Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så galt går det nok ikke. Men det vil ikke undre mig hvis 99% mener at vi går svækket ud af vinduet når det lukker hvis Slots,Fenger og DD ryger.
Men ser på ingen måde at vi henter “minimum” 2 offensive erstatninger
Men det er en ting - jeg har blikket rettet frem mod næste sæson - og opstarten (selvf forudsat vi rykker op) men så kan vi hurtigt ende i store problemer fordi truppen ikke er bred og god nok.
Der skal simpelthen hentes noget ind nu - til at sikre oprykning, men lige så meget så vi står med en rimelig start 11 + et par indskiftere når vi starter igen efter pausen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Det er vel bare at høre Leifs sidste podcast der nævner han at ob vil hente Mads Hansen der både kan spille midtbane og angriber også vil de hente en angriber mere. Så det må jo være det de kigger efter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Fint man vil give plads til de unge - men truppen er smal i forvejen og oprykningen er ikke sikret endnu. Så det er et sats.
Men det er en ting - jeg har blikket rettet frem mod næste sæson - og opstarten (selvf forudsat vi rykker op) men så kan vi hurtigt ende i store problemer fordi truppen ikke er bred og god nok.
Der skal simpelthen hentes noget ind nu - til at sikre oprykning, men lige så meget så vi står med en rimelig start 11 + et par indskiftere når vi starter igen efter pausen.
Comment
-
Det er vel bare at høre Leifs sidste podcast der nævner han at ob vil hente Mads Hansen der både kan spille midtbane og angriber også vil de hente en angriber mere. Så det må jo være det de kigger efter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægBold.dk nævne også i deres podcast “ugens suppe”, at de ved OB jagter offensive erstatninger, og de har også nogle navne, men de ikke er klar til at melde ud endnu.
Jeg tror ikke på vi går ud af vinduet, uden at have hentet en midterforsvar og offensiv spiller."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvilket er rigtig fint men med Bondes skade mangler der også noget på CM.
Dog frygter jeg, at Troels og Co. har så meget tillid til Grubbe, Martin, Ejdum, Tom, Manneh, og med Juul Sandberg også, at de ikke henter nogen, og ser nødvendigheder andre steder..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Vi er enige. Jeg synes også der skal hentes midtbanespiller.
Dog frygter jeg, at Troels og Co. har så meget tillid til Grubbe, Martin, Ejdum, Tom, Manneh, og med Juul Sandberg også, at de ikke henter nogen, og ser nødvendigheder andre steder..
Man kan så diskutere om sammensætningen af offensive/defensive er som den skal være. Det er vel kun Ejdum og Martin der er gode offensivt. Så det kan blive lidt tyndt i rotationen der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tror jeg du har ret i. Syntes nu også disse 6 udgør den bedste midtbane i 1. Div og burde være rigeligt til de 14 kampe vi skal spille. 6 spillere til 3 pladser
Man kan så diskutere om sammensætningen af offensive/defensive er som den skal være. Det er vel kun Ejdum og Martin der er gode offensivt. Så det kan blive lidt tyndt i rotationen der.
- men igen, blikket mod næste sæson. Bonde ser vi vel ikke før efter jul, hvis han nogensinde kommer i omdrejninger igen. Manneh er nok fortid. Og så skal vi starte sæsonen op med Trybull og Ejdum som må betragtes som gode, faste startere - derefter er det meget på potentialet - og meget meget ungt. Og selv Ejdum har jo ikke bevist sig i superligaen endnu.
- Likes 1
Comment
-
En spiller der beviseligt har Superliga niveau og stadig med noget uforløst potentiale.
Comment
Comment