Oprindeligt indsendt af Mfriise
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Bittert at vi ikke er med og så til den pris.
En spiller der beviseligt har Superliga niveau og stadig med noget uforløst potentiale.
Brann har lige solgt den selvsamme kantspiller, vi kiggede på for et år siden, til Bogø/Glimt, hvilket har givet Brann musklerne til at hente Mads Hansen.
Mads skal sikkert spille sjovere kampe til en højere løn, end i OB. Vores sted i hierakiet er desværre ikke der, hvor vi slår Brann i en direkte duel om spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Bittert at vi ikke er med og så til den pris.
En spiller der beviseligt har Superliga niveau og stadig med noget uforløst potentiale.
Det må jeg sige jeg er svært tilfreds med
- Likes 1
Comment
-
Utrecht bejler til slotsager og ob leder efter den helt rigtige angrebs profil ifølge bold
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...kken-i-utrecht
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNogen gode bud på en angriber ?
Jeg kan hoste op med den oplagte (i hvert fald som forslag) Jay-Roy Grot og så Stephen Odey. Han ser ikke ud til at være fast i Randers, så man skal selvfølgelig lige vide hvorfor det gør sig gældende, men synes han har været god når vi har mødt Randers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Har samme tanke, men også den tanke der hedder, at så kan vi skyde Luca afsted om 6-18 måneder, uden det gør helt vildt ondt.
Det tror jeg vi får svært ved desværre
Men der kommer unægteligt til at ske en hel masse i OB de næste 14 dage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er jo noget FCK kan. Ikke en klub som OB desværre. Hvis vi skal tiltrække spillere som ham er han nød til at føle sig som en 1. Prioritering
Comment
-
Gad godt Grot(sig det 10 gange hurtigt). Men kan man spille ham og Luca samtidig?
- OG som en anden nævner, så er vi ikke helt så sårbare skulle Luca blive solgt.
Comment
-
Det er jo noget FCK kan. Ikke en klub som OB desværre. Hvis vi skal tiltrække spillere som ham er han nød til at føle sig som en 1. Prioritering
- Likes 2
Comment
Comment