Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Faldt over denne tidligere i dag i anden anledning .. spørgsmålet er om man er meget videre ..

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...l-at-investere

men er det solidt .. det har det ikke været i 1. div. og reelt har man skiftet Slotsager og Mihajlo ud med Burgy og Askou .. i bedste samligning ..
    jeg tænker en del af vores problmer med forsvaret er at holdet som helhed ikke fungerer. Det kan være en opgradering på 6'eren kan afhjælpe det. En ny træner der sætter holdet lidt anderledes op.

Må også erkende det er meget begrænset hvad jeg har set af superliga denne sæson - så hvor stærkt vi står ifht vores konkurrenter i bunden har jeg lidt svært ved at vurdere.

Men ideelt set ville jeg gerne have en reel forstærkning ind. Jeg har bare svært ved at se det ske som tingene er lige nu. TB syntes jeg er notorisk defenssiv i transfervinduerne, vil helst ikke lave alt for mange udskiftninger, det holdt op imod at Bürgy lige er blevet hentet ind, BP har man lige forlænget med og Gomez har man betalt en del for - så har man ligesom lagt sig fast på forsvaret - eneste plads jeg kan se man kan skabe er ved at leje Askou ud.

Det kommer så også tilbage til hvad man vil? Vil man forsvare ved at stå højt - så giver den forlængelse pludselig mindre mening, og så er vi tilbage ved spillestil/udtryk og om man tør gå ind i næste sæson med Krogh ved roret.

Spændende tid vi går i møde...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tænker jeg da det er. Ellers skal man vel til at skippe en afsted. Fire mand; BP, Bûrgy, Askou og Gomez.

Så skal man sende Askou på leje, eller tro man kan sælge Gomez nu.

Tænker planen er Bürgy og Gomez som stopper par, uden Gomez mangler vi i den grad fart.
      Jeg tror de har, tæt på, opgivet Gomez. Synes det var tydeligt, at det var et fuckup for meget den fejl han lavede hjemme imod Hobro. Han blev taget ud og sat helt tilbage i køen. Og man stolede ikke på ham da det blev bare en smule presset. Har svært ved at se det skal ændre sig inden den nye sæson.

Når Gomez spiller nu tror jeg det er ca. 25% fordi de tænker "ok, lad os lige give ham en sidste chance for at vise, at han kan indordne sig og spille disciplineret"... og 75% i håb om, at han får leveret nogle gode præstationer og får pyntet lidt på sine tal så han måske bliver lidt nemmere at sælge/udleje til sommer. For det tror jeg, som udgangspunkt, er håbet/planen. Ellers skal Gomez og Bürgy virkelig se gode ud sammen i de sidste kampe.

Eller måske der kommer en ny træner ind, der gerne vil forsøge sig med Gomez. Det er selvfølgelig også en mulighed.

EDIT: Og Bjørn er selvfølgelig ikke tiltænkt en starterrolle i næste sæson, som udgangspunkt. Så jeg forventer der kommer noget ind i midterforsvaret til sommer.
      Last edited by Agbre; 07-05-2025, 18:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

For dyrt
        For gammel
        For ofte skadet
        For meget F*CK-dreng om at glæde sig på en "Velkommen til"
        For godt til at være sandt ;-)

Comment

Vi har åbenbart kun råd til 3 nye spiller.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ed-stor-profil

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

... og igen ikke nogen støtte til SK

Comment

Hvis man ikke mister nogen profiler kunne det vel også være nok~ish? Jeg ville da foretrække 4 mm at man mirakuløst lykkedes med at forlænge med Nico men det lyder til at man ikke vil have gang i den store svingdør til sommer. Så er der vel plads til at hente en enkelt til sommer hvis det er nødvendigt.
              Bonde er vel også jokeren her om man sidst i aug kan se at han er tæt på comeback. Så er man fri for at hente 2.

For der kan vidst ikke være 2 meninger om at vores midtbane er alt for svag til superligaen. Så minimum 1 skal ind på den plads

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man ikke mister nogen profiler kunne det vel også være nok~ish? Jeg ville da foretrække 4 mm at man mirakuløst lykkedes med at forlænge med Nico men det lyder til at man ikke vil have gang i den store svingdør til sommer. Så er der vel plads til at hente en enkelt til sommer hvis det er nødvendigt.
                Bonde er vel også jokeren her om man sidst i aug kan se at han er tæt på comeback. Så er man fri for at hente 2.

