Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Skal vi gætte på der tikker et bud ind i omegnen af 30-40 mio fra FCK, hvis de gør alvor af et salg af Orri?
    fik selv tanken. Men jeg kan ikke se det - skulle de ligge den slags penge for en 1 divisionsspiller der endnu ikke rigtigt har bevist sig i superligaen? Jeg tror simpelthen ikke på den. Og igen vil jeg mene at beløbets størrelse er underordnet - i den forstand at selv hvis vi fik 100 mill for ham, så kan vi næppe gå ud og hente en erstatning.

Skulle man ende der så vil jeg mene OB er nød til at få en angriber den anden vej ( som min. på leje ) for at kunne fylde hullet efter Luca.

Jeg tror ikke på den. Særligt hvis Luca prioriterer at komme et sted hen der satser på ham, så bliver man ikke hentet som en sidste minuts løsning.

MEN - vildere ting er sket.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er helt roligt om Lucas udtalelse at han vil kun skifte til en klub hvor han bliver prioriteret. Og der er han endnu ikke så tror han bliver.
    Jeg er enig. Luca ved godt han har brug for spilletid og ikke for at starte på bænken og får de sidste 10 min. af. kampen

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Skal vi gætte på der tikker et bud ind i omegnen af 30-40 mio fra FCK, hvis de gør alvor af et salg af Orri?
    Tror slet ikke han er på brættet lige foreløbig i FCK. Tror bestemt de kigger fra højere hylder

Leave a comment:

• andlox
    replied

Er helt roligt om Lucas udtalelse at han vil kun skifte til en klub hvor han bliver prioriteret. Og der er han endnu ikke så tror han bliver.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Tror ikke han ville være deres første prioritet dog. Der render også en billigere løsning rundt i Vejle for tiden. Men det er ikke umuligt. Der skal nok komme bud på ham.
    Vi håber bare alle at han bliver

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "Hvis jeg skulle skifte en dag, skulle det være til et sted, hvor jeg bliver prioriteret. Jeg vil jo gerne op på en højere hylde en dag, men om det er Danmark eller udlandet, ved jeg ikke. Jeg ser helst mig selv i udlandet, men nu må vi se, tilføjer han.
    ...
    Jeg er hundrede procent klar til at blive her. OB er et godt sted at være, og jeg vil rigtig gerne bringe OB op igen. Så hvis jeg bliver her, hvilket jeg tror, at jeg gør, så vil jeg sørge for, at vi kommer op igen. Jeg vil gøre alt, og jeg vil dø ude på banen for at vi kommer op. Jeg har ikke andre tanker i hovedet end at fokusere på klubben og holdet, siger han."

https://www.tv2fyn.dk/odense/obs-kan...re-maal-for-ob

Leave a comment:

• andlox
    replied
    "Hvis jeg skulle skifte en dag, skulle det være til et sted, hvor jeg bliver prioriteret. Jeg vil jo gerne op på en højere hylde en dag, men om det er Danmark eller udlandet, ved jeg ikke. Jeg ser helst mig selv i udlandet, men nu må vi se, tilføjer han.
    ...
    Jeg er hundrede procent klar til at blive her. OB er et godt sted at være, og jeg vil rigtig gerne bringe OB op igen. Så hvis jeg bliver her, hvilket jeg tror, at jeg gør, så vil jeg sørge for, at vi kommer op igen. Jeg vil gøre alt, og jeg vil dø ude på banen for at vi kommer op. Jeg har ikke andre tanker i hovedet end at fokusere på klubben og holdet, siger han."

https://www.tv2fyn.dk/odense/obs-kan...re-maal-for-ob

Leave a comment:

• andlox
    started a topic Luca Kjerrumgaard

Luca Kjerrumgaard

Kan ikke finde en tråd om Luca så starter den her med et fint interview:

https://www.tv2fyn.dk/odense/efter-m...LvdmVMiuzoDixQ
Working...
X