Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Mens vi venter, et par tanker.

Efter at have læst det sidste “mellemrum” af Thomas Dahlslykke, så kan jeg se vi mangler en central forsvarsspiller. Bagkæden står højt i Zornigers system. Det er jo et stort fedt minus ud for Paulsen og Burgy, på grund af manglende fart.

Vi skal spille med en 10er, lidt ærgerligt, at Jenner skulle være tabt i følge rygter herinde. Mikkel Duelund bør vel ikke være kandidat, han er på ingen måde god i pres eller genpres, han er mere “Laudrup, Silkeborg, FCN”.

Vi mangler helt vildt på midtbanen. Ejdum er “proven”, dernæst, hmm, men måske nogen af de unge blomstrer under Zorniger.
    Mon ikke det bliver Gomez og Burgy eller en ny i stedet for ham?

Jeg håber at de tre nye er en central forsvarsspiller selvom vi har 4+ samt en 6’ da jeg ikke tror at Trybull/Grubbe/Sandberg er nok og en styrende 8’ da jeg ikke tror at Grubbe/Martin/Sandberg/Yaya er nok.
    Tror at Ejdum vil blive markant bedre men en stabil stiver med kvalitet ved sin side, så win/win .. så må Bonde kæmpe sig ind på holdet når han er klar .. konkurrence om pladserne.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Mens vi venter, et par tanker.

Efter at have læst det sidste “mellemrum” af Thomas Dahlslykke, så kan jeg se vi mangler en central forsvarsspiller. Bagkæden står højt i Zornigers system. Det er jo et stort fedt minus ud for Paulsen og Burgy, på grund af manglende fart.

Vi skal spille med en 10er, lidt ærgerligt, at Jenner skulle være tabt i følge rygter herinde. Mikkel Duelund bør vel ikke være kandidat, han er på ingen måde god i pres eller genpres, han er mere “Laudrup, Silkeborg, FCN”.

Vi mangler helt vildt på midtbanen. Ejdum er “proven”, dernæst, hmm, men måske nogen af de unge blomstrer under Zorniger.
      Er også ganske sikker på vi henter en midtstopper. Det var Brøndbys helt store akilleshæl at de stillede med folk som Røcker og Arajuri i midterforsvaret, da han var der. De var bare alt for langsomme, så når man fik spillet sig udenom deres ellers uhyre effektive pres, så var de meget sårbare. Gomez er jeg ganske sikker på får en hovedrolle, med mindre han slet ikke svinger med Zorniger. Hvem der danne makkerpar eller måske endda trepart med ham, tør jeg ikke spå om. Det jeg har set fra Bürgy har ikke overbevist mig, og BP på et Zorniger-hold må lægge 5 år tilbage.
      Jeg tror heller ikke på Duelund. Jeg kan kun drage paralleller fra hans Brøndby-tid, og dengang spillede han med Mukhtar som 10'er. En meget mere dynamisk og dybdeløbende 10'er end Duelund er. Det ville ikke forbavse mig han forelsker sig i Ejdum til den rolle og, så er alt oppe i luften på 8'erne . Måske han kan se et lys i nogen af de unge, som ellers ikke er slået helt igennem under Krogh, måske hentes der to helt nye. Det bliver virkelig interessant. En Dark Horse kan være Bojang. Noget tyder på han har taget store skridt det seneste halve år, og diverse fysiske tests som er taget i ådalen, har i hvert fald vist at han har en stor motor.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Er også ganske sikker på vi henter en midtstopper. Det var Brøndbys helt store akilleshæl at de stillede med folk som Røcker og Arajuri i midterforsvaret, da han var der. De var bare alt for langsomme, så når man fik spillet sig udenom deres ellers uhyre effektive pres, så var de meget sårbare. Gomez er jeg ganske sikker på får en hovedrolle, med mindre han slet ikke svinger med Zorniger. Hvem der danne makkerpar eller måske endda trepart med ham, tør jeg ikke spå om. Det jeg har set fra Bürgy har ikke overbevist mig, og BP på et Zorniger-hold må lægge 5 år tilbage.
        Jeg tror heller ikke på Duelund. Jeg kan kun drage paralleller fra hans Brøndby-tid, og dengang spillede han med Mukhtar som 10'er. En meget mere dynamisk og dybdeløbende 10'er end Duelund er. Det ville ikke forbavse mig han forelsker sig i Ejdum til den rolle og, så er alt oppe i luften på 8'erne . Måske han kan se et lys i nogen af de unge, som ellers ikke er slået helt igennem under Krogh, måske hentes der to helt nye. Det bliver virkelig interessant. En Dark Horse kan være Bojang. Noget tyder på han har taget store skridt det seneste halve år, og diverse fysiske tests som er taget i ådalen, har i hvert fald vist at han har en stor motor.
        Det var i hvert fald oplagte analyse dengang. Men de blev jo begge hentet efter Zorniger kom til. Og jeg er ret sikker på, at de kendte til deres fysiske egenskaber da de hentede dem og hvad det grundlæggende ville betyde ift. holdets spillestil. Når det gælder mulige spillere på dette niveau er det jo ofte det muliges kunst. Finder man en hurtig stopper er han sikkert svag i andre områder af spillet.

