Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er der nogen der går op i sådan en turnering? det er vel kun et udstillingsvindue for den enkelte virksomhed.
    Mon ikke spillerne går en smule op i det.
    U21 er trods alt med længder mere attraktivt end U16, U18 og hvad de ellers hedder, hvor langt flere jævne spillere ofte bliver udtaget.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Luca skal ikke til u 21 em:(
    Ærgerligt for Luca, men han må op på hesten igen og bevise sine åbenlyse kvaliteter igennem endnu flere stærke præstationer på klubplan.....forhåbentlig i OB.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Er der nogen der går op i sådan en turnering? det er vel kun et udstillingsvindue for den enkelte virksomhed.

Leave a comment:

replied
    Som forventet!

Aske !
    Last edited by Online; 27-05-2025, 13:50.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Øv for ham. Kan jo komme skader som der ofte gør så han efterudtages

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Der må jeg også bare sige at spillerens udtalelse om at "jeg har fortjent det" er en lille smule arrogant, der er klart bedre spillere der kan udtages og selv med flere afbud er han ikke med.
    Han sammenlignede også sig selv og Kvistgaarden direkte på mål, det kan man ikke, når det ikke er spillet på samme niveau.

I hvert fald Harder, Biereth, Bøving, Kvistgaarden og Chidozie Obi er markant bedre spillere, med flere kompetencer i det offensive ... Osula (og Kvistgaarden) er jeg ikke voldsomt imponeret af, men han er dog på kontrakt i PL.

Det skal siges at det her er udelukkende skrevet på baggrund af hvad jeg mener er godt for landsholdet, det handler ikke om OB ... men jeg blev lidt "aaah", da han mente at han på baggrund af mål i 1.div havde fortjent at blive udtaget til u-21, vi er altså ret stærke offensivt!

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Last edited by DD84; 27-05-2025, 13:02.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, han skal jo op imod Obi, Bøving og Daghim. Desuden hvis Højer vil stille med et endnu stærkere angreb har han bl.a. også mulighed for at udtage Biereth, Højlund og Osula !

P.S. STORT TILLYKKE med prisen
    Glemte lige Harder på den liste !

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg har ikke set så meget OB af gode grunde, men så ham på u21, hvor han godt nok scorede men ellers ikke så god ud, især ikke teknisk.
    Kjerrumgaard skal kæmpe mod bl.a. Chidozie Obi på u21, der bør ikke være tvivl om hvem Højer vælger der, det er også nemt for mig at sige, da jeg jo bestemt ikke er fan af OB, men følger landsholdene tæt ... og det her siger jeg ikke fordi jeg er antifan, men fordi jeg er fan af landsholdet og derfor ønsker at de starter med, hvad jeg ser som de bedste spillere :).

Det er klart at HVIS han skulle gøre noget til EM, så ville det øge prisen, jeg tror dog at han får svært ved at være med.

Han er bestemt okay/god til at afslutte, men som sagt ser han, for mig, for tung ud i alt andet.
    Ja, han skal jo op imod Obi, Bøving og Daghim. Desuden hvis Højer vil stille med et endnu stærkere angreb har han bl.a. også mulighed for at udtage Biereth, Højlund og Osula !

P.S. STORT TILLYKKE med prisen
    Last edited by Online; 22-05-2025, 09:04.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg synes, hans teknik har forbedret sig enormt det seneste år. Der er potentiale til at lægge yderligere på, men jeg er enig i, at den manglende kan udgøre at problem på top-top-niveau.

om vi slet ikke kan få det beløb, det må tiden vise, mindre kan såmænd også gøre det for mig.

Vi må se, hvad han ender på af mål og assists, og om han skal spille U21-EM. Begge dele kan påvirke prisen.
    Jeg har ikke set så meget OB af gode grunde, men så ham på u21, hvor han godt nok scorede men ellers ikke så god ud, især ikke teknisk.
    Kjerrumgaard skal kæmpe mod bl.a. Chidozie Obi på u21, der bør ikke være tvivl om hvem Højer vælger der, det er også nemt for mig at sige, da jeg jo bestemt ikke er fan af OB, men følger landsholdene tæt ... og det her siger jeg ikke fordi jeg er antifan, men fordi jeg er fan af landsholdet og derfor ønsker at de starter med, hvad jeg ser som de bedste spillere :).

