Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja ham kan de ikke styre. Han kan være lidt for meget en gang imellem, men dejligt med andre i højere position end os fans der råber vagt i gevær
    Han skal da også være velkommen til at åbne checkhæftet en smule mere :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Sponsorerne har også forventninger :/

https://imgur.com/a/VS1y9lj
    Ja ham kan de ikke styre. Han kan være lidt for meget en gang imellem, men dejligt med andre i højere position end os fans der råber vagt i gevær

Leave a comment:

• capone
    replied
    Sponsorerne har også forventninger :/

https://imgur.com/a/VS1y9lj

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg var faktisk begyndt at blive lidt bange for at der ikke kom mere ind til offensiven, så at vi får en offensiv spiller med en god håndfuld kampe for en solid 2. Bundesliga klub, er jeg egentlig okay tilfreds med.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

77 kampe 8 mål
    Ja, eller set fra den vinkel der hedder minutter. Så er det I snit et mål ca. for hver 2.5 kamp. + 10 assists.
    23 år, top/sub tophold i 2. Bundesliga.

Jeg kan godt vende mig til det, tror jeg... håber jeg

Leave a comment:

• capone
    replied
    8 mål OG 10 assist ifølge Farzam

Leave a comment:

• Balboa
    replied

77 kampe 8 mål
    Det ligner at han også står listet som højre wing på transfermakt, så det kan jo være lidt af årsagen til den lidt tilbageholde målform. Men derfor er det jo ikke voldsomt imponerende uanset position.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja idealopstillingen kan blive god. Hvis det passer, at han har meget af det samme som Ganaus kan det måske også være smart nok. Så kan vi rotere mere.

Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet og generel kvalitet på bolden.
    Tidligere var vi afhængige af held og tilfældigheder

Leave a comment:

• andlox
    replied

77 kampe 8 mål
    Han havde en indskifterrollen i Fortuna. Og i denne sæson spillede han ikke fordi han ville væk så byggede træneren ikke mere på ham

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

77 kampe 8 mål
    Vel nogenlunde det samme som Ganaus og Fiete havde… Vi må håbe han er pissegod og at der kommer 1 mere i morgen med kvalitet

Leave a comment:

• Bossy
    replied

77 kampe 8 mål

Leave a comment:

• andlox
    replied

Ja idealopstillingen kan blive god. Hvis det passer, at han har meget af det samme som Ganaus kan det måske også være smart nok. Så kan vi rotere mere.

Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet.
    Ja, men hvem havde forventet før vinduet at vi vil gå to spillere ind med det niveau Falk og Arp har?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en.
    Ja 100%. Derfor håber jeg også på en kvalitets midtbanespiller mere i morgen. Det er simpelthen for tyndt i maskinrummet.

Leave a comment:

• Agbre
    replied

Hvis Falk skubbes op på 8`eren har vi nok teknik/kvalitet sammen med Fiete til at vi skal have et par gutter der kan sparke den i kassen. Grot har virkelig været ringe de sidste kampe

Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet og generel kvalitet på bolden.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffensivspiller

Så ramte den også Tipsbladet

Leave a comment:

Working...
X