Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Bech, hvor han annoncerer, at holdet slet ikke har nogen ekstern målsætning, for “hvilke kampe er det så, du ikke vil vinde?

Det er for mig en gang taber ævl , som man måske kan bruge når man er bange for at blive holdt op på sine evner og formåen.
    Så det handler måske bare om at være med ?

Hvis vi skal blive i den tankegang, så kan man jo spørge, om man ikke vil være bedre, end et eneste af de andre hold?
    næste gang han kommer med den - så håber jeg der er en journalist der tager ham op på den. For det må jo betyde vi går efter at blive mestre. Og så bliver der slet slet ikke investeret nok i truppen.

Den holder ikke Troels. Der skal nogle målsætninger til. Eller pejlemærker om man vil. Tænker den første sæson hedder overlevelse og genetablering i superligaen. Hedder det top 6 igen andet år - og man så slutter nr 7 eller 8, behøver det jo heller ikke være en katastrofe - hvis ellers man er i spil til det helt frem til de sidste runder, kan se fremgang i spillet osv.

Men har man en målsætning der hedder top 6 og den mulighed reelt er væk efter halvdelen af grundspillet så er det jo en anden sag. Kontekst er naturligvis vigtigt.

Men målsætninger skal der til.

Comment

Man har haft en strategi mere eller mindre færdig et lille stykke tid nu. Men pga identitetsarbejdet er det ikke blevet offentliggjort.
      Det har virkelig lagt OB meget på sinde at få det færdigt hurtigst muligt, men der var nogle vigtige steps man ikke kunne springe over

Den vil blive præsenteret om meget kort tid og lur mig om man ikke præsenterer den sammen med IDentitetsarbejdet. Men jeg ved det ikke 100%

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man har haft en strategi mere eller mindre færdig et lille stykke tid nu. Men pga identitetsarbejdet er det ikke blevet offentliggjort.
        Det har virkelig lagt OB meget på sinde at få det færdigt hurtigst muligt, men der var nogle vigtige steps man ikke kunne springe over

Den vil blive præsenteret om meget kort tid og lur mig om man ikke præsenterer den sammen med IDentitetsarbejdet. Men jeg ved det ikke 100%
        syntes måske heller ikke det er det vigtigste i verden at få lige nu. Sæsonen er stadig i gang - og her har man jo en række pejlemærker, hvoraf nogle af dem bliver indfriet - men bestemt ikke alle.

Men når sæsonen slutter og inden den nye går igang så er det meget rart at have et indblik i hvad man vil/sigter efter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Netop den manglende troværdighed er den som pisser mig, og sikker mange andre af. Syntes det er arrogant, og en undervurdering af fansenes fodbold forstand, at klubben vedholdende har meldt top 6 ud.
          Og forståelsen for ledelsen/klubben bliver bestemt ikke bedre af, at først Jesper Hansen, og senest Troels står frem og piver over kritikken.

Syntes at kunne huske at da vi rykkede op sidst i 99, der var målsætning , at slutte bedre i den kommende sæson, end i den forrige. Dengang var der ikke så mange korslagte arme.
          måske husker jeg forkert.
          Ja det var cirka sådan i 99. Det var en anden tid. Der er sket meget på25 år og alt for meget med pil ned af, men jeg håber og tror stadig på at det vender. Det bliver jeg nød til at tro på.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes måske heller ikke det er det vigtigste i verden at få lige nu. Sæsonen er stadig i gang - og her har man jo en række pejlemærker, hvoraf nogle af dem bliver indfriet - men bestemt ikke alle.

Men når sæsonen slutter og inden den nye går igang så er det meget rart at have et indblik i hvad man vil/sigter efter.
            Ja lige præcis

Comment

Working...
            X