Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Altså han har jo stort set spillet 90 min hver gang - selv om han nok kunne have brugt lidt pauser. Og han har scoret halvdelen af vores mål - så selvfølgelig er vi afhængige af ham.

Det er jo ikke det samme som at Max ikke kan afløse for ham - men kan Max så holde sig i ro og blive på sin plads i angrebet? Og kommer vi så ikke til at mangle hans arbejdsiver andre steder i vores pres?
    Jeps, hans problem er, at han godt kan lide og gå ned i banen end at holde sin plads. Derfor ser jeg ham ikke som en rendyrket 9'er. Respekt for hans arbejdsiver, men det koster bare meget på målkontoen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Skal vi ikke lige se hvordan den/se næste kampe uden Luca går inden vi kan konkludere, hvor afhængig vi har gjort os af ham?
    Altså han har jo stort set spillet 90 min hver gang - selv om han nok kunne have brugt lidt pauser. Og han har scoret halvdelen af vores mål - så selvfølgelig er vi afhængige af ham.

Det er jo ikke det samme som at Max ikke kan afløse for ham - men kan Max så holde sig i ro og blive på sin plads i angrebet? Og kommer vi så ikke til at mangle hans arbejdsiver andre steder i vores pres?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg ved godt det er lidt en kæphest for dig, at unge spillere ikke skal have for meget ansvar. Men de skal altså heller ikke have for lidt. De lærer ikke meget ved kun at komme ind i kampe, der allerede er afgjort, hvor intensiteten er forsvundet, etc. Og netop unge spillere har tit det gåpåmod og den uimponerethed, der til tider skal til for at gå ind og ændre et kampbillede - og samtidig selv vokse som spillere. Jeg er for eksempel overhovedet ikke nervøs for om Martin eller Hansborg kan klare at komme ind i kampe, der stadig er på vippen. Man skal selvsagt ikke forvente af dem, at de skal ind og være stamspillere og ledere på banen på nuværende tidspunkt, men derfra og til at få længere indhop i betydende kampe, der endnu ikke er afgjort, eller sågar startpladser i ny og næ, er der imo meget langt.
    Minteh er imo et meget godt eksempel på en spiller, der tidligt fik (kampafgørende) indhop i kampe, der var på spidsen, og tog enormt store spring i sin udvikling.
    den smule vi har set til Hansborg - der vil jeg da være nervøs hvis det er ham man er nødt til at bringe i et forsøg på at vende en kamp.

Men det er jo det valg TB har taget - han har jo selv udtalt at der skal være plads til de unge (ved skader og karantæner) så lad os håbe han har ret. Regner trods alt med han ved lidt mere om at drive en klub end jeg gør

Men enig i den tilgang er jeg bare helt grundlæggende ikke. Og ja du kan finde eksempler; Minteh, Slotsager som havde et åbenlyst talent kunne gå ind nærmest fra dag 1. Langt de fleste af de unge vi ser har bare brug for noget mere tid.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Enig. Man kunne også have lejet en spiller ind for et halv ell helt år. Vi har gjort os alt for afhængige af en enkelt spiller.
    Skal vi ikke lige se hvordan den/se næste kampe uden Luca går inden vi kan konkludere, hvor afhængig vi har gjort os af ham?

Leave a comment:

• Orskov
    replied

det jeg prøvede at sige var det kommer an på i hvilken situation vi sætter de unge i når de kommer på banen. Fører vi med et par mål, har rimeligt styr på kampen og derfor vil spare eks. Fenger, så syntes jeg det er en ting. Der vil jeg have det helt fint med at bringe Martin eller Hansborg de sidste 20-30 min.

Skulle det nu ske vi kommer bagud, spillet ikke fungerer og vi er tvunget til at gøre et eller andet for at vende kampen - i den situation vil jeg mene det er et stort pres at ligge på så unge spillere.

Men altså, vi er her - man har valgt at gøre som man gjorde så nu må vi bare håbe det går.

Jeg mener vi er tyndt besatte, Fenger har jo også en fortid med længere skadesforløb. Så at man ikke kunne finde en angriber/kant - på 1 divisionsniveau, enten en yngre man tog en chance med - så om vedkommende kunne udvikle sig. Eller en ældre der kunne få en 2 årig, og fungerer som backup.

Men igen - det var det valg man tog.
    Jeg ved godt det er lidt en kæphest for dig, at unge spillere ikke skal have for meget ansvar. Men de skal altså heller ikke have for lidt. De lærer ikke meget ved kun at komme ind i kampe, der allerede er afgjort, hvor intensiteten er forsvundet, etc. Og netop unge spillere har tit det gåpåmod og den uimponerethed, der til tider skal til for at gå ind og ændre et kampbillede - og samtidig selv vokse som spillere. Jeg er for eksempel overhovedet ikke nervøs for om Martin eller Hansborg kan klare at komme ind i kampe, der stadig er på vippen. Man skal selvsagt ikke forvente af dem, at de skal ind og være stamspillere og ledere på banen på nuværende tidspunkt, men derfra og til at få længere indhop i betydende kampe, der endnu ikke er afgjort, eller sågar startpladser i ny og næ, er der imo meget langt.
    Minteh er imo et meget godt eksempel på en spiller, der tidligt fik (kampafgørende) indhop i kampe, der var på spidsen, og tog enormt store spring i sin udvikling.

