Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Et rygte om en defensiv midtbanespiller https://www.fifaindex.com/da/player/...adjei-boateng/

Leave a comment:

• jojo
    replied
    De 3 under 25 år, ja tak

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-om-en-maaned

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...l-vaek-fra-fck
    ?

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

For dyrt
    For gammel
    For ofte skadet
    For meget F*CK-dreng om at glæde sig på en "Velkommen til"
    Hvis han kom på en meget billig kontrakt og massiv undskyldning for de sår han har påført, så måske.
    Ja, jeg er en af de bitre.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Rasmus Falk er tilsyneladende ikke længere stamspiller i FCK, måske at timingen er rigtig her til sommer, for OB, Rasmus og FCK?

Men økonomisk er der selvfølgelig det problem at han først har kontraktudløb om 2 år, her har FCK dummet sig ....
    For dyrt
    For gammel
    For ofte skadet
    For meget F*CK-dreng om at glæde sig på en "Velkommen til"
    Last edited by andlox; 05-05-2025, 14:47.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

En tysk defensiv midtbane, der har spillet i sekundære bundesligaer?

Hmmmmm - Jeg har nogle traumer om en anden tysk def midt - jeg tror, jeg springer over.

Det svarer lidt til at tilbyde mig en svensk u-landsholds midtbanespiller fra en russisk klub, med formfuldendt mundkusse og et Balkan-klingende navn.

Det skal jeg ikke bede om.
    Så fik du lige fuld række på fordomsbingopladen

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Max Christiansen, defensiv midt, transferfri til sommer, tysker fra Flensborg, måske derfor det lyder lidt dansk.

https://www.transfermarkt.com/max-ch...spieler/192300

Rygtet til AGF sidste år.

https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...-andre-klubber

Han har ikke spillet på det sidste, det skal man selvfølgelig have styr på, om det er manglende niveau eller andet. Måske fordi han ikke vil forlænge i Hannover..

Jeg har aldrig set ham spille, men nævner ham udelukkende fordi han var fast mand under Zorniger i Greuther Fürth. Kræver så lige Zorniger bliver træner. Det ved jeg ikke om jeg håber, men han er da rygtet hertil.
    En tysk defensiv midtbane, der har spillet i sekundære bundesligaer?

Hmmmmm - Jeg har nogle traumer om en anden tysk def midt - jeg tror, jeg springer over.

Det svarer lidt til at tilbyde mig en svensk u-landsholds midtbanespiller fra en russisk klub, med formfuldendt mundkusse og et Balkan-klingende navn.

Det skal jeg ikke bede om.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Max Christiansen, defensiv midt, transferfri til sommer, tysker fra Flensborg, måske derfor det lyder lidt dansk.

https://www.transfermarkt.com/max-ch...spieler/192300

Rygtet til AGF sidste år.

https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...-andre-klubber

Han har ikke spillet på det sidste, det skal man selvfølgelig have styr på, om det er manglende niveau eller andet. Måske fordi han ikke vil forlænge i Hannover..

Jeg har aldrig set ham spille, men nævner ham udelukkende fordi han var fast mand under Zorniger i Greuther Fürth. Kræver så lige Zorniger bliver træner. Det ved jeg ikke om jeg håber, men han er da rygtet hertil.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

NEJ TAK -en slidt og gammel midtbanespiller der p.t. har en af superligaens bedste kontrakter med 2 år tilbage - hans skadeshistorik på det seneste er skidt - vi kan helt sikkert bruge de penge bedre andre steder. Han bliver jo ikke skiftet ind heller - senest i derbyet var det Lerager som afløste på midtbanen.
    Man siger ikke nej til Falk.
    Han har en alder, hvor skader tager længere tid.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

NEJ TAK -en slidt og gammel midtbanespiller der p.t. har en af superligaens bedste kontrakter med 2 år tilbage - hans skadeshistorik på det seneste er skidt - vi kan helt sikkert bruge de penge bedre andre steder. Han bliver jo ikke skiftet ind heller - senest i derbyet var det Lerager som afløste på midtbanen.
    Han blev skiftet ind i stedet for Froholdt

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Rasmus Falk er tilsyneladende ikke længere stamspiller i FCK, måske at timingen er rigtig her til sommer, for OB, Rasmus og FCK?

Men økonomisk er der selvfølgelig det problem at han først har kontraktudløb om 2 år, her har FCK dummet sig ....

Leave a comment:

• Christian89
    replied

Der er ingen tvivl om, at rent kvalitetsmæssigt, ville Rasmus Falk have to gode 8'er-år i sig på OB's midtbane på det niveau, vi befinder os på lige nu. Hvis vi taler om manglende fart og tempo i OB's spil og en offensivt tænkende legekammerat til Ejdum, Jenner og Luca, så ville Falk være en fin signing. Han ville være en fantastisk starter og give Bonde fin og relevant konkurrence på midten. En Falk i form ville være en top-6 signing, der virkelig ville vise noget ambition om at flytte klubben - hands down! D

På den anden side, minussiden, så har Falk ikke udelt opbakning blandt tilhængerne. Der er gamle sår, der er helet til grimme ar for nogle mennesker, og det kan jo sætte en bremse i hans og vores forhandlingslyst. Derudover har han en irriterende skadeshistorik, og han er sandsynligvis en dyr spiller at lokke til Ådalen - så to års kontrakt, kan risikere at munde ud i ALT for få kampe på banen - og det vil være dyrt, fordi man binder lønomkostninger op på en spiller, der så ikke kan bidrage. Om han selv vurderer det som at komme "hjem", eller om han hellere vil gå efter et godt tilbud i AGF eller måske FCN, der fra tid til anden bruger denne slags spillere som "stivere" i deres korset - det ved jeg ikke.

Min vurdering er, at hvis Falk giver udtryk for, at det kunne være fint for ham, at komme til OB, og at han gerne vil BIDRAGE til den proces klubben er i, og det ligesom kan være en smuk måde at slutte karrieren på. Så skal han være velkommen hjem. Hvis han bare vil have et arbejde, og spille lidt mere fodbold end i København, så skal han tage til FC Nordsjælland, og så finder vi en spiller, der gider være i OB.

Leave a comment:

• jamborg
    replied

Leave a comment:

• Obforever87
    replied
    Ham har jeg altid haft et godt øje til. Dejlig spiller :-)

Leave a comment:

Working...
X