For der kan vidst ikke være 2 meninger om at vores midtbane er alt for svag til superligaen. Så minimum 1 skal ind på den plads
                Hvis Klynge ikke ryger til udlandet gad jeg godt se en midtbanekonstellation med Ejdum, Klynge og en bomstærk 6´er, gerne en temperamentsfuld med balkansk afstamning, nu hvor Tom Trybull synes at være meget svingende. Eksempelvis Andrian Kraev som tidligere er blevet nævnt herinde Hapset fra ChatGPT: Andrian Kraev, der spiller for Casa Pia AC og det bulgarske landshold, udviser en spillestil præget af høj intensitet og fysisk engagement, hvilket afspejles i hans disciplinære statistik. Disciplinære statistikker
                • Liga NOS 2024/2025: I 21 kampe har Kraev modtaget 7 gule kort og ingen røde kort, hvilket svarer til 0,47 kort pr. 90 minutter – blandt de højeste i ligaen. Han begår i gennemsnit 2,97 frispark pr. kamp, hvilket placerer ham i top 3 % blandt spillere i ligaen for denne kategori. FootyStats
                • UEFA EURO 2024-kvalifikation: På landsholdet har han i 4 kvalifikationskampe modtaget 2 gule kort og 1 direkte rødt kort, hvilket yderligere understreger hans aggressive spillestil.
                ​Jeg tænker at han ville passe fint ind i Zornigers krav om hårdhed og fysisk tilstedeværelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Hvis Klynge ikke ryger til udlandet gad jeg godt se en midtbanekonstellation med Ejdum, Klynge og en bomstærk 6´er, gerne en temperamentsfuld med balkansk afstamning, nu hvor Tom Trybull synes at være meget svingende. Eksempelvis Andrian Kraev som tidligere er blevet nævnt herinde Hapset fra ChatGPT: Andrian Kraev, der spiller for Casa Pia AC og det bulgarske landshold, udviser en spillestil præget af høj intensitet og fysisk engagement, hvilket afspejles i hans disciplinære statistik. Disciplinære statistikker
                  • Liga NOS 2024/2025: I 21 kampe har Kraev modtaget 7 gule kort og ingen røde kort, hvilket svarer til 0,47 kort pr. 90 minutter – blandt de højeste i ligaen. Han begår i gennemsnit 2,97 frispark pr. kamp, hvilket placerer ham i top 3 % blandt spillere i ligaen for denne kategori. FootyStats
                  • UEFA EURO 2024-kvalifikation: På landsholdet har han i 4 kvalifikationskampe modtaget 2 gule kort og 1 direkte rødt kort, hvilket yderligere understreger hans aggressive spillestil.
                  ​Jeg tænker at han ville passe fint ind i Zornigers krav om hårdhed og fysisk tilstedeværelse
                  Eller Casper Nielsen og en 6 er også en Grot klon til højre kanten så skal det nok gå:)

Comment

jeg syntes jo igen TB lægger op til at tage enorme chancer. Han bliver ved med at skubbe transfers foran sig. Og én til den midtbanen er i min bog ikke i nærheden af at være godt nok.

Ja Bonde er på vej tilbage - men 1. hvornår? og hvor lang tid skal han så bruge på at blive rigtig kampklar...2. hans alder og skaden taget i betragtning så aner man ikke hvilket niveau han kommer tilbage med. Og venter man på Bonde så har man jo reelt smidt sæsonen inden den er begyndt.

Hvad blev der af at vi skulle "angribe" superligaen?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg syntes jo igen TB lægger op til at tage enorme chancer. Han bliver ved med at skubbe transfers foran sig. Og én til den midtbanen er i min bog ikke i nærheden af at være godt nok.

Ja Bonde er på vej tilbage - men 1. hvornår? og hvor lang tid skal han så bruge på at blive rigtig kampklar...2. hans alder og skaden taget i betragtning så aner man ikke hvilket niveau han kommer tilbage med. Og venter man på Bonde så har man jo reelt smidt sæsonen inden den er begyndt.

Hvad blev der af at vi skulle "angribe" superligaen?
                      Man “angriber” jo superligaen med den økonomi man har til rådighed.
                      Hvis bestyrelsen har skåret 20-25% af budgettet siden vi rykkede ned er der jo ikke så meget andet TB kan gøre

Men lad os nu først se kvaliteten på de her 3 spillere inden vi konkluderer noget. I et tænkt ublu urealistisk scenarie ville Casper Nielsen, Rasmus Falk og Christian Eriksen jo være nok til at man vurderer 3 er nok.

Man siger jo at truppen kun skal bestå af A og U spillere fra nu af. Vi må se

Comment

Hvis bestyrelsen har skåret 20-25% af budgettet siden vi rykkede ned er der jo ikke så meget andet TB kan gøre

Men lad os nu først se kvaliteten på de her 3 spillere inden vi konkluderer noget. I et tænkt ublu urealistisk scenarie ville Casper Nielsen, Rasmus Falk og Christian Eriksen jo være nok til at man vurderer 3 er nok.

sagde Niels og enrico ikke at hvis vi ikke havde et top 6 budget når vi rykkede op så ville vi hurtigt få det igen? Men selvfølgelig et er hvad de siger noget andet er hvad der virkelig sker.

Comment

sagde Niels og enrico ikke at hvis vi ikke havde et top 6 budget når vi rykkede op så ville vi hurtigt få det igen? Men selvfølgelig et er hvad de siger noget andet er hvad der virkelig sker.
                          Jeg synes også at det blev fortalt at vi havde mere økonomi end hvad der fornuftigt kunne bruges i 1. Div og på spillere vi kunne tiltrække med den placering

Comment

Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Han har aldrig fået et direkte rødt kort på landsholdet og kun ét i hele karrieren (mod Septemvri Sofia i 2023). I 11 landskampe har han fået fire gule kort, hvor de to var i samme kamp (mod Litauen). Man skal passe lidt på med det der nymodens ChatGPT pjat

Ja, hans stil minder mig om de gode gamle dage, hvor vi altid havde en type eller to, som skrællede igennem og indgød respekt. Dog er han en mere spillede type af slagsen

Comment

Jo. Det er også blevet sagt. Ikke til at blive klog på som fan

Comment

Jeg hørte TB's snak i Mediano i sidste uge og der sagde han meget konkret, at der ikke ikke var meget skåret i budgettet. Men han snakkede så om, at det ikke nødvendigvis betyder, at det stadig er et "top6-budget" - også ift. Superliga-holdet. Både fordi de andre jo kan han lagt på og fordi der er flyttet mere over i akademiet. Hvor man før nok havde flere penge til rene spillerlønninger end klubber som Randers og Viborg, så var det nok mere udlignet nu. Sådan hørte jeg det.

Comment

Working...
                                X