Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det bliver spændende i hvert fald. Hvad angår Don Deedson, så har jeg hele tiden været mere end åben for et salg, da jeg grundlæggende ikke synes, han passer til os. Men jeg her egentlig afskrevet muligheden nu her, da hans kontrakt netop løber så længe endnu, så det skal altså være et temmelig godt bud for, at han ikke skal være mindst det samme værd til sommer efter et forår med (7-9-13) oprykning og gerne flere mål og assists. Mindst 2 mio € i min verden. Mindst.

Ser gerne Fenger blive og kæmpe med om pladserne, men det virker desværre usandsynlig, og det er helt fair. Har altid tænkt, at han kunne blive en god 8’er. Lidt HHA-agtig med den store motor og målnæse.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Det bliver spændende i hvert fald. Hvad angår Don Deedson, så har jeg hele tiden været mere end åben for et salg, da jeg grundlæggende ikke synes, han passer til os. Men jeg her egentlig afskrevet muligheden nu her, da hans kontrakt netop løber så længe endnu, så det skal altså være et temmelig godt bud for, at han ikke skal være mindst det samme værd til sommer efter et forår med (7-9-13) oprykning og gerne flere mål og assists. Mindst 2 mio € i min verden. Mindst.

Ser gerne Fenger blive og kæmpe med om pladserne, men det virker desværre usandsynlig, og det er helt fair. Har altid tænkt, at han kunne blive en god 8’er. Lidt HHA-agtig med den store motor og målnæse.
      Fenger ser jo sig selv som 9ér - men hans målnæse kan jeg ikke få øje på - han scorer for lidt. Arbejdsindsats og løbepensum er fantastisk - men det rækker ikke til at flytte OB fremad.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Fenger ser jo sig selv som 9ér - men hans målnæse kan jeg ikke få øje på - han scorer for lidt. Arbejdsindsats og løbepensum er fantastisk - men det rækker ikke til at flytte OB fremad.
        Ironisk nok ville det jo være fantastisk at kunne klone en spiller med Fengers ildhu, presforståelse og arbejdsindsats, med Don Deedsons næsten magiske evne til at stå det rigtige sted og være kampafgørende i form af mål og assists.

Det kan man bare ikke, og derfor vil det være fint med et exit til begge spillere. Fenger skulle være velkommen til at blive, da jeg grundlæggende knuselsker indstillingen, men jeg anerkender også, at han vil noget helt andet nu og så skal man ikke samle på typer, der ikke vil mere. Så kan Elias Hansborg passende blive givet en kontrakt, mens man samtidig forsøger at få Mads Hansen ind. Så føler jeg egentlig, at Fenger og Deedson er erstattet (for nu).

Comment

Fenger som 9er i en 4-3-3 fungerer ikke. Fenger som andenangriber ved siden af og bag Luca i en 4-4-2 synes jeg fortsat har stort uforløst potentiale.

Jeg ser meget Søren Berg i Fenger - omend på et niveau lavere.

Men vil han noget nyt, så skal vi også være lydhøre. Men jeg vil være ærgerlig over, at vi ikke for alvor fik ham forløst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Fenger som 9er i en 4-3-3 fungerer ikke. Fenger som andenangriber ved siden af og bag Luca i en 4-4-2 synes jeg fortsat har stort uforløst potentiale.

Jeg ser meget Søren Berg i Fenger - omend på et niveau lavere.

Men vil han noget nyt, så skal vi også være lydhøre. Men jeg vil være ærgerlig over, at vi ikke for alvor fik ham forløst.
            Søren Berg. Mit idol. Ser ingen sammenhæng med Fenger. Men hvor ville jeg gerne overbevises om at han har et strejf af farmeren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

I øvrigt melder Leif i deres Podcast at han tror både Fenger og Deedson ryger dette vindue.
              Så hellere at dem på de yderste mandater blev afsat. Evt på leje et sted.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så hellere at dem på de yderste mandater blev afsat. Evt på leje et sted.
                Hvis man kan få pengene for dem, og finde gode erstatninger, så kan jeg ikke se hvorfor vi skulle stå i vejen.

Hellere nu end til sommer, hvor der måske kunne komme et bud man ikke kan sige nej til på Luca, og så skulle have 2-3 angribere ind.

Alle ved godt at gode angribere ikke hænger på træerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis man kan få pengene for dem, og finde gode erstatninger, så kan jeg ikke se hvorfor vi skulle stå i vejen.

Hellere nu end til sommer, hvor der måske kunne komme et bud man ikke kan sige nej til på Luca, og så skulle have 2-3 angribere ind.

Alle ved godt at gode angribere ikke hænger på træerne.
                  Hvis truppen både skal slankes og styrkes, har jeg svært ved at se man ikke skal af nogle af dem der ikke får minutter.

Comment

Ob er tæt på at sælge Don d til en klub syd på efter at have afvist 2 bud er der kommet et 3 mere interessant bud ind ifølge fyens

https://fyens.dk/ob/ob-s-don-deedson...vet-under?rss=

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Ob er tæt på at sælge Don d til en klub syd på efter at have afvist 2 bud er der kommet et 3 mere interessant bud ind ifølge fyens

https://fyens.dk/ob/ob-s-don-deedson...vet-under?rss=
                      Vi skal jo sælge for 7-8 mill hvert år. Det er fint hvis det bliver ham

Comment

Fenger skulle også være på vej ud af døren

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fenger skulle også være på vej ud af døren
                          Det må jo betyde minimum 2 offensive tilgange
                          hvor Mads Hansen så osse kunne tage en midtbane plads
                          hvis vi får ham som den ene.

Comment

Det må jo betyde minimum 2 offensive tilgange
                            hvor Mads Hansen så osse kunne tage en midtbane plads
                            hvis vi får ham som den ene.
                            Kunne også betyde at man går all in og satser på Markus Jensen, Hansborg og William Martin det næste halve år…..

Det finder vi ud af. Men man burde nok hente noget ind hvis muligt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kunne også betyde at man går all in og satser på Markus Jensen, Hansborg og William Martin det næste halve år…..

Det finder vi ud af. Men man burde nok hente noget ind hvis muligt
                              hvis vi får få skader så skal vi stille med ungdoms hold i slutspillet 4 kampe mod Horsens og Fredericia med et halvt ungdoms hold så er forspringet væk.

Comment

hvis vi får få skader så skal vi stille med ungdoms hold i slutspillet 4 kampe mod Horsens og Fredericia med et halvt ungdoms hold så er forspringet væk.
                                Så galt går det nok ikke. Men det vil ikke undre mig hvis 99% mener at vi går svækket ud af vinduet når det lukker hvis Slots,Fenger og DD ryger.
                                Men ser på ingen måde at vi henter “minimum” 2 offensive erstatninger

Comment

Working...
                                X