Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Vi var en flok der svarede/fortsatte debatten sidst, men jeg skal da gerne medgive, at debatterne ikke altid følger tråd-emnet, og hvis du har sådan en hverdag kan jeg da godt forstå det smutter. Jeg har bare kun kunne forholde mig til du ville vende tilbage... men fair nok, vi må tage det som det kommer.
Jeg ved ikke hvor TB har sit hjerte, og det betyder heller ikke noget for mig. Jeg forestiller mig heller ikke det vil påvirke hans arbejde.
TB ansatte selvfølgelig ikke sig selv.
Men ellers kan jeg ikke kommentere på de påstande du remser op.
- Jeg mener det er fint med TH som scout. Min forståelse af manden er, at han har et stort netværk og samtidig er det vel også svært at finde en der ved meget mere om OB DNA, om man vil.
- Jeg ser på ingen måde han konstant bagtaler BW. Han har kommenteret på nogle ting, bevares, men han har jo også sagt positive ting.
- Nej, det har han ikke... og det er jo så sådan det må være. Slots har jo heller ikke det foregående år villet forlænge.
- Ja, der har jo været oprydning efter BW. Hvad skulle Tyler Burey og Sauli blive i OB for?
- Jamen det her er jo heller ikke en højskole. Havde han tacklet det på højskolemanerer havde du jo bare kritiseret ham for at bruge den kultur i OB. Det har du jo ikke lagt skjul på.
- Manglende trøjenumre. Var det sådan helt oprigtigt et problem, der gør vi skal snakke om det 4 måneder senere?
- Ingen tvivl om TB taler meget, og det gør han også om den kritik han og OB får. På det her stadie kort inde i ansættelse og sæson genere det mig ikke.
- Som nævnt flere gange, så gik TB og OB ikke i panik i sommer. Der blev ikke handlet ind i øst og vest, og vi kan bygge videre på det nu, der skal ikke ryddes op først som vi ellers har været van til. Du var jo også selv tidligt ude og kalde det et meget svært vindue for OB.
Det kunne jo også være, at dine ofte barnlige kommentarer gjorde folk ikke gad!? Fordi man er uenig med dig, er det fordi vi "forguder TB" og "man må ikke kritisere vores gud" eller som senest "kun folk med de rigtige meninger må skrive"
Det er jo bare plat og umodent.
Leave a comment: