Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nej heldigvis. Det lyder også som en meget usædvanlig kontrakt.
    40% i videresalg har jeg ikke hørt om før.
    Hans tid i Vejle indikerer ikke han er det værd.
    Det bliver mere og mere almindeligt som jeg hører det. At man sælger en spiller meget billigt fordi man tror på ham og sikrer sig en stor klausul.
    FCM gjorde det jo med Dovbyk som de vidst fik 40-50% på men næsten forærede ham væk

Som jeg hører det er det en lign aftale vi lavede med Breum hvor vi næsten forærer et kæmpe talent væk men sikrer en høj klausul og håber det bedste

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-s-ombejlede-m...2d45cf45840c-8

Slotsager ude 4 uger. Mindsker muligheder for salg, dette vindue.

Mickelson trænede Højre back til dagens træning.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det bliver mere og mere almindeligt som jeg hører det. At man sælger en spiller meget billigt fordi man tror på ham og sikrer sig en stor klausul.
        FCM gjorde det jo med Dovbyk som de vidst fik 40-50% på men næsten forærede ham væk

Som jeg hører det er det en lign aftale vi lavede med Breum hvor vi næsten forærer et kæmpe talent væk men sikrer en høj klausul og håber det bedste
        Lyder godt hvis vi har så stor en videresalgsklausul på Breum så må vi håbe han ryger til England.

Comment

Ja prisen gik vidst kun på 2 mill... men, som SFÅ også sagde det, en videresalgsklausul der kan blive mange penge værd.

Hvis man skal nævne et lille minus ved den fremgangsmåde, så er det jo nok, at det kan blive svært at blive herre over pengene. Men det er jo nok også bare en del af OBs/danske klubbers lod.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Lorte kunstgræs

Comment

Lorte kunstgræs
              I øvrigt melder Leif i deres Podcast at han tror både Fenger og Deedson ryger dette vindue.

Comment

I øvrigt melder Leif i deres Podcast at han tror både Fenger og Deedson ryger dette vindue.
                Okay. Ja men det er også sandsynligt. Vi må se. Hvis vi skal slippe Fenger skal der et par millioner kroner på bordet. Ellers skal vi bare lade ham løbe kontrakten ud.
                DD skal ramme 1-1,5 mill euro. Ellers må han tage turen med i superligaen hvor vi måske kan få mere for ham. Vi har stadig 2,5 år på kontrakt med ham

Det vil også gøre plads til de unge som skal have den helt store test inden vi rykker op. Ingen grund til at spile meget mere tid på folk som vi ved ikke vil forlænge mm det giver mening rent sportsligt. Her kunne man måske nævne Manneh som måske vil være dum at miste nu når Bonde også er ude

Comment

Okay. Ja men det er også sandsynligt. Vi må se. Hvis vi skal slippe Fenger skal der et par millioner kroner på bordet. Ellers skal vi bare lade ham løbe kontrakten ud.
                  DD skal ramme 1-1,5 mill euro. Ellers må han tage turen med i superligaen hvor vi måske kan få mere for ham. Vi har stadig 2,5 år på kontrakt med ham

Det vil også gøre plads til de unge som skal have den helt store test inden vi rykker op. Ingen grund til at spile meget mere tid på folk som vi ved ikke vil forlænge mm det giver mening rent sportsligt. Her kunne man måske nævne Manneh som måske vil være dum at miste nu når Bonde også er ude
                  Hvis man kun kan sælge DD for 1-1,5 million euro skal han blive. Det får man jo ikke en erstatning for.
                  Det er jo latterligt sammenlignet med fcm fyren Victor lind.

OB må også gerne vise man ikke bare forærer sine bedste salgsemner væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis man kun kan sælge DD for 1-1,5 million euro skal han blive. Det får man jo ikke en erstatning for.
                    Det er jo latterligt sammenlignet med fcm fyren Victor lind.

OB må også gerne vise man ikke bare forærer sine bedste salgsemner væk.
                    De har lige solgt Lind for 1,9 mill kroner… Vi kan jo sagtens få en masse klausuler ved siden af 1-1,5 mill euro…
                    Syntes sgutte han er meget mere værd. Men kan de få mere er det da fint med mig

Comment

Slotsager og hans bagland går bare og venter på hans kontakt med OB udløber og det har de gjort det seneste års tid. Det ændre den her skade intet på. Han er væk og det har han været længe. Lad os hurtigst muligt finde en anden spiller til hans position, så både OB og Slotsager kan kommer videre. Det er er deprimerende historie for OB, men vi må bare videre.

Comment

Jeg fornemmer en "oprydning version 2" i truppen. Nu er turen kommet til de spillere der har accepteret at de ikke kom væk sidste sommer, men heller ikke lagde skjul på at ikke var interesseret i NB-ligaen, og her husker jeg især Fenger og DD som forholdsvis klare i spyttet på at de "ikke kunne se sig selv i projekt NB-liga"
                        Last edited by manner; 14-01-2025, 05:17.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg fornemmer en "oprydning version 2" i truppen. Nu er turen kommet til de spillere der har accepteret at de ikke kom væk sidste sommer, men heller ikke lagde skjul på at ikke var interesseret i NB-ligaen, og her husker jeg især Fenger og DD som forholdsvis klare i spyttet på at de "ikke kunne se sig selv i projekt NB-liga"
                          Ja. Det ville alt andet lige også være det mest optimale, hvis vi allerede i dette vindue kan rydde op i spillere vi ved ikke skal spille for os næste sæson, så nye kan spilles ind. Det kræver til gengæld også at dem vi så kan hente, er af en kaliber, som begår sig på superliganiveau, for det er ikke ubetydelige breddespillere, der tales om vi skiller os af med.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Både det og hvis SK har lagt sig fast på 442 så passer de måske ikke ind ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Et salg af DD er oplagt. Han står ikke forrest i køen, hvad evner ud i presspil angår, samtidigt med at han vel mere en ren kant end angriber, og derved ikke passer specielt godt ind i hverken det ønskede fysiske udtryk eller system.

Der er ingen hemmelighed, at jeg synes, Fenger er en fed type, og jeg tvivler på, han kan få en bedre kontrakt andetsteds, men det virker til, at han vil noget nyt, og så må det være sådan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Et salg af DD er oplagt. Han står ikke forrest i køen, hvad evner ud i presspil angår, samtidigt med at han vel mere en ren kant end angriber, og derved ikke passer specielt godt ind i hverken det ønskede fysiske udtryk eller system.

Der er ingen hemmelighed, at jeg synes, Fenger er en fed type, og jeg tvivler på, han kan få en bedre kontrakt andetsteds, men det virker til, at han vil noget nyt, og så må det være sådan.
                                Jeg er enig - MF er meget svær ikke at holde af - men det virker på mig som om hans selvbillede ( hvordan han bør spilles, og hvad han er bedst til) ikke passer helt til hvordan trænerstaben i OB anvender ham - samtidig var outputtet i form af mål og assist skuffende i den periode han afløste Luca som 9ér. Men han slider altid som et bæst og giver alt hvad han har. Jeg tænker at han er forsøgt forløst så mange gange i OB, at det nok er bedst for alle at han kommer videre - om det skal være nu eller til sommer må afhænge af pengene - og ikke mindst af hvad der ellers bliver skiftet i truppen nu.

Comment

Working...
                                X