Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
- Likes 8
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Mon ikke bare Jenner glider ind og Fenger rykkes frem. Han har jo også vist sig fint frem, så andet ville være overraskende, når WM trods alt fortsat reelt set er u19-spiller
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSynes det er fedt vi har 2 gode spillere der kan gå direkte ind og erstatte Luca. Det burde ikke være noget problem på den korte bane.
Skader og karantæner er noget der vil komme og gå i løbet af sæsonen. Det skal vi kunne klare.
Har vi lukket kampen og så spare lidt spillere de sidste 20 min. så tænker jeg ikke det er et problem. Ind med Martin og eller Hansborg.
Men skal vi forsøge at ændre et kampforløb - skulle vi være bagud, så det meget ansvar at lægge på så unge spillere.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lignede bestemt en fiber i baglåret. Man kunne godt fornemme at der lige var lidt “panik” et øjeblik.
Så gætter på at han er ude indtil næste landskamps pause. Men jeg er jo ikke læge
Så kan vi genåbne snakken om vinduet og de signings man valgte ikke at lave...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægÆrgerligt - og god bedring til Luca.
Jeg synes, det kunne være friskt at bygge videre på WMs momentum og give ham en kantplads ved siden af Fenger som 9er.
Givet at Luca er ude og det ikke blot var et slag elller lignende.
Leave a comment:
-
Synes det er fedt vi har 2 gode spillere der kan gå direkte ind og erstatte Luca. Det burde ikke være noget problem på den korte bane.
Skader og karantæner er noget der vil komme og gå i løbet af sæsonen. Det skal vi kunne klare.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægÆrgerligt - og god bedring til Luca.
Jeg synes, det kunne være friskt at bygge videre på WMs momentum og give ham en kantplads ved siden af Fenger som 9er.
Leave a comment:
-
Ærgerligt - og god bedring til Luca.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlægSå må Fenger eller WM træde i karakter hvis ikke Luca bliver klar. Nogen ide om det var alvorligt?
Så gætter på at han er ude indtil næste landskamps pause. Men jeg er jo ikke læge
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det var dog et løjerligt skudsmål! Men tak?!
Du lyder så til gengæld som en blåøjet og naiv knægt, der tror at alle spilleres drøm er 12-15 år i stribet. Selv Luca kan blive fristet af FCK eller FCM, vi er en lille brik under spil.
Jeg ville ELSKE at beholde Luca, det mener jeg, men i fodboldverdenen er det bare ikke så sort/hvidt, som at man bare skal sige nej, til alle tilbud.
Min eneste pointe er, at det her spil er en cost-benefit analyse, hvor du skal indregne de risici, der er, ved at beholde en spiller (der måske gerne vil videre *host* Köhler). Når alle sten er lagt på vægten skal man jo beslutte sig for, om man beholder Luca eller ej.
Jeg finder desuden dit postulat om gardiner i OCC som useriøst og ubegrundet.
Vi er 2 måneder inde i en opbygning, og hvis vi allerede nu vil sælge ud af et skrøbeligt fundament, virker det noget useriøst. Skulle man nu ikke holde sammen på holdet bare lidt endnu. Oprykningen er 1. Prioritet og Luca har jo dedikeret sig til projektet. Næste sommer kan vi begynde at se på tilbud når han har scoret +20 mål.
Jeg kan ikke se 30 millioner vil rykke noget i OB på nuværende tidspunkt. Desuden er der slet ingen der har budt de beløb. Vi kan jo se ved de andre salg at pengene bare ryger ind i OSE budgettet.
Er en plads på bænken i fcm virkelig så attraktiv for en ung spiller der har brug for spilletid. Fcm/fck har jo 5-6 angribere der vil være foran Luca.
Han har kun været stamspiller i en 1.divisions klub i 8 kampe, så giv dog manden en chance for at få noget spilletid, og nogle succesoplevelser, inden han skal sælges.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du lyder præcis som Bjørn Wesstrøm. Vi skal ikke være sentimentale. Det er vel ikke mere end 6 måneder siden mange ikke mente Luca var god nok til OB.
Kan bare slet ikke se 30-35 millioner skulle gøre OB bedre. De håndører bliver bare brugt til nye gardiner på OCC og til daglig drift i OSE.
Hvis man desuden sælger en nogenlunde sikker oprykning giver salget hurtigt underskud.
Du lyder så til gengæld som en blåøjet og naiv knægt, der tror at alle spilleres drøm er 12-15 år i stribet. Selv Luca kan blive fristet af FCK eller FCM, vi er en lille brik under spil.
Jeg ville ELSKE at beholde Luca, det mener jeg, men i fodboldverdenen er det bare ikke så sort/hvidt, som at man bare skal sige nej, til alle tilbud.
Min eneste pointe er, at det her spil er en cost-benefit analyse, hvor du skal indregne de risici, der er, ved at beholde en spiller (der måske gerne vil videre *host* Köhler). Når alle sten er lagt på vægten skal man jo beslutte sig for, om man beholder Luca eller ej.
Jeg finder desuden dit postulat om gardiner i OCC som useriøst og ubegrundet.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: