Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Enig, men jo ikke ligefrem, at vi allerede "elsker" vinduet
    Forventningens glæde er som regel den største ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

1/3 ind i vinduet er der jo ikke sket noget så. Tænker ikke der kommer til at ske det store.

Vi prøvede men det er svært og dyrt og bla bla bla.

Vi er fortrøstningsfulde og vil træne os bedre bla bla bla.

Vi satser på at komme buldrende ud til forårsæsonen bla bla bla.

Men der skal 3 mand ud hvis der skal 1 ind. Pt. Er vi +1 i truppen.
      Kan man mon få 3 mand ud? Kræver nok man bliver enige om at ophæve et par kontrakter.

Holdet er rigeligt stærkt til at rykke op, og foråret er ligegyldigt, men så da gerne man fik hentet noget der kunne forstærke holdet efter sommerferien.
      Ville jo være rart hvis de kunne blive spillet sammen i foråret så man ikke skal bruge en svar start på SL på det ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-u...ransfervinduet

fyens nævnet at vi kigger på Mads Hansen som afløser hvis vi sælger Don Dresden.
        1:1 byt med Slotsager

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-u...ransfervinduet

fyens nævnet at vi kigger på Mads Hansen som afløser hvis vi sælger Don Dresden.
          Mads Hansen skal være mere end velkommen i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Forventningens glæde er som regel den største ..
            Ja, hvis man har forventninger...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

1/3 ind i vinduet er der jo ikke sket noget så. Tænker ikke der kommer til at ske det store.

Vi prøvede men det er svært og dyrt og bla bla bla.

Vi er fortrøstningsfulde og vil træne os bedre bla bla bla.

Vi satser på at komme buldrende ud til forårsæsonen bla bla bla.

Men der skal 3 mand ud hvis der skal 1 ind. Pt. Er vi +1 i truppen.
              Kan man mon få 3 mand ud? Kræver nok man bliver enige om at ophæve et par kontrakter.

Holdet er rigeligt stærkt til at rykke op, og foråret er ligegyldigt, men så da gerne man fik hentet noget der kunne forstærke holdet efter sommerferien.
              tænker sagtens det kan ende sådan - og på den helt korte bane kan jeg sagtens se det kan gå. Håber bare TB og Jimmy har blikket lidt længere fremme. For alt det de ikke gør nu skal der tages hånd om til sommer, og så står man pludseligt med et meget travlt vindue - og det vil næppe være sådan at man er klar til 1. træningsdag...næ det vil trække ud til sidst i august - og så har man bare hurtigt sat endnu en sæson over styr.

Man skal handle nu så vi kan have et bare nogenlunde slagkraftigt hold til 1 runde i 25/26 sæsonen. Og så kan man lave 2 - 3 handler og forstærke sig henover juli og august. Men det kræver man kommer igang nu. Bonde skal vi have erstattet - man ved forsvaret bliver tyndet gevaldit ud i...Fenger væk og skulle Luca enten blive solgt eller sidde ude nogle kampe så har vi intet oppe foran.

Så man skal få fingeren ud - ikke fordi vi ikke kan klare os igennem foråret med nuværende trup, men fordi vi skal kunne klare os igennem de første 6-7 runder i den nye sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Havde BW været her, sårh

Bortset fra det, så er det godt nok svært, at gætte på positioner vi får hentet, når vi ikke kender eventuelle afgange. Fakta er, vi ønsker ikke en større trup (TB udtalelse), vi har allerede en tilgang (og den er i den grad godkendt). Personligt tror jeg fokus er omkring en 8’er og/eller en midterforsvarer. Jeg har tænkt på en del, men…

Mit bedste bud på en 8’er er Julius Eskesen.

Og midterforsvarer Jacob Une Larsson, så kan i selv google…..

Jeg tror der er et stort fokus på, at dem vi henter skal være de rette og kan vi ikke overbevise de andre parter i handlen, så bruger vi simpelthen bare dem vi har.

Men hvor jeg dog elsker transfervinduet
                Med forlov. Så har Eskesen fået chancen,både her, og i Haderslev. Lad os nu stile lidt højere.
                Last edited by sinus; 11-01-2025, 19:22.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/kash...8RFKYHlGlT81pg

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej tak. Så hellere spilletid til vores egne der er på vej op. Bla Marcus Jensen
                    Så slipper du for ham

https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...er-victor-lind

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      I følge Farzam på X, så ryger han til den svenske klub, som køber ham for næsen af OB, så virker som om vi var ude efter ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

I følge Farzam på X, så ryger han til den svenske klub, som køber ham for næsen af OB, så virker som om vi var ude efter ham.
                        Op til 17 mill i transfer hvis alle klausuler indløses og 40% af et evt videresalg…
                        Sådan en kontrakt var vi aldrig gået med til

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

En aftale med €2 mio i bonusser og en videresalgs klausul på 40%. Det lyder godt nok af meget. Jeg håber det er årsagen til at vi i sidste ende misser ham.

Comment

Noget på rygtebørsen om evt. forsvaret ? Jeg kan se at Lars Kramer ikke har travlt med at forlænge i Aab - måske en mulighed fra sommer 2025 ? Ledertype, fysik, erfaring - men ikke den helt store fart - en fin makker til Gomez tænker jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Op til 17 mill i transfer hvis alle klausuler indløses og 40% af et evt videresalg…
                              Sådan en kontrakt var vi aldrig gået med til
                              Nej heldigvis. Det lyder også som en meget usædvanlig kontrakt.
                              40% i videresalg har jeg ikke hørt om før.
                              Hans tid i Vejle indikerer ikke han er det værd.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Noget på rygtebørsen om evt. forsvaret ? Jeg kan se at Lars Kramer ikke har travlt med at forlænge i Aab - måske en mulighed fra sommer 2025 ? Ledertype, fysik, erfaring - men ikke den helt store fart - en fin makker til Gomez tænker jeg.
                                Jeg synes umiddelbart han er faldet for meget i niveau. Tror der er bedre muligheder derude.

Comment

Working...
                                X