Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Luca scorer 2 i sin debut

https://campo.dk/2024/09/10/for-ande...aever-sverige/

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig i det meste. Bortset fra det med OB-syge. I mine øjne er det en "syge" alle fodboldfans har. Især i Danmark måske. Kan man nemt se på f.eks. Twitter når der udtages landsholdstrupper.

Lidt på samme måde som når vi siger: "Åh nej, vi sætter altid hold, der er i krise igang". Jeg har set samme holdning gengivet fra fans af mange Superliga-hold. Hvis man er et middelmådigt/dårligt/svingende hold vil man tabe mange kampe og se mange mønstre.
    Det der, det er sandt.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det bliver jeg sgu helt stolt af - uden selvfølgelig at have nogen aktie i noget som helst.

Det er dén her vej, vi skal!
    Ja tidligere kunne vi kun lave forsvarsspillere, nu har vi 2 brandvarme angribere.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det bliver jeg sgu helt stolt af - uden selvfølgelig at have nogen aktie i noget som helst.

Det er dén her vej, vi skal!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Luca udtaget til U20 landsholdet

https://ob.dk/nyheder/2024/september...20-landsholdet

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg sad også og kiggede på U21 kommentaren og tænkte... "Ro på bassemand".

Luca Kjerrumgaard er pivdygtig og kan blive endnu bedre, men han er oppe imod nogle stærke spillere, med international erfaring. Spillere der allerede har præsteret i årevis og scoret mål på langt højere hylder.

Det er et typisk symptom på OB-sygen, hvor vi konsekvent overvurderer vores egne spillere, værd og relevans, uden at forstå national kontekst.

Selv hvis Luca måtte stille op for U20-landsholdet, så er det stadig navne som Daghim, der scorede for RB Salzburg da de kvalificerede sig til CL, Conrad Harder fra FCN (sandsynligvis snart Sporting), Meister fra Stade Rennais og Emil Højlund i Schalke.

Som AC/DC siger så smukt: It's a long way to the top, if you wanna rock 'n' roll
    Enig i det meste. Bortset fra det med OB-syge. I mine øjne er det en "syge" alle fodboldfans har. Især i Danmark måske. Kan man nemt se på f.eks. Twitter når der udtages landsholdstrupper.

Lidt på samme måde som når vi siger: "Åh nej, vi sætter altid hold, der er i krise igang". Jeg har set samme holdning gengivet fra fans af mange Superliga-hold. Hvis man er et middelmådigt/dårligt/svingende hold vil man tabe mange kampe og se mange mønstre.
    Last edited by Agbre; 30-08-2024, 09:31.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Luca Kjerrumgaard er pivdygtig og kan blive endnu bedre, men han er oppe imod nogle stærke spillere, med international erfaring. Spillere der allerede har præsteret i årevis og scoret mål på langt højere hylder.

Det er et typisk symptom på OB-sygen, hvor vi konsekvent overvurderer vores egne spillere, værd og relevans, uden at forstå national kontekst.

Selv hvis Luca måtte stille op for U20-landsholdet, så er det stadig navne som Daghim, der scorede for RB Salzburg da de kvalificerede sig til CL, Conrad Harder fra FCN (sandsynligvis snart Sporting), Meister fra Stade Rennais og Emil Højlund i Schalke.

Som AC/DC siger så smukt: It's a long way to the top, if you wanna rock 'n' roll
    Enig. Der er et stykke vej. Og hvis der kommer en angriber skade på U21 kunne de vel bare finde på at rykke en op fra U20
    Han må bare fortsætte med at smadre kasser ind for os de næste år

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvem skulle han erstatte... Mika, Osula, Kvistgaarden eller ?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes det er på tide at Luca få et chance på u21 nationalmandskabet. Han har et over længere tid opadgående formkurve og hans målsnit taler jo for sig selv. Så hvis der er en dansk angriber som fortjener en chance så burde det være ham.
    Hvem skulle han erstatte... Mika, Osula, Kvistgaarden eller ?

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja - det er dejligt, så kæmperos til SK for at turde at have den tillid som alle (tror jeg) godt ved er nødvendig for at talentfulde spillere kan tage de sidste skridt fra talent til "stjerne". Det er for mig både overraskende hvor lidt de åbenlyst har af indflydelse .. og så alligevel ikke.
    Man kan dog klandre SK for, at det tog så lang tid inden han spillede LK fast. Måske ville han bare rigtig gerne have Mr. OB aka BK på banen, som jo naturligt nok lå højt i hierarkiet i truppen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Herligt shout out til SK. Viser nok også hvor lidt en assistenttræner har af indflydelse i forhold til cheftræneren.

– Søren har altid set min vej – også som assistent.

