Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mads Bidstrup​ er anfører på et tophold, CL og koster kassen

Magnus Kofod Andersen​ spiller ikke i FCM, men Sparta Prag

Tochi Chukwuani​ har jeg tidligere nævnt er fast mand og spiller CL fodbold på et tophold

Victor Jensen​ har stor succes i Æresdivisionen og fast mand (søger ikke spilletid)

Andreas Almén ​hvem er han

Godt nok mange fejl i det der nymodens ChatGPT/Gemini pjat
    Last edited by Online; i går, 15:45.

Comment

Ja, der er god grund til at være mere end en smule kritisk over det, som algoritmerne spytter ud

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Selvfølgelig er OB mere interessant end VB, især for folk der har indsigt i dansk fodbold.
        Hvorfor selvfølgelig?

OB har en flot historie men det har VB også. VB har faktisk flere mesterskaber og Pokaltitler (endda doubler) og umiddelbart lavet flere og større landsholdsprofiler end OB. VB har spillet flere gange i de største turneringer men dog ikke lavet et “mirakel”.
        Jeg er med på at OB’s triumfer er af nyere dato men dog mindst 15 år gamle.

Begge klubber har ligget i bunden i SL i flere år. Der har været dårlig kultur i begge og begge har lokale ejerskaber og udenlandske trænere.

Spillemæssigt har VB haft krammet på OB og endt over OB i de seneste to sæsoner.

Hvis en af de to klubber har overvinderkultur må det være VB der to sæsoner i træk har revet sig op fra næsten sikre nedrykninger til overlevelse …

Hvorfor selvfølgelig …

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvorfor selvfølgelig?

OB har en flot historie men det har VB også. VB har faktisk flere mesterskaber og Pokaltitler (endda doubler) og umiddelbart lavet flere og større landsholdsprofiler end OB. VB har spillet flere gange i de største turneringer men dog ikke lavet et “mirakel”.
          Jeg er med på at OB’s triumfer er af nyere dato men dog mindst 15 år gamle.

Begge klubber har ligget i bunden i SL i flere år. Der har været dårlig kultur i begge og begge har lokale ejerskaber og udenlandske trænere.

Spillemæssigt har VB haft krammet på OB og endt over OB i de seneste to sæsoner.

Hvis en af de to klubber har overvinderkultur må det være VB der to sæsoner i træk har revet sig op fra næsten sikre nedrykninger til overlevelse …

Hvorfor selvfølgelig …
          Umiddelbart er interessen i medierne større i OB. Der er langt flere tilskuere og lønningerne er højere. Derfor?
          Historiske bedrifter tæller ikke - det ved vi i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Umiddelbart er interessen i medierne større i OB. Der er langt flere tilskuere og lønningerne er højere. Derfor?
            Tilskuerne medgiver jeg. Spørgsmålet er hvor mange der hænger ved når der ikke længere er størst chance for at vinde men nok stadig mere end VB.
            Omvendt har OB’s fan ry for at være meget kritiske og skælder spillerne ud, pibekoncerter m.v. så det trækker nok ned.
            Lønningerne nok også men er det derfor vi vil have spillere til OB.
            Hvis du laver datatræk på OB vs VB de sidste 12 mdr. vil VB være mere eksponeret. Den interesse OB har i medierne pt går mere på AZ end selve OB og det er også fint i en periode.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

AZ ønsker fart i støvler på de nye der kommer. Nogen der kan sprinte og presse.
              Vel meget af det Duelund ikke er god til. Så vi har helt sikkert ikke været interesseret med AZ i tankerne.
              Måske under Krogh for et stykke tid siden. Ikke nu

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Vi havde et snit på 7.618 til hjemmekampene... Vejle 7.580 på et mindre stadion.

Tvivler på at vores lønninger er væsentligt højere når man ser på de navne de henter/der er rygtet til klubben. Skal også huske på, at deres nye ejergruppe har sprøjtet ekstra kapital i kassen (som ikke skal bruges på forbedring af stadion eller træningsfaciliteter).

Spændende hvad Mikkel Hemmersam​ med fortid i bl.a. Nordsjælland og Anderlecht kan finde af spillere til dem.
                Last edited by Online; i går, 16:42.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Vi kigger også på det tyske marked:
                  https://www.tv2fyn.dk/odense/her-er-...EK6RmJybX9KBNw
                  Kan sagtens forestille mig at de tre nye spillere bliver tre semikendte tyskere på samme måde som Zorninger hev dem til BIF og det er fint med mig hvis bare at de land tyrke holdet og ikke laver en Sven Køhler.
                  Håber bare at an kigger på to midtbanespillere og en centerback.