Leave a comment:

• sinus
    replied

det jeg prøvede at sige var det kommer an på i hvilken situation vi sætter de unge i når de kommer på banen. Fører vi med et par mål, har rimeligt styr på kampen og derfor vil spare eks. Fenger, så syntes jeg det er en ting. Der vil jeg have det helt fint med at bringe Martin eller Hansborg de sidste 20-30 min.

Skulle det nu ske vi kommer bagud, spillet ikke fungerer og vi er tvunget til at gøre et eller andet for at vende kampen - i den situation vil jeg mene det er et stort pres at ligge på så unge spillere.

Men altså, vi er her - man har valgt at gøre som man gjorde så nu må vi bare håbe det går.

Jeg mener vi er tyndt besatte, Fenger har jo også en fortid med længere skadesforløb. Så at man ikke kunne finde en angriber/kant - på 1 divisionsniveau, enten en yngre man tog en chance med - så om vedkommende kunne udvikle sig. Eller en ældre der kunne få en 2 årig, og fungerer som backup.

Enig. Man kunne også have lejet en spiller ind for et halv ell helt år. Vi har gjort os alt for afhængige af en enkelt spiller.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Så tyndt besatte synes jeg nu heller ikke vi er. Vi taler om en plads, spidsangriberen, som vi har to meget stærke kort til, der begge hører til i den absolutte top i rækken. Dertil et meget lovende talent, det er sådan set fint besat. Jeg kan ikke helt følge din argumentation om, at det skulle være et særligt ansvar at lægge på unge, at komme ind i løbet af kampen? Det klarer de nok.

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Kender ikke ham eller hans humor, men det kan man da håbe
    Min humor kan være tvivlsom… det her tilfælde var blot for sjov

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

mon ikke Andreas Lange joker?
    Kender ikke ham eller hans humor, men det kan man da håbe

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Med til snak hører så også, hvilken kvalitet vi kan tiltrække?

Forrtrækker at man undlader at købe, hvis ikke det er muligt at få andet end Kløve, Opondo - Okosun niveau.

Der skal bygges stille og roligt på, forhåbentlig er vi færdige med at hente fra “bortgives” kassen.
    det er klart. Og det kan sagtens være man ville være nødt til at hente en man ikke var helt hooked på. Måske på en 2 årig aftale - for at komme igennem 1 division.

I den ideelle verden så fik vi ingen skader og kørte bare sæsonen igennem, lagde lidt på i vintervinduet osv.

Men vi skal lige klare os igennem 1 division først. Pt ser det jo rigtigt fornuftigt ud, nu må vi se hvordan vi klarer det første større setback

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

En 34-årig angriber de aldrig har været den fødte målscorer? Nej tak!
    Kan simpelthen ikke huske han har spillet i OB; så ringe har han været
    mon ikke Andreas Lange joker?

Leave a comment:

• SU1978
    replied

Vi er tyndt besatte oppe foran. Start 11 rykker Fenger vel ind som angriber og Jenner overtager kanten - med Don D på den anden. Det ser bestemt fornuftigt ud. Men når der så skal skiftes i kampen - så begynder det altså at knibe.

Har vi lukket kampen og så spare lidt spillere de sidste 20 min. så tænker jeg ikke det er et problem. Ind med Martin og eller Hansborg.

Men skal vi forsøge at ændre et kampforløb - skulle vi være bagud, så det meget ansvar at lægge på så unge spillere.
    Så tyndt besatte synes jeg nu heller ikke vi er. Vi taler om en plads, spidsangriberen, som vi har to meget stærke kort til, der begge hører til i den absolutte top i rækken. Dertil et meget lovende talent, det er sådan set fint besat. Jeg kan ikke helt følge din argumentation om, at det skulle være et særligt ansvar at lægge på unge, at komme ind i løbet af kampen? Det klarer de nok.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

her er ellers en transfer fri angriber..
    https://www.transfermarkt.com/rasmus.../spieler/72457

En 34-årig angriber de aldrig har været den fødte målscorer? Nej tak!
    Kan simpelthen ikke huske han har spillet i OB; så ringe har han været

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Forrtrækker at man undlader at købe, hvis ikke det er muligt at få andet end Kløve, Opondo - Okosun niveau.

Der skal bygges stille og roligt på, forhåbentlig er vi færdige med at hente fra “bortgives” kassen.

her er ellers en transfer fri angriber..
    https://www.transfermarkt.com/rasmus.../spieler/72457

Leave a comment:

• Magge
    replied

det skidt...men jo desværre ikke helt uventet - skader ville opstå. Bare ekstra træls det lige er Luca og angrebet det rammer.

Så kan vi genåbne snakken om vinduet og de signings man valgte ikke at lave...

Leave a comment:

Working...
X