– Han er en træner, der altid har troet på mig. Det har jeg vist, og det gør mig også til en bedre fodboldspiller, siger Kjerrumgaard

https://campo.dk/2024/08/28/opblomst...d-betyder-alt/
    Ja - det er dejligt, så kæmperos til SK for at turde at have den tillid som alle (tror jeg) godt ved er nødvendig for at talentfulde spillere kan tage de sidste skridt fra talent til "stjerne". Det er for mig både overraskende hvor lidt de åbenlyst har af indflydelse .. og så alligevel ikke.
    Last edited by manner; 30-08-2024, 03:37.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Herligt shout out til SK. Viser nok også hvor lidt en assistenttræner har af indflydelse i forhold til cheftræneren.

– Søren har altid set min vej – også som assistent.

– Han er en træner, der altid har troet på mig. Det har jeg vist, og det gør mig også til en bedre fodboldspiller, siger Kjerrumgaard

https://campo.dk/2024/08/28/opblomst...d-betyder-alt/

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes det er på tide at Luca få et chance på u21 nationalmandskabet. Han har et over længere tid opadgående formkurve og hans målsnit taler jo for sig selv. Så hvis der er en dansk angriber som fortjener en chance så burde det være ham.
    https://www.dbu.dk/landshold/herrela...1-landsholdet/

tjae … Breum er med ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Det forbandede ved at lave gode talenter er, at de er mega svære at erstatte, uanset hvornår vi sælger.

Mit gæt ville være, at et salg af Luca, ville foranledige at Fenger får 1. angriber positionen og et attraktivt tilbud om forlængelse. Så ville vi spille sæsonen ud, hente den bedste offensivspiller vi kunne få for penge, der også ønsker at skifte (måske Byskov apropos rygter). Vi skulle nok rykke op alligevel.

Herefter kommer der forhåbentligt en superligasæson, og hvad gør man så. Har Fenger forlænget eller ej, skal man ud og hente en angriber mere, og vi har sandsynligvis penge på lommen. Måske skulle vi forsøge at forhøre os hos typer som Mikkel Kaufmann, Wahid Faghir eller lignende.

Men uanset hvem vi kan få fingrene i, nægter jeg at tro på, vi kan finde én som Luca. Hverken en som brænder for projekt OB eller en angriber med de helt samme kvaliteter, som dem vi havde i forvejen.
    Problemet her er timing. Vi er et superliga hold der (forhåbentlig) kun skal spille 1 division i én sæson. Derfor går vi naturligvis efter spillere som også vil kunne begå sig i superligaen.
    Skulle Luca blive solgt tror jeg sagtens vi kan finde en ny angriber der kan hjælpe os op - men vi kommer nok til at betale overpris og løn - for en spiller som...måske er god nok til bænken i superligaen.

Jeg er vild med Fenger - og i en kamp eller to kan han sagtens fylde pladsen som front angriber - men han scorer bare for lidt. Så i det tilfælde at Luca skulle blive solgt - så skal der hentes noget andet ind. Ja vi vil stadig være favoritter til oprykning. Men der er jo ingen grund til at gøre det alt for spændende.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Oaaaay, folk har fart på. Luca har gjort det aldeles glimrende både i slutningen af sidste sæson og i starten af denne, men vi spiller altså i 1. division og slutningen af seneste sæson var i den absolutte bund af Superligaen. Selvfølgelig er der følere fra klubber og scouts, der flittigt noterer hans navn, men han har altså bevist meget lidt på et bare nogenlunde plan. Skal vi nu ikke rette fokus et andet sted hen end kæmpesalg og U21 (hvor han har voldsomme konkurrenter)? Han er en superangriber for OB i 1. division. Lad ham blive ved med at være det i første omgang. Folk må efterhånden også have fået øjnene op for, at niveauet i 1. division altså ikke er i nærheden af det, folk skreg det op til i sæsonoptakten. OB er det klart bedste hold, men det skal vi da også være med største selvfølgelighed, når man ser på økonomi, organisation, spillertrup, erfaring mm. Og det trives en angriber som Luca selvfølgelig i.
    Min sunde fornuft er helt på linje med dig her, men når en spiller med Meisters begrænsede meritter kan sælges for så uhyre mange penge, så kan intet forbavse mig. Angribere er bare sindssygt attraktive, og jeg tror udmærket klubberne er klar over at OB har råd til at sige nej langt henad vejen, så hvis nogen vil have Luca seriøst, så skal vi også højt op og der sker bare sindssyge ting sidst i et vindue. Jeg krydser fingre for at alt forholder sig roligt omkring ham så han bliver, men lader mig ikke forbavse, hvis nogen sender et rigtig stort bud afsted her i sidste uge inden vinduet klapper i

Leave a comment:

Working...
X