Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Vi har bedre alternativer - specielt er Julius klar til at overtage for Ivancevic - jeg tænker dog vi behøver en virkelig klasseforsvarer til at styre forsvaret, måske løfter Burgy sig men det har set lidt vaklende ud hidtil - han kan så suppleres af Julius og Gomez - jeg kan desværre ikke rigtigt finde pladsen til BP selvom det er med blødende hjerte - han er en klassefyr.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Folk blev jo hurtigt forelsket i hans stil og hans personlighed. Hans fodboldmæssige egenskaber rakte desværre aldrig til så meget. Så det er selvfølgelig det rigtige at lade ham gå.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Hvis Casper Nielsen er på nogenlunde det niveau jeg forestiller mig, så vil det være et reguleret scoop, at hente ham.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Falk er dyr, 33 år og meget skadet - det bliver et klart nej tak herfra med mindre han ønsker at spille billigt for gammelt venskabs skyld - og med 2 år tilbage af en efter sigende guldrandet FCK kontrakt - vil jeg være meget ked af at se os hente ham hjem til Odense ( og er Odense og OB efterhånden hjem for Falk ?)
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er udemærket over at det ikke sker. Og at Falk måske er over the hill.. Men tjek lige dette sådan rent navne mæssigt
X
X-X-X-X
Casper Nielsen
Falk - Ejdum
DD - Luca - Grot
Så ville man være lidt mere rolig på vej ind i superligaen
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg er udemærket klar over at det ikke sker. Og at Falk måske er over the hill.. Men tjek lige dette sådan rent navne mæssigt
X
X-X-X-X
Casper Nielsen
Falk - Ejdum
DD - Luca - Grot
Så ville man være lidt mere rolig på vej ind i superligaen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ellers bliver det et nej tak.
Leave a comment:
Leave a comment: