Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi er nu derhenne hvor vi snart kan lukke vinduet. Tror ikke der kommer til at ske mere.
    Det ville forbavse mig. Der kommer både til at ske noget ud og ind, men der er nok lidt stilhed før stormen nu når vi er så langt henne og agenthenvendelserne flyver til højre og venstre.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi er nu derhenne hvor vi snart kan lukke vinduet. Tror ikke der kommer til at ske mere.
    Bestemt en mulighed. Men 25+ % af alle handler sker vel de sidste 2 dage… Så der er vel en mulighed. Mon ikke TB får muligheden for at lukke vinduet i morgen eftermiddag når han utvivlsomt vil få mikrofon tid i en optakt eller nedtakt

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Jeg tror ikke man skal være så låst på den deadline mandag aften kl 2400. Mange af de spillere som klubber gerne vil have ud, de får ophævet kontrakterne inden, og kan sagtens skrive efterfølgende. De spillere man indtil nu har arbejdet i er jo på kontrakt, og dyre at frikøbe. Jeg er ret sikker på, at OB nok skal få dem til, der skal til, og specielt når man kigger efter spillere i
    26-28 års alderen. Eks så tror jeg, at en spiller som Onugkha ville være interessant for OB, såfremt FCK ophæver med ham, men det gør de jo først lige tilsidst, når de erfarer, at ingen vil
    betale transfer for ham. Men spændende hvem der kommer bestemt, agenter flyver pt også rundt med tilbud om spillere, og er det den vej rundt, så sidder OB jo som køber med kortene i en forhandling.
    Last edited by jojo; 30-08-2025, 14:48.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel i forbindelse med at Farzam er rykket fra BT til Tipsbladet..
    Ja det tænker jeg også

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi værdsætter alle de inputs, du kommer med, fordi der ad åre er opbygget troværdighed. Det samme gælder for andre. Hatten af. Det er en meget stor del af glæden ved at læse med herinde.

Samtidigt er der helt åbenlyst brugere, der bare opdigter rygter, eller lader som om, de ved en masse for opmærksomhedens skyld - det kan en blind mand se, skulle man tro, men på en eller anden måde bliver helt utroligt meget til små sandheder herinde. Også al vrøvlet…

Og sidstnævnte reager jeg én gang i mellem på. Som en form for helt nødvendigt minimum af kildekritik.

Det skal ikke tage det fjerneste fra the good guys, og jeg beklager, hvis det har været sådan!
    Det er ikke rettet mod nogen faste herinde generelt så intet at beklage. Jeg ryster sgu selv på hovedet engang imellem. So no worries

Håber sgu de snart lykkedes med noget nede i Ådalen. En god angriber så er jeg tilfreds. Hvis der kommer en venstrebenet forsvarsspiller også er det helt perfekt.
    Men alt i alt har vinduet jo været det bedste i mands minde og lover godt for fremtiden. A-Spillere og U-Spillere er helt klart vejen frem.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Hvor forsvandt snakken om Mikael Uhre egentlig hen? Jeg kan ikke lige se at han har skrevet kontrakt med andre, men måske er der noget jeg har overset?
    Tror han blev lagt over i bunken med alt, alt for dyre spillere

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vøge indrømmer selv at de ikke længere har fokus på disse ting på BT. Så han gør ikke meget i det mere.
    Jeg er 99% sikker på at der har været en eller anden form for kontakt med ham eller hans bagland. Det har jeg fra en rigtig god kilde som oftest har haft ret når jeg er kommet med noget jeg har fra ham. Syntes jeg er kommet med en del igennem årene til at der ikke behøver at antydes øf..
    Problemet er at alt ikke går igennem hvis man opsnuser noget tidligt. Og jeg er før kommet med noget der ikke gik igennem eller holdt vand. Indrømmet
    Syntes bare der kæmpe forskel på øf som jeg opfatter som fabrikerede løgne og et rygte man hører eller noget der ikke gik igennem

Jeg er begyndt at sorterere kraftigt i det jeg hører da der er meget snakken på vandrørne. Og disse små hentydninger gør at man stopper med at skrive det meste. Måske også for det bedste?
    Kender til ihverfald 1 mere herinde der har det på samme måde og holder igen.
    Vi diskuterede et navn forleden der dukkede op som vi valgte ikke at skrive herinde af samme årsager
    Det er vel i forbindelse med at Farzam er rykket fra BT til Tipsbladet..

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Vøge indrømmer selv at de ikke længere har fokus på disse ting på BT. Så han gør ikke meget i det mere.
    Jeg er 99% sikker på at der har været en eller anden form for kontakt med ham eller hans bagland. Det har jeg fra en rigtig god kilde som oftest har haft ret når jeg er kommet med noget jeg har fra ham. Syntes jeg er kommet med en del igennem årene til at der ikke behøver at antydes øf..
    Problemet er at alt ikke går igennem hvis man opsnuser noget tidligt. Og jeg er før kommet med noget der ikke gik igennem eller holdt vand. Indrømmet
    Syntes bare der kæmpe forskel på øf som jeg opfatter som fabrikerede løgne og et rygte man hører eller noget der ikke gik igennem

Jeg er begyndt at sorterere kraftigt i det jeg hører da der er meget snakken på vandrørne. Og disse små hentydninger gør at man stopper med at skrive det meste. Måske også for det bedste?
    Vi diskuterede et navn forleden der dukkede op som vi valgte ikke at skrive herinde af samme årsager
    Vi værdsætter alle de inputs, du kommer med, fordi der ad åre er opbygget troværdighed. Det samme gælder for andre. Hatten af. Det er en meget stor del af glæden ved at læse med herinde.

Samtidigt er der helt åbenlyst brugere, der bare opdigter rygter, eller lader som om, de ved en masse for opmærksomhedens skyld - det kan en blind mand se, skulle man tro, men på en eller anden måde bliver helt utroligt meget til små sandheder herinde. Også al vrøvlet…

Og sidstnævnte reager jeg én gang i mellem på. Som en form for helt nødvendigt minimum af kildekritik.

Det skal ikke tage det fjerneste fra the good guys, og jeg beklager, hvis det har været sådan!

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Jeg er nu glad for rygter der kommer fra Jer “faste” debattører. Det tror jeg langt over 90 procent herinde er, vi hungrer efter rygter.
    Når det er sagt, så kan jeg da fint forstå I ikke gider, at blive beskyldt for alverdens ting, når tingene viser sig ikke at nå i mål.

Så skulle i alligevel få lyst til at dele noget sådan en lørdag to døgn før luk, så husk de fleste “ælsker” det.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Hel enig i det du skriver. Jeg har også mine kontakter. Jeg kom jo med at AZ havde købt hus på Langelinje - det var jo ikke rigtigt - men lad mig sige det på den måde - det kom fra én som meget vel kunne vide om det var rigtig eller forkert. Jeg er helt ude i at tænke konspirationsteoretisk, om man tester folks evne til at holde tæt ved at give dem misinformation og se om det bliver spredt
    Men det er klart, at man ikke gider at dele sådan information herinde, hvis man bagefter anklages for at være løgner og troll. Man skrev det jo ikke for at virke interessant - men for at give alle noget fed information i en tid, hvor der ikke er noget information.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

Den forsvandt samme sted som Mathias Rasmussen. Rygter som i øvrigt er skudt ned, efter de er blevet undersøgt af Vøge

Leave a comment:

• Plum
    replied

Spændende spiller må man sige

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rwood-kontrakt

Ellers må han jo komme fra nytår
    Kom så .. 2 dage, 13 timer, 13 min. og knap 13 sek.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    sad med samme tanke tidligere - for håber da Slotsager traf den rigtige beslutning, ville være træls at se sådan en spiller bare spilde tiden på bænken. Må håbe han i det mindste har trænet på et højt niveau - og så få ham sendt på leje så han kan få noget spilletid

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Det gør vel heller ikke noget .. hvis Sandberg og/eller Hansborg kan lave en Luca eller AKJ for den sags skyld ville det vel være win-win for både dem OB, dem og Middelfart hvis de kan gøre samme forskel i 1. div. som Luca og AKJ da de var nede og vende .. og ja jeg ved godt at Næstved rykkede ned men han gav dem mål …
    Både Hnasborg og Sandberg kræver så en forlængelse hvis man skal "lave en Luca" ellers vil et leje ophold bare betyde at de reelt er ude af døren. Og aner ikke hvordan OB vurdere dem - ser de fortsat et potentiale i dem?

Leave a comment:

Working...
X