Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Apropros https://bold.dk/fodbold/klubber/hill...-hillerod-boss
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

tænker fint vi kunne bruge ham det næste halve år - men er han god nok til at tage med op? Må erkende det er begrænset hvad jeg har set af og til Hillerød...

Hans alder taget i betragtning ville han jo være en fin spiller at få ind 3-4 år, tænker ikke det ville være en signing man lavede med videre salg for øje.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Godt bud! Han ville være en fornuftig afløser for Fenger og/eller Deedson.

Synes desuden at Vito kunne være en fin overgang-til-superligaen midtbanespiller:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ofil-er-gratis
        Det vil være helt i OB’s ånd, at handle 5 år for sent.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det vil være helt i OB’s ånd, at handle 5 år for sent.
          Forhåbentlig ikke længere. Tror mere eller mindre at de dage er ovre(indtil næste turnaround selvfølgelig).
          Tror ikke vi ser det under TB

Comment

OT: Fedt at se Breum med hattrick i dag

Jeg hørte dengang at OB skulle have fået ca 20% i videresalg klausul(plus nogle % i uddannelses penge).
            Kunne godt ligge en pose penge og vente i nærmeste fremtid hvis han fortsætter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg hørte dengang at OB skulle have fået ca 20% i videresalg klausul(plus nogle % i uddannelses penge).
              Ja, der ligger en "vild" klausul på ham på trods af en håbløs sportsdirektør

Comment

Jeg synes, vi skal prøve at gardere os i midterforsvaret med Christian Vestergaard fra Kolding.

Spilletid har virkelig rykket ham, og jeg forestiller mig faktisk, at han kan blive en solid OB-profil igennem en længere årrække.

Han er eksempelvis på efterårets hold i NordicBet-ligaen og har været en bærende krumtap på et Koldingmandskab, der har lukket solidt af. Samtidig også ageret anfører. Hvis ham, Gomez og en forlængelse med Bjørn kom i hus, så ville jeg ikke være utryg.

Comment

Bare lidt ærgerligt, at dem der var i klubben på daværende tidspunkt ikke havde tiltro til at han kunne levere de samme præstationer for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                    Jeg synes, vi skal prøve at gardere os i midterforsvaret med Christian Vestergaard fra Kolding.

Spilletid har virkelig rykket ham, og jeg forestiller mig faktisk, at han kan blive en solid OB-profil igennem en længere årrække.

Han er eksempelvis på efterårets hold i NordicBet-ligaen og har været en bærende krumtap på et Koldingmandskab, der har lukket solidt af. Samtidig også ageret anfører. Hvis ham, Gomez og en forlængelse med Bjørn kom i hus, så ville jeg ikke være utryg.
                    Det er en dejlig tanke og jeg er helt enig i den betragtning. Vi har velkendte problemer med Mihajlo og BP, og Slots der er på vej ud. Kan vi evt. håbe på med Slots skade, at skiftet falder til jorden og at der kan strikkes noget sammen med OB .. jeg tvivler men håbet er som bekendt lysegrønt.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er en dejlig tanke og jeg er helt enig i den betragtning. Vi har velkendte problemer med Mihajlo og BP, og Slots der er på vej ud. Kan vi evt. håbe på med Slots skade, at skiftet falder til jorden og at der kan strikkes noget sammen med OB .. jeg tvivler men håbet er som bekendt lysegrønt.
                      Slots er historie - desværre - og nu skal plastres altså rives af.

CV havde en stor stjerne i min bog ved de træningspas, jeg overværede for snart år tilbage.

Comment

Forhåbentlig ikke længere. Tror mere eller mindre at de dage er ovre(indtil næste turnaround selvfølgelig).
                        Tror ikke vi ser det under TB
                        Håber virkelig også at vi i Troels, har fået en mand med bedre indsigt. Og at vi ikke mere handler, enten lottokuponer, med plan om hurtigt salg, ligegyldige grå mus, eller has been spillere.
                        Ser gerne vi heller ikke blot henter en til en erstatninger, men rent faktisk prøver at forstærke holdet.

Slut med at træde vande, og blot holde os i ligaen på de inderligt ligegyldige 8-10 pladser.

Der er godt nok et stort arbejde der venter T.B, for at få vendt skepsis, til optimisme, tillid og tiltro til at der et sted i klubben findes en anelse ambitioner.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg så gerne, at vi går efter en Victor Lind, som er i overskud i FCM. Synes det giver mening hvis/når Fenger, Luca og/eller DD ryger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Jeg så gerne, at vi går efter en Victor Lind, som er i overskud i FCM. Synes det giver mening hvis/når Fenger, Luca og/eller DD ryger.
                            Nej tak. Så hellere spilletid til vores egne der er på vej op. Bla Marcus Jensen

Comment

Nej tak. Så hellere spilletid til vores egne der er på vej op. Bla Marcus Jensen
                              De kan vel godt begge være på banen samtidigt?

Bare et bud, som jeg finder (økonomisk) realistisk samtidig med, at han kender kulturen, sproget, har en god alder, potentialet m.m. og formentligt kan bidrage fra dag 1.

Hans uheld er jo FCMs ekstremt dyrt indkøbte offensive trup (bl.a. fem landsholdsangribere) og ikke manglende evner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

De kan vel godt begge være på banen samtidigt?

Bare et bud, som jeg finder (økonomisk) realistisk samtidig med, at han kender kulturen, sproget, har en god alder, potentialet m.m. og formentligt kan bidrage fra dag 1.

Hans uheld er jo FCMs ekstremt dyrt indkøbte offensive trup (bl.a. fem landsholdsangribere) og ikke manglende evner.
                                Tjo det kan de nok. Syntes bare ikke han er særlig god. I Vejle kunne han knapt nok komme på hold. Så nej tak herfra

Hvis vi skal spille 4-4-2 med Diamant på midten syntes jeg ikke han vil passe ind. Så spiller han på Luca`s position.
                                Jeg syntes vi skal bruge en hurtig 9`er der løber dybt og som passer godt sammen med Kjerrumgaard.

Comment

Working...
                                X