Jeg tænker Zorniger har ment en spiller som Röcker kunne bidrage hårdhed/rutine/intensitet på banen som kunne gavne holdet meget. Måske var han god til at styre presset. At man er sårbar imod omstillinger hvis man går højt med bagkæden og har langsomme forsvarsspillere er vel en af de nemmeste analyser man kan lave i fodbold. Så hvis det var et ufravigeligt krav for Zorniger havde de jo bare hentet spillere med mere fart i Brøndby.

Men det kan jo have ændret sig og eksisterende truppers styrker/svagheder spiller nok også meget ind. Så vil bestemt ikke være overrasket hvis vi henter en hurtigere midtstopper, da det er et oplagt forbedringspunkt i vores trup. Men det vil jeg heller ikke blive hvis vi skulle hente en "Röcker-type". Og med det tænker jeg en der, måske ikke har de ideelle fysiske egenskaber, men en som Zorniger ved forstår hvordan han gerne vil have holdet skal spille. Hvis Zorniger skulle blive glad for BP ville heller ikke chokere mig.
        Last edited by Agbre; 08-06-2025, 20:46.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79
          Jeg kan se at Brøndby er ved at sælge Jakob Rasmussen, kan der så ikke falde nogle penge af til OB i uddannelsespenge, er ikke helt inde i reglerne.
          Sad lige og tænkte det samme. Vi må have fået en del på ham efterhånden. Først til Schalke. Fra St. Pauli til Rosenborg, Fra Rosenborg til Empoli, Fra Fiorentina til Brøndby og Brøndby til Salzburg. Alle sammen internationale transfere.
          Og så vidt jeg ved var han ungdomsspiller i OB i 2 år.
          Både uddannelsespenge og solidaritetspenge. Men måske andre kan give mere viden.
          Last edited by Galamush; 09-06-2025, 17:57.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Sad lige og tænkte det samme. Vi må have fået en del på ham efterhånden. Først til Schalke. Fra St. Pauli til Rosenborg, Fra Rosenborg til Empoli, Fra Fiorentina til Brøndby og Brøndby til Salzburg. Alle sammen internationale transfere.
            Og så vidt jeg ved var han ungdomsspiller i OB i 2 år.
            Både uddannelsespenge og solidaritetspenge. Men måske andre kan give mere viden.
            bold.dk skriver at salgsprisen er mere end 20 mill.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              bold.dk skriver at salgsprisen er mere end 20 mill.
              Det er incl klausuler. Tænker vi vel får ca 1% af dette

Tror det bliver sjovere hvis Breum sælges for et stort beløb

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er incl klausuler. Tænker vi vel får ca 1% af dette

Tror det bliver sjovere hvis Breum sælges for et stort beløb
                selvf.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Der er åbenbart en spansk forbindelse under opsejling. Agenten er begyndt at følge OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Der er åbenbart en spansk forbindelse under opsejling. Agenten er begyndt at følge OB.
                    Hvad mener du?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvad mener du?
                      https://x.com/FynskeBoegetrae/status...268108395?s=19

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Giver vel super god mening, når vi, i følge TB og JN, fokuserer på det skandispanske marked

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Giver vel super god mening, når vi, i følge TB og JN, fokuserer på det skandispanske marked
                          Kan jo være spiller ud

Comment

Hvem er det? Får fejl ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvem er det? Får fejl ..
                              sergio cuervo / RySManagement

iflg transfermarkt primært spanske spillere...og det skal man da ikke afvise - men slår mig ikke som det første sted man vil kigge - og så mange spanske spillere har vel heller ikke lagt vejen forbi DK.

Comment

Spillestil, opstillingbogvtransfermuligheder ..

https://www.mediano.nu/oversigt/2025...rliga-update-1

Comment

Working...
                                X