Alle salg skal erstattes.

Myhra/Hansen
                  Owusu/McCoy. Burgy/Bjørn. Gomez/Askou. Adam/Talent.
                  Trybull/Grubbe.
                  Ejdum/Sandberg. Martin/Yaya
                  DomD/Markus. Luca/Hansborg. Grot/Magnus.

og ja jeg ved godt at det ikke bliver en 433 men med Grot og Luca på toppen så er det samtidig på
                  midten og i centerforsvaret der mangler forstærkninger.
                  Bliver Jenner og DonD så solgt skal de erstattes af nogen der passer til hvad der skal ske fremadrettet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi havde et snit på 7.618 til hjemmekampene... Vejle 7.580 på et mindre stadion.

Tvivler på at vores lønninger er væsentligt højere når man ser på de navne de henter/der er rygtet til klubben. Skal også huske på, at deres nye ejergruppe har sprøjtet ekstra kapital i kassen (som ikke skal bruges på forbedring af stadion eller træningsfaciliteter).

Spændende hvad Mikkel Hemmersam​ med fortid i bl.a. Nordsjælland og Anderlecht kan finde af spillere til dem.
                    Jeg kan 100% garantere dig for at vi har højere lønninger end VB.
                    De største kontrakter i OB er minimum dobbelt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tilskuerne medgiver jeg. Spørgsmålet er hvor mange der hænger ved når der ikke længere er størst chance for at vinde men nok stadig mere end VB.
                      Omvendt har OB's fan ry for at være meget kritiske og skælder spillerne ud, pibekoncerter m.v. så det trækker nok ned.
                      Lønningerne nok også men er det derfor vi vil have spillere til OB.
                      Hvis du laver datatræk på OB vs VB de sidste 12 mdr. vil VB være mere eksponeret. Den interesse OB har i medierne pt går mere på AZ end selve OB og det er også fint i en periode.
                      Jeg har ikke forholdt min til fansenes loyalitet, men kun til antallet. Jeg tror dog, at professionelle fodboldspillere motiveres af pres fra tilskuerne. Med hensyn til lønningerne har jeg ikke forholdt mig til, hvilke spillere jeg ønsker til klubben, men kun til det faktum, at der er højere lønninger i OB.
                      I forhold til eksponering, er jeg sikker på at VB fik mere end OB i den forgangne sæson, men når begge er i superligaen, er der mere fokus på OB.

Comment

Kunne han være noget? Eller er han for meget kant?

https://campo.dk/2025/06/15/ac-horse...arets-spiller/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg kan 100% garantere dig for at vi har højere lønninger end VB.
                          De største kontrakter i OB er minimum dobbelt.
                          Ja, vi har jo været kendte for store lønpakker for at lokke spillere til klubben. Men tror flere af vores konkurrenter i bunden af SL igennem de sidste par år har skruet op for deres budgetter (vores har vel ikke ændret sig?). De kan jo i realiteten jo godt give ligeså høje lønninger til deres topspillere som os, men så er der det mindre til den resterende del af truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, vi har jo været kendte for store lønpakker for at lokke spillere til klubben. Men tror flere af vores konkurrenter i bunden af SL igennem de sidste par år har skruet op for deres budgetter (vores har vel ikke ændret sig?). De kan jo i realiteten jo godt give ligeså høje lønninger til deres topspillere som os, men så er der det mindre til den resterende del af truppen.
                            Med en trup fyldt med akademi spillere gør det, det klart nemmere at give nogle enkelte profiler rigtig store kontrakter. De er klart billigere.
                            En klub som Randers har jo næsten kun import spillere og er måske derfor lidt mere flad i lønstrategien end OB er hvor der er stor forskel fra top til bund

Comment

Han har gjort det helt fantastisk i Horsens. De havde en option på at købe ham, men mener ikke den kunne aktiveres uden oprykning. Derfor ryger han tilbage til Rosenborg.

Han har samme agent som Myhra, Adam og Bonde, som mod ikke JN kender ham
                              Last edited by Online; i går, 17:20.

Comment

Altså, jeg tror han vil passe mega godt ind på 10’eren.

Comment

Working...
                                X