkelt leverpostejsigning i Hjulsager eller Phiri klare jeg nok

Comment

Føler mig overbevist om at det slet ikke er den vej OB vil.
                        Vil godt ligge hovedet på blokken og sige at vi ikke ser en gammel BIF spiller under AZ

Men det er spændende at se hvad man kan få som passer ned i deres visioner om en OB spiller under Zorninger

Comment

jo mere jeg tænker over det - så tror jeg også det er fordi der ikke blev bragt en enkelt tidligere BIF'er på banen - men 3-4 stykker. Gav lidt indtrykket af at Zorninger skulle tage det gamle Brøndby mandskab med sig til OB. Det ville altså give en dårlig smag i munden.

En enkelt leverpostejsigning i Hjulsager eller Phiri klare jeg nok
                          personligt har jeg ikke tillagt de gætterier på tidligere BIF-spillere meget mere end et et skuldertræk og en tanke om at det er løse gætterier for at fylde spaltepladsen ud med noget. De aner ingenting om OB og hvad der planlægges af TB og JN. DET er venstrehåndsarbejde der fra de skriverkarle der pludselig finder OB interessant efter AZs ansættelse.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvordan er det lige, hvis vi skriver med en spiller, f.eks. i dag, kan han så træne med inden den 1. juli hvor vinduet åbner ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hvordan er det lige, hvis vi skriver med en spiller, f.eks. i dag, kan han så træne med inden den 1. juli hvor vinduet åbner ?
                              Jeg mener at vinduet altid åbner her midt juni.. Men ellers nej. Dette måtte de ikke mm de var uden kontrakt inden OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Vinduet åbner på mandag ..:)

Comment

Working...
                                X