Det er klart at HVIS han skulle gøre noget til EM, så ville det øge prisen, jeg tror dog at han får svært ved at være med.

Han er bestemt okay/god til at afslutte, men som sagt ser han, for mig, for tung ud i alt andet.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Der er altså ingen der smider det beløb for Kjerrumgaard, hvis I skulle derop så skulle han have noget speed og teknik ... som jeg ser det kan han afslutte og ikke meget andet.

Den bedste norske række er du åbenbart ikke så bekendt med, men så kunne du jo tjekke koefficientranglisten :).
    Jeg synes, hans teknik har forbedret sig enormt det seneste år. Der er potentiale til at lægge yderligere på, men jeg er enig i, at den manglende kan udgøre at problem på top-top-niveau.

om vi slet ikke kan få det beløb, det må tiden vise, mindre kan såmænd også gøre det for mig.

Vi må se, hvad han ender på af mål og assists, og om han skal spille U21-EM. Begge dele kan påvirke prisen.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied

Hm, med det marked vi har, og Lucas stats, tror jeg ikke det er grebet ud af den tynde luft, at der kan komme en eller anden storsatsende klub forbi og smide knasterne.

Bare se Henrik Meister (og nej jeg mener ikke den norske Eliteserie og Nordic Bet Ligaen er ret forskellige i kvalitet). Hvis du inddrager Lucas tid på udleje har han haft en målinvolvering gennemsnitligt hvert 117’ minut i sin seniorkarriere, og det er medregnet dumme indhop i SL og Eliteserien.

Tager du udelukkende denne sæson, så er Luca involveret i 20 mål og 7 assists, i gennemsnit en involvering pr. Kamp (84’ minut).

Det er også tydeligt at Luca har lagt på sit spil, for han har lavet 70% af alle hans assists i denne sæson, hvilket indikerer at han er ved at blive andet og mere end en goalgetter.

Jeg vil helst beholde ham, men kommer nogen og vifter med slanter i 60-80 millioner kroners klassen, så skal
    vi slå til. Desuden tror jeg ikke Luca er interesseret i en forlængelse, så skal vi undgå en Slotsager-farce, skal knægten sælges.
    Der er altså ingen der smider det beløb for Kjerrumgaard, hvis I skulle derop så skulle han have noget speed og teknik ... som jeg ser det kan han afslutte og ikke meget andet.

Den bedste norske række er du åbenbart ikke så bekendt med, men så kunne du jo tjekke koefficientranglisten :).

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Se det giver mening. Kan ikke læse artiklen

Luca skal starte SL sæsonen som lyn og torden hvis vi skal op i nærheden af det beløb
    Hm, med det marked vi har, og Lucas stats, tror jeg ikke det er grebet ud af den tynde luft, at der kan komme en eller anden storsatsende klub forbi og smide knasterne.

Bare se Henrik Meister (og nej jeg mener ikke den norske Eliteserie og Nordic Bet Ligaen er ret forskellige i kvalitet). Hvis du inddrager Lucas tid på udleje har han haft en målinvolvering gennemsnitligt hvert 117’ minut i sin seniorkarriere, og det er medregnet dumme indhop i SL og Eliteserien.

Tager du udelukkende denne sæson, så er Luca involveret i 20 mål og 7 assists, i gennemsnit en involvering pr. Kamp (84’ minut).

Det er også tydeligt at Luca har lagt på sit spil, for han har lavet 70% af alle hans assists i denne sæson, hvilket indikerer at han er ved at blive andet og mere end en goalgetter.

Jeg vil helst beholde ham, men kommer nogen og vifter med slanter i 60-80 millioner kroners klassen, så skal
    vi slå til. Desuden tror jeg ikke Luca er interesseret i en forlængelse, så skal vi undgå en Slotsager-farce, skal knægten sælges.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Det har de så heller ikke.

Der står i artiklen, at OB forlangte 60, og Köln ikke ville betale.
    Se det giver mening. Kan ikke læse artiklen

Luca skal starte SL sæsonen som lyn og torden hvis vi skal op i nærheden af det beløb

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nægter at tro på OB skulle have sagt nej til 60 mill for Luca uanset hvornår det skulle være sket
    Det har de så heller ikke.

Der står i artiklen, at OB forlangte 60, og Köln ikke ville betale.

Leave a comment:

